Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Walter vs HP

Pagina: 1
Acties:

• mr_a
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 07-12 22:03
Hewlett wordt uit het bestuur van HP gewerkt

Is dit draadje nou wel geschikt nieuws voor tweakers.net?

Uit de reacties, die voor de verandering van een bedroevend debiel niveau zijn, denk ik dat best afgeleid zou mogen worden dat de tweaker absoluut geen verstand heeft van dit soort aangelegenheden: niet gehinderd door enige kennis loopt men maar wat door elkaar te brullen.

Verder vind ik de categorisering "Internet" voor het nieuws item dubieus.

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• Femme
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 13:24

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dat de paar mensen die een reactie schrijven geen verstand van het onderwerp hebben, is geen reden om dan maar het hele onderwerp te negeren voor alle bezoekers die het Tweakers.net nieuws lezen. Het lezend publiek is veel groter en diverser dan het groepje tweakers dat een reactie heeft geplaatst op dat artikel.

De HP/Compaq soap houdt de industrie al maanden bezig en is dus zeker een onderwerp dat op Tweakers.net behandelt zou mogen worden.

• mr_a
In dat laatste heb je natuurlijk helemaal gelijk, Femme. Maar ik vraag me af of bedrfijspolitiek die betrekking heeft op een eventueel nieuw te kiezen raad van HP ook echt nieuws voor de tweaker is.... maar ja, het is in ieder geval weer eens iets anders dan AMD XP vs Intel. :)

Het artikel stond bijvoorbeeld ook op the register vanmorgen, ik vind het gewoon een beetje meer een artikel voor hun.

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• René vd Veen
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 04-12-2002
The Register :? Zo serieus komt die site toch ook niet op me over.

• Beaves
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 12:41

Beaves

Usque ad Finem

quote:
Op dinsdag 02 april 2002 19:18 schreef René vd Veen het volgende:
The Register :? Zo serieus komt die site toch ook niet op me over.
Nee, komt op mij over als de Prive van de online ICT wereld, bagger dus.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheďst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Femme
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 13:24

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

The Register is de meest bezochte IT site van de UK en is qua stijl duidelijk gericht op het engelse publiek. Die engelse humor beschouw jij blijkbaar als 'niet serieus'. In vergelijking met News.com brengen ze het nieuws veel luchtiger, minder saai en minder neutraal (!= niet objectief). Een beetje jennen ('biting the hand that feeds IT') vind ik wel grappig. Ook zijn ze wat harder in hun analyses.

Het meeste nieuws wordt daar net als bij andere sites geschreven naar aanleiding van persberichten van IT bedrijven. Als het om geruchten gaat wordt dat gewoon vermeld en dat weet je dat je dingen niet zeker kunt nemen. Het is wel waar dat ze hier de plank een paar keer hard hebben misgeslagen (o.a. gerucht over Willy release een jaar te vroeg in eind 1999, blijkbaar een bron verkeerd geďntepreteerd).

• mr_a
quote:
Op dinsdag 02 april 2002 23:01 schreef Femme het volgende:
The Register is de meest bezochte IT site van de UK en is qua stijl duidelijk gericht op het engelse publiek. Die engelse humor beschouw jij blijkbaar als 'niet serieus'. In vergelijking met News.com brengen ze het nieuws veel luchtiger, minder saai en minder neutraal (!= niet objectief). Een beetje jennen ('biting the hand that feeds IT') vind ik wel grappig. Ook zijn ze wat harder in hun analyses.

Het meeste nieuws wordt daar net als bij andere sites geschreven naar aanleiding van persberichten van IT bedrijven. Als het om geruchten gaat wordt dat gewoon vermeld en dat weet je dat je dingen niet zeker kunt nemen. Het is wel waar dat ze hier de plank een paar keer hard hebben misgeslagen (o.a. gerucht over Willy release een jaar te vroeg in eind 1999, blijkbaar een bron verkeerd geďntepreteerd).
Second! :) Als je ze beschouwt als de Privé van de online news sites, dan doe je ze echt onrecht. The Register is vaak hard en sarcastisch als het over onderwerpen gaat die al jaren slepen of al uitgekouwd zijn. Dat is verfrissend op zijn tijd... >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mr_a
Even een schop omhoog, HP&Compaq fusie nieuws is toch meer "hardware" nieuws dan "internet" nieuws?

http://www.tweakers.net/nieuws/21316s

Ik denk dat beide bedrijven het gros van hun inkomsten halen uit de hardware & services business, en niet zozeer uit Internet activiteiten....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 11:13

PcDealer

HP ftw \o/

Een fusie is hardware nieuws? :?

* PcDealer vind het toch beter onder "Internet" passen dan andere mogelijkheden.

LinkedIn WoT Cash Converter WoWs invite

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mark Oosterveen
  • Niet online
Mijn excuses, ik kan nu heel flauw gaan beweren dat ze allebei hardware produceren maar ik geef gewoon toe dat dit mijn fout was :+ Ik zal het meteen veranderen en plaats nemen voor een minuut of 30 in de virtuele hoek van mijn kamer :P

[Edit]

Het is al veranderd?

Het is mooi geweest :) Dank allen!

Pagina: 1

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*