Grokster rulez:9~
Verwijderd
Ik heb gewoon de kazadownloadblablablabla files uit de Morpheus share-directory verplaatst naar 'My Grokster' om de nog openstaande downloads af te maken. Werkt perfect!FunkyMonk:
okals jij het voorelkaar krijgt met de files van morpheus te importeren in grokster wil je dat dan ff laten weten, ik dank je wel
Verwijderd
Werk nu ook met Grokster.
Ben tevreden, maar zodra Morpheus het weer doet schakel ik gelijk weer over op Morpheus!!
Oude liefde roest niet
Morpheus is naar mij id beste programma. Geen spyware, geen backdoors. Gewoon een programma geschreven door fatsoenlijke programmeurs.
Dat KaZaa nu zo kinderachtig doet om het Morpheus (neem aan tijdelijk
) onmogelijk te maken hun netwerk te gebruiken is erg jammer.
Dat is iig al 1 reden om niet op KaZaa over te stappen...
Owja, als Morpheus het weer doet, kan iemand dan hier een reply posten plz??
Ben tevreden, maar zodra Morpheus het weer doet schakel ik gelijk weer over op Morpheus!!
Oude liefde roest niet
Morpheus is naar mij id beste programma. Geen spyware, geen backdoors. Gewoon een programma geschreven door fatsoenlijke programmeurs.
Dat KaZaa nu zo kinderachtig doet om het Morpheus (neem aan tijdelijk
Dat is iig al 1 reden om niet op KaZaa over te stappen...
Owja, als Morpheus het weer doet, kan iemand dan hier een reply posten plz??
Verwijderd
hmmm, is zo'n nieuwe preview release or summit, zit op gnutella network 
maarjah, is sloom hier iig en morpheus gaf al problemen laatste tijd...
maarjah, is sloom hier iig en morpheus gaf al problemen laatste tijd...
Verwijderd
Ja zekerOp dinsdag 05 maart 2002 21:17 schreef Vash het volgende:
Kent niemand hier Direct Connect??![]()
http://www.neo-modus.com Zeker wel een aanrader
er werd hier gezegd: 'renamen van de files en verplaatsen naar je Grokster-download-dir.', maar ik heb als download-dir. gewoon dezelfde opgegeven als morpheus (bij mij: C:\Program Files\Morpheus|My Shared Folder) en alles ging gewoon verder. bij Kazaa heb ik hetzelfde gedaan en daar ook geen probs. wat dat betreft.Op dinsdag 05 maart 2002 14:50 schreef FunkyMonk het volgende:
[..]
Op dit moment gebruik ik grokster+ crack zelfde GUI als Morpheus/kazaa en zelfde netwerknou alleen nog uitvinden hoe ik mijn downloads uit morpheus kan resumen in grokster.
edit:
oh ja...ff over de nieuwe Morpheus: ik heb dus nu !%$@^%*&$-verdomme weer dat ge*^%%$^$ dat mijn halve downloads weg zijn na afsluiten en weer opstarten. had er zo'n 10 aan de gang en er waren er net nog maar zo'n 3 over. GGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!
oh ja...ff over de nieuwe Morpheus: ik heb dus nu !%$@^%*&$-verdomme weer dat ge*^%%$^$ dat mijn halve downloads weg zijn na afsluiten en weer opstarten. had er zo'n 10 aan de gang en er waren er net nog maar zo'n 3 over. GGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Werkt Fasttrack (Grokster / Kazaa) een beetje nu bij jullie?
Ik kan wel inloggen maar bandwidth is nooit hoger dan 79 hier. Een beetje snel downloaden lukt dus niet.
Ik kan wel inloggen maar bandwidth is nooit hoger dan 79 hier. Een beetje snel downloaden lukt dus niet.
edit:
Werkt nog niet lekker, continue disconnects.
Werkt nog niet lekker, continue disconnects.
ik snap er echt helemaal niks van. ik ben connected, dan weer niet, dan weer wel, dan weer niet, dan weer wel...enz. zowel met grokster als kazaa. laatst was ik niet connected, maar toch aan het downloaden (Op dinsdag 05 maart 2002 21:37 schreef raglam het volgende:
Werkt Fasttrack (Grokster / Kazaa) een beetje nu bij jullie?
Morpheus wil nog steeds niet. toch maar ff wat anders zoeken.
Verwijderd
Tis inmiddels gelukt, maar bedankt anyway.Op dinsdag 05 maart 2002 21:06 schreef MORA het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de kazadownloadblablablabla files uit de Morpheus share-directory verplaatst naar 'My Grokster' om de nog openstaande downloads af te maken. Werkt perfect!
Verwijderd
Kunnen de mensen die grokster gebruiken het volgende eens controleren.
Wordt bij jullie als windows opstart ook het volgende proces gestart vanuit het register : filefreedom.exe
deze staat in c:\program files\filefreedom\filefreedom.exe
weten jullie wat dat doet??? heb hem nu maar gedisabled.
Wordt bij jullie als windows opstart ook het volgende proces gestart vanuit het register : filefreedom.exe
deze staat in c:\program files\filefreedom\filefreedom.exe
weten jullie wat dat doet??? heb hem nu maar gedisabled.
Verwijderd
je moet de nieuw morpheus downloaden van bv www.download.com. Deze versie van Morpheus draait op het gnutella netwerk. Hij is wel minder goed geworden:(
gewoon ff kazaa lite downen van www.refosearch.tk en dan heb je een kazaa versie zonder spyware en zonder bittrate limit 
En hier werkt ie perfect -> de afgelopen 2 dagen al weer 7 films een partij mp3tjes en software naar binnen getrokken
En hier werkt ie perfect -> de afgelopen 2 dagen al weer 7 films een partij mp3tjes en software naar binnen getrokken
kijk dat noem ik een supertipOp zondag 10 maart 2002 22:46 schreef Reind het volgende:
gewoon ff kazaa lite downen van www.refosearch.tk en dan heb je een kazaa versie zonder spyware en zonder bittrate limit
CoolOp zondag 10 maart 2002 22:46 schreef Reind het volgende:
Geen banners, geen spyware, geen bitrate limit, geen fucking Bonzi Buddy... etc
Net effe Ad-aware gedraaid:
code:
1
2
3
| Started file scan ================== Cydoor file:D:\Program Files\KaZaA_Lite\cd_clint.dll |

Verwijderd
Weten jullie dan echt niet wat 't probleem is ? Morpheus is sinds een paar dagen KaZaA.
Er staat ook heel groot bij KaZaA onderaan : Morpheus Users, Come On Over To Our Place. Dusse, download Kazaa zou ik zeggen.
Heb je dit ook al gelezen ? Staat ook bij Kazaa :
m2k Morpheus Migration Tool
Resume those downloads and import your settings now.
Er staat ook heel groot bij KaZaA onderaan : Morpheus Users, Come On Over To Our Place. Dusse, download Kazaa zou ik zeggen.
Lees hun handleiding, het is een dummy fileOp zondag 10 maart 2002 22:56 schreef Saekerhett het volgende:
code:
1 2 3 Started file scan ================== Cydoor file:D:\Program Files\KaZaA_Lite\cd_clint.dll
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dat is wat mij betreft een hele goede reden om GEEN Kazaa te nemen, ze spelen een te smerig spelletje. Daar komt de spyware nog bij. Maar in een van de andere topics is kazaa light al voorbij gekomen, dat zou ik nog wel een optie vinden.Op maandag 11 maart 2002 07:55 schreef PowerLight het volgende:
Weten jullie dan echt niet wat 't probleem is ? Morpheus is sinds een paar dagen KaZaA.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
dit verhaal is grote onzin, maar weet je misschien ondertussen al? Morpheus is overgegaan op Gnutella, en KaZaA probeert met zulke banners en tools alleen maar oude Morpheus-gebruikers naar KaZaA te lokken... het is niet samengegaan ofzo hoor.Op maandag 11 maart 2002 07:55 schreef PowerLight het volgende:
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Verwijderd
Thanx, hier zat ik op te wachten ...
Van al die Spyware krijg ik altijd de kriebels !
Van al die Spyware krijg ik altijd de kriebels !
Op zondag 10 maart 2002 22:46 schreef Reind het volgende:
Verwijderd
RTFM (Read The Fucking Manual)
!!!! IMPORTANT !!!!
A dummy DLL file called "cd_clint.dll" is placed in the installation directory. This is a required file for KaZaA. Normally this file is a part of a spyware program called Cydoor. This dummy file however is completely harmless. So do not delete it when it is detected by a program such as Ad-aware.
!!!! IMPORTANT !!!!
A dummy DLL file called "cd_clint.dll" is placed in the installation directory. This is a required file for KaZaA. Normally this file is a part of a spyware program called Cydoor. This dummy file however is completely harmless. So do not delete it when it is detected by a program such as Ad-aware.
Op zondag 10 maart 2002 22:56 schreef Saekerhett het volgende:
code:
1 2 3 Started file scan ================== Cydoor file:D:\Program Files\KaZaA_Lite\cd_clint.dll
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()