pssst, eind van de week nadertOp donderdag 20 juni 2002 19:20 schreef Dr.DK het volgende:
[..]
whaahaah!
Ahem, eind van deze week komt beta2 voor beta testers. Serieus!
Trouwens, die plaatjes op pagina1 zijn wel errug verouderd.

pssst, eind van de week nadertOp donderdag 20 juni 2002 19:20 schreef Dr.DK het volgende:
[..]
whaahaah!
Ahem, eind van deze week komt beta2 voor beta testers. Serieus!
Trouwens, die plaatjes op pagina1 zijn wel errug verouderd.
alvast bedankt heOp zaterdag 22 juni 2002 15:08 schreef Dr.DK het volgende:
hehe jah, ik ben er momenteel echt volop mee bezig. Die beta2 is zondag of maandag klaar. De testers krijgen dan wel een meeltje van me.
idemOp zaterdag 22 juni 2002 16:38 schreef Crash-Override het volgende:
alvast bedankt he(pleeeeaaaassseeee?
)
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
wacht nou eerst maar op die beta2....diez namelijk behoorlijk anders.Op zaterdag 22 juni 2002 19:44 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Mijn vraag:
Wat vinden jullie zo mooi/speciaal aan deze map>?
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Verwijderd
zo phat is dat dan niet, wij willen 32manOp zondag 23 juni 2002 18:29 schreef Atar het volgende:
als jij een computer kan regelen die als server dient, ik heb een vriend die studeerd in Utrecht en hij heeft daar een nogal Phate lijn liggen direct naar de universiteit. En ik mag daar een server (game of gewoon) neerzetten, max 8 IPs geloof ik.
Verwijderd
aaah, okOp zondag 23 juni 2002 23:31 schreef Atar het volgende:
hoezo is dat niet phat? is echt zwaar snel. 700kb/s ofzo.
edit: hij heeft dus een max van 8 vaste IPs op zijn kamer he, niet een max van 8 IPs op de server
kruisjesOp dinsdag 25 juni 2002 02:23 schreef Dr.DK het volgende:
[..]
okay, een paar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
aha, op die manierOp dinsdag 25 juni 2002 19:11 schreef Dr.DK het volgende:
jah mn site is regelmatig down sinds ik pics van de_downtown op allerlei forums hep gedrukt.
maar eh, de beta2 is af!. Ik moet m alleen nog op mn ftp drukken en dan ff rondmailen.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
voor mijn commentaar check je je mail maarOp zaterdag 29 juni 2002 20:00 schreef Dr.DK het volgende:
Atar: haha, goed zo jonge. Daarom laat ik m nou ook eerst ff beta testen.
MastahBlastah/RaDKiLL: OK, kzal m sturen. thanks.
wtf is het dan?Op dinsdag 02 juli 2002 19:29 schreef Dr.DK het volgende:
jah bedankt Crash. Trouwens, jouw opmerking over die "kip", das tog geen kip man!
kep nog een overviewtje in de aanbieding:
[afbeelding]
Een klein kickje....Atar: haha, goed zo jonge. Daarom laat ik m nou ook eerst ff beta testen.
MastahBlastah/RaDKiLL: OK, kzal m sturen. thanks.
lol, en toch lijkt ie op een kipOp woensdag 03 juli 2002 14:57 schreef Dr.DK het volgende:
kep m tog echt verstuurd of is mn postduif halverwege neergeschoten?Kzal t wel nog een keer proberen...
crash: owkee ik geef toe dat die model een beetje vaag is, maar een zeemeeuw, albatros of desnoods een eend haal je er wel uit, maar in ieder geval [red head]NIET EEN KIP![/red head]![]()
STi: de_downtown is heavily under construction. Backslider (co-mapper van de_deadlock) is momenteel bezig met het verbeteren van de textures (de realisme is er wel, maar ze zijn nog niet zo netjes). En ik moet zeggen, hij is goed bezig.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq