100ste post, enne heb je mijn geld al binnen?
hmmz ik kreeg vandaag te horen dat mn geld overgemaakt zou zijn
hoor t evt mogguh wel

Hee man... ik heb al paar daagjes geleden overgeschreven... heb je al wat binnen van mij?
Wololoo
Nou, meel maar dan bestel ik nog wel een keerOp woensdag 27 februari 2002 19:41 schreef marteltor het volgende:
mocht je nog een plaatje van 30x30 cm en 5 mm dik over hebben; m`n email adres staat in m`n profiel! (was op vakantie en heb daardoor deze actie gemist)
Als ik een aantal andere bestellingen binnen heb zal ik ze doorsturen, dus ook voor anderen, interesse? --> meelen...
edit:
opmaak
opmaak
Jep, geld is binnen, pakje is onderweg.Op woensdag 27 februari 2002 20:27 schreef 1900XP het volgende:
100ste post, enne heb je mijn geld al binnen?
Dennizz: Geld was al wel binnen, maar dat zag ik gisteravond pas, dus dat kan ik vandaag helaas niet meer op de bus doen. wordt morgenmiddag, of zaterdag middag, want ik zit nu op school.
Mauzer: Ik geloof dat ik nog geen geld had, maar dat kan ik hier op school helaas niet controleren, dus vanavond (als ik klaar ben met school, en werken) zal ik ff kijken, en updaten.
Gister heb ik 5 pakketjes verstuurd. zo uit m'n blote hoofd van:
* resettim
* bennierex
* 1900xp
* Ted van B. (nick week niet uit me hoofd
* Dennis S. (zie boven)
Dus die zouden het vandaag, morgen, of zaterdag als het goed is moeten krijgen.
Dus als je er niet bij staat, tja, sorry, ga maar boos naar de bank bellen
edit:
meelen naar b_cramer@hotmail.com
meelen naar b_cramer@hotmail.com
Yes, pakje is binnen! Onwijs bedankt en foto's post ik natuurlijk wanneer me glowpad af is
woohoo..Op donderdag 28 februari 2002 13:32 schreef bennierex het volgende:
Yes, pakje is binnen! Onwijs bedankt en foto's post ik natuurlijk wanneer me glowpad af is
* ReseTTim hopes so...
dan kunnuh we verder modduh vanavond
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Pakje est arrive..
met andere woorden het ligt thuis op mij te wachten.
dat word weer klussen vanavond. woei..
met andere woorden het ligt thuis op mij te wachten.
dat word weer klussen vanavond. woei..
woei, begin volgende week dus mn plexi
kortom we gaan vanavond groot scheeps modduhuit MSN met me buurjongen
Timmie zegt:
hey
Niels zegt:
heej
Timmie zegt:
hebbuh jullie een pakketje gehad voor mij?
Niels zegt:
ik heb iets voor je
Timmie zegt:
of weet jij van nix..
Niels zegt:
lees eens 2 post boven jeOp donderdag 28 februari 2002 11:06 schreef Shred het volgende:
Kan ik nog meedoen? dat zou wel handig zijn aangezien ik met mn case bezig ben..
hij wil misschien nog een bestelling doen
ff bramseltje mailen dus
ik heb hem ook gemaild
hey kan ik nog bestellen ik heb namelijk voor mijn aankomende mod 5x 35x35cm platen nodig
liefst 3 tot 8mm dik.
liefst 3 tot 8mm dik.
Verwijderd
/me is ook met zn case bezig 
heb net ff mn monitor overgespoten enzo
moet nog ff dremelen en dan nog plexiglas hebben.. maar das DUUURR dus als het hier cheapo is, GRAAG
kheb je al gemaild btw, was wel een beetje een haast mail moest net eten dus sorry hehe
heb net ff mn monitor overgespoten enzo
moet nog ff dremelen en dan nog plexiglas hebben.. maar das DUUURR dus als het hier cheapo is, GRAAG
kheb je al gemaild btw, was wel een beetje een haast mail moest net eten dus sorry hehe
animo genoeg voor nog een actie zie ik
Maar wat zijn de prijzen ongeveer per m2? (en nog beter wat kost 5 maal 35x35 cm
) want dat kon ik nergens terug vinden in dit topic.
mail ff naar bramseltjeOp donderdag 28 februari 2002 17:20 schreef Tweak-Freak het volgende:
Maar wat zijn de prijzen ongeveer per m2? (en nog beter wat kost 5 maal 35x35 cm) want dat kon ik nergens terug vinden in dit topic.
kijk eens boven in het topic...Op donderdag 28 februari 2002 17:20 schreef Tweak-Freak het volgende:
Maar wat zijn de prijzen ongeveer per m2? (en nog beter wat kost 5 maal 35x35 cm) want dat kon ik nergens terug vinden in dit topic.
je moet trouwens wel weten hoeveel mm dikte je wil en welk materiaal: plexiglas of lexan
waneer gaat t de deur uit bramseltje ?? (can't wait :P:P)
hallo bramseltje, wat zijn de prijsjes?
Verwijderd
Heb het allemaal al ingebouwd en het zit perfect! nou moet ik de glowpad nog onder verstek laten zagen en de randen polijsten...
ff een vraagje, kan je plexiglas frezen ? (hoeken van 45° eraan frezen) dat is mijn bezoeling namelijk
en ik wil t allemaal perfect hebben dus geen dremel fzo...maar machinaal
Zo, ff een updateje
Helaas moest ik vandaag langer werken dan tot 1uur, dus is het op de bus doen er bij in geschoten.
Ik hoop maandag middag, maar de kans is dat het postkantoor dan dicht is, anders wordt het woensdag pas 
Prijsupdate:
prijzen per vierkante metert, maar alle maten zijn in principe te bestellen.
Helaas moest ik vandaag langer werken dan tot 1uur, dus is het op de bus doen er bij in geschoten.
Prijsupdate:
code:
1
2
3
| 5mm: 8mm: 10mm: perspex: 83 134 172 lexan: 104 177 |
WaaaaaattOp zaterdag 02 maart 2002 17:55 schreef Bramseltje het volgende:
Zo, ff een updateje
Helaas moest ik vandaag langer werken dan tot 1uur, dus is het op de bus doen er bij in geschoten.Ik hoop maandag middag, maar de kans is dat het postkantoor dan dicht is, anders wordt het woensdag pas
Prijsupdate:
code:
1 2 3 5mm: 8mm: 10mm: perspex: 83 134 172 lexan: 104 177
code:
1
2
3
| 5mm: 8mm: 10mm: perspex: €45 € 71 € 88 lexan: €62 € 98 €123 |
Warom is het zo veel duurder geworden Bramseltje
de btw zat er eerst niet bij.. daarna moest er nog wat xtraz bij komen.. want het bedrijf wou toch ook nog een klein bedrag hebbuh...Op zondag 03 maart 2002 02:35 schreef Tweak-Freak het volgende:
[..]
Waaaaaatthet is wel een heel stuk duurder geworden, eerst was het nog
code:
1 2 3 5mm: 8mm: 10mm: perspex: €45 € 71 € 88 lexan: €62 € 98 €123
Warom is het zo veel duurder geworden Bramseltje
ja maar ruim 80% duurder is wel extreem veel. De prijzen zijn bijna verdubbelt
Kan je niet beter langs een reclamebureau gaan zoals decorpress als je dat kent... hebben ze altijd wel stukken afval liggen en in verschillende kleuren... diktes.. grootes.
is mijne al verstuurd ?
Ich wil mijn lexaan 
volgens mij is het al overgeschreven... anders heb ik er wel heel veel centen doorheengejaagt dit weekend!
volgens mij is het al overgeschreven... anders heb ik er wel heel veel centen doorheengejaagt dit weekend!
Wololoo
Bramseltje, waar heb je dat perspex / lexaan vandaan gehaald??? Ik weet dat ik nu te laat ben om met jou mee te doen, maar ik wil toch ook wel van dat spul.
Ik zag, ik nam en ik kwam...
Nou, nee, nog niet verstuurd, maar dat gaat morgen gebeuren.Op maandag 04 maart 2002 16:58 schreef _Dennizz_ het volgende:
is mijne al verstuurd ?![]()
![]()
Ik hoop voor je dat je het niet allemaal hebt opgezopen dan, maar ik heb nog geen geld gezien, als ik heel eerlijk moet zijn...Op dinsdag 05 maart 2002 10:19 schreef Mauzer-BtB het volgende:
Ich wil mijn lexaan
Je bent nog niet te laat, ik heb nog een aantal bestellingen liggen, dus je mag nog wel een keer bestellenOp dinsdag 05 maart 2002 10:25 schreef Banzi het volgende:
Bramseltje, waar heb je dat perspex / lexaan vandaan gehaald??? Ik weet dat ik nu te laat ben om met jou mee te doen, maar ik wil toch ook wel van dat spul.
Verwijderd
bramseltje waarom reageer je niet meer op mn mailtjes? just askin' =]
sui@home.nl
----- Original Message -----
From: erwin
To: b_cramer@hotmail.com
Sent: Thursday, February 28, 2002 5:15 PM
Subject: plexiglas
heej zou jij mij even terug kunnen mailen over het volgende?
plexan dat is dat sterke spul toch? (dus eventueel een fan in te hangen?en makkelijk verzaagbaar en boorbaar) ) ik moet 2 keer 15x15 en 1 keer 30x30 plexan hebben zou je mij even kunnen mailen over hoeveel dit kost inclusief verzendkosten? en op welke rekening er geld zou moeten (heb het topic niet helemaal gelezen btw)
p.s ik waardeer het zeer dat je zoiets met got deelt :]]
sui@home.nl
----- Original Message -----
From: erwin
To: b_cramer@hotmail.com
Sent: Thursday, February 28, 2002 5:15 PM
Subject: plexiglas
heej zou jij mij even terug kunnen mailen over het volgende?
plexan dat is dat sterke spul toch? (dus eventueel een fan in te hangen?en makkelijk verzaagbaar en boorbaar) ) ik moet 2 keer 15x15 en 1 keer 30x30 plexan hebben zou je mij even kunnen mailen over hoeveel dit kost inclusief verzendkosten? en op welke rekening er geld zou moeten (heb het topic niet helemaal gelezen btw)
p.s ik waardeer het zeer dat je zoiets met got deelt :]]
Zow, gebeurdOp dinsdag 05 maart 2002 18:49 schreef Shred het volgende:
bramseltje waarom reageer je niet meer op mn mailtjes?
...
Al iets binnen gehad, in de vorm van eurotjes, bramseltje?
Wololoo
*schop*
updateje
Ik ben de laatste tijd erg druk met vanalles, dus heb niet echt veel tijd meer over...
Mauzer -> Jep, ik heb idd inmiddels geld gehad. Morgenmiddag heb ik tijd om het op de bus te doen, dus je hebt het waarschijnlijk in de loop van volgende week (ik verwacht dinsdag)
Van Vincent Bouw moet ik nog steeds geld krijgen, en voor de volgende bestelling heb ik Erwin van E, en Loran v.d. K staan...
Ik ga nu (nou ja, als ik klaar ben met typen) bestellen.
Zo, dat was het weer voorlopig
updateje
Ik ben de laatste tijd erg druk met vanalles, dus heb niet echt veel tijd meer over...
Mauzer -> Jep, ik heb idd inmiddels geld gehad. Morgenmiddag heb ik tijd om het op de bus te doen, dus je hebt het waarschijnlijk in de loop van volgende week (ik verwacht dinsdag)
Van Vincent Bouw moet ik nog steeds geld krijgen, en voor de volgende bestelling heb ik Erwin van E, en Loran v.d. K staan...
Ik ga nu (nou ja, als ik klaar ben met typen) bestellen.
Zo, dat was het weer voorlopig
edit:
Zo, de bestelling is gedaan, afwachten dus
Zo, de bestelling is gedaan, afwachten dus
YEEEhAAAAAW
eindelijk kan ik straks weer aan de slag!
eindelijk kan ik straks weer aan de slag!
Wololoo
hey, bramseltje, even een vraagje komende uit nieuwschierigheid 
hoe zie ik dat het lexaan is, en niet normaal plexiglas?
Wololoo
Verwijderd
breekt hetOp vrijdag 12 april 2002 11:22 schreef Mauzer-BtB het volgende:
hey, bramseltje, even een vraagje komende uit nieuwschierigheid
als het gemakkelijk gaat is het plexi en anders lexaan
Breek jij eventjes 8mm plexi... zal je ook tegenvallen...
en het kostte nogal wat, dus de krasvastheid wil ik ook niet testen!
en het kostte nogal wat, dus de krasvastheid wil ik ook niet testen!
Wololoo
Verwijderd
Bramseltje wou eerst IA houden, maar toen die zag dat genoeg interesse was, dacht ie waarom zou ik geen winst maken?
Lexan is trouwens wel heel duur hoor! Heb bij de Karwei een plaatje gezien van 50 x 100 cm en dat kostte 119,- euro, jawel
Was helemaal niet dik...
-edit-
Damn.... waarom schop je zo'n oud topic omhoog?
Niet reply-en aub, ik meld het wel ff in SeM....
offtopic:
Heb je toestemming voor een animocheck?
Heb je toestemming voor een animocheck?
-edit-
Damn.... waarom schop je zo'n oud topic omhoog?
Niet reply-en aub, ik meld het wel ff in SeM....
[ Voor 22% gewijzigd door Swop1200 op 02-01-2003 14:26 ]
Zoals je kan lezen is dit topic een jaar oud. Toen had je dat nog niet nodig
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Dit topic is gesloten.