als ik een heel document vol het met emailadressen, allemaal gescheiden door een komma, is het dan mogelijk om die een 1x te laten vervangen door een enter? Een soort zoek-en-vervang actie dus. maw ik zoek een teksteditot die ook codes eruit kan vissen en vervangen...:?
Ultraedit (www.ultraedit.com) heeft hier geen problemen mee. CTRL-R (voor replace), en dan even op HELP klikken om alle opties te zien. Overigens kan het ook in Word, tabs en enters zijn 'speciale karakters', die beginnen met een ^ en dan een letter (bijvoorbeeld ^p voor 'paragraph ending').
...maar ik heb een bel op mijn fiets
Wat dacht je van Word? 
Edit > Replace, klik button more en vervolgens dropdown special et voilá!
Daarmee moet het lukken!
Edit > Replace, klik button more en vervolgens dropdown special et voilá!
Daarmee moet het lukken!
Gewoon in wordpad (of notepad in Win XP/2000):
1. Eerst de tab of de enter met copy op je kladblok
2. Dan replace (CTRL-H) en paste de enter/tab in het veld waar je m wilt
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Dat zei ik dus ook al... nou ja 3 minuten verschil tussen de postings, het is je vergevenOp donderdag 24 januari 2002 10:26 schreef Hoppie het volgende:
Wat dacht je van Word?
...maar ik heb een bel op mijn fiets
Tja, moest nog ff in Word kijken hoe het precies moest. Net te laat dus....Op donderdag 24 januari 2002 10:27 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook al... nou ja 3 minuten verschil tussen de postings, het is je vergeven.
uhm, dit werkt dus niet... hij vervangt wel de komma maar hij vervangt het met nix oftewel alles wordt aan elkaar geplakt --> nog verder van huis...Op donderdag 24 januari 2002 10:27 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Gewoon in wordpad (of notepad in Win XP/2000):
de rest moet ik nog proberen
Pagina: 1