Zal ik dan ook maar eens een paar specs posten? Dan zien jullie waar ik me de laatste tijd mee bezig houd:
rt = room temp
n/a not available
CPU: Dual celly 366@624@2,3 volt
Temps (momenteel): rt idle / n/a stressed / rt case temp
Wblok: DD maze 1 (2x) koper
Vloeistof: kraanwater, waterniveau onbekend (verdampt?)
Pomp: Sicce Idra 1300 l/h inline
Radiator: 2e hands, alu, Ford Sierra (13x26cm)
Byzonderheden: Alles in Bigtower ingebouwd, radiator voorin maar slechts met een lullig 8cm fannetje op 7 volt. Aansluitingen radiator aangepast. Slangen 12mm id, 16mm od.
Systeem heeft sinds ergens in November niet meer aangestaan. Eerlijk gezegd weet ik zelfs niet direct waar het zich momenteel bevindt:
In November ben ik in een ernstig verwaarloosd huis getrokken, waar ik nog steeds bezig ben. (15 okt-eind nov het huis eerst "bewoonbaar" gemaakt (mogelijkheid tot eten en slapen)). Eerst is nu de tuin aan de beurt (wil toch ook eens van het aankomende zomerweer genieten), dan de badkamer (ernstige lekkage tijdens langer dan 5 min douchen, WC defect, riolering via buitengevel en regenpijp

).
Pas dan is de zolderkamer aan de beurt, waar de PC komt te staan. De zolderkamer is momenteel werkplaats, omdat het oude schuurtje in de tuin ingestort was.......
Rest van het huis heb ik in de loop der tijd gestipt tot op de kale balken en muren, en alles opnieuw opgebouwd. Was wel zo slim om direct overal een netwerkkabel naar toe te leggen, zelfs naar de keuken en het washok.......
Maar naar schatting in November 2002 heb ik weer een werkende zolderkamer, en dan ga ik ook eens kijken wat ik aan een PC kan verbouwen. Wordt waarschijnlijk waterkoeling in een aluminium micro-atx tower oid.
En dat allemaal om, voor een redelijke prijs, dicht bij het centrum, in een rustige straat, dicht bij mijn werk, aan een riviertje te wonen.............