TV Gids

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 3.276 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 15:17 schreef PuckStar het volgende:
rutger hoe heb je dat progje gemaakt?
ik wil ook wel zoiets kunnen maken.
welke taal etc.?
Ok hier schaam ik me een beetje voor, maar na 1 jaar c++ te hebben gehad op school,heb ik dit programma gemaakt in Visual Basic :P
(Wat ik dus nu ongeveer 2 weken heb, probeer t maar es, als je iets van programmeren weet moet je hier ook mee kunnen werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 15:20 schreef Jaap3 het volgende:

hoe werken die favorieten dan precies? Wordt er gewoon altijd gekeken of "titel" in de lijst voorkomt of is het nog enigzins tijdgebonden ofzo... het zou namelijk zo kunnen zijn dat je iedere dag naar de simpsons kijkt (op BBC) en dat je dus maar één keer de simpsons hoeft toe te voegen...
Die favorieten worden gewoon onthouden dus je hoeft ze er maar 1 keer in te zetten, en als je de "Simpsons" in je lijst hebt gezet krijg je dus een pop up als het op V8 of op de BBC is.
welke zenders zijn er trouwens allemaal opgenomen in de lijst?
De NL,BE,ENG publieke zenders en de NL commerciele + Eurosport, Discovery,AnimalPlanet,Cartoon Networken National Geographic
Is er ook een optie om de TV gids voor de hele dag(/week) te zien, zodat je alvast "unieke" programmas of films voor die dag kunt instellen
Nope en komt er ook niet, daar heb je internet en/of een gids voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 15:28 schreef RutgerB het volgende:

[..]

Die favorieten worden gewoon onthouden dus je hoeft ze er maar 1 keer in te zetten, en als je de "Simpsons" in je lijst hebt gezet krijg je dus een pop up als het op V8 of op de BBC is.
[..]

De NL,BE,ENG publieke zenders en de NL commerciele + Eurosport, Discovery,AnimalPlanet,Cartoon Networken National Geographic
[..]

Nope en komt er ook niet, daar heb je internet en/of een gids voor.
OK dan.. vetheid... ik denk dat je hier een wereld progje in elkaar gesleuteld hebt :) tenminste voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me kan niet wachten tot het proggie af is :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 22:32
Is er een mogelijkheid om Showview codes weer te geven bij de verschillende programma's, of is daar gewoon niet aan te komen via internet (ik kan ze iig niet vinden)? Verder lijkt het me een zeer nuttig programma, wanneer komt de eerste public beta uit? :)

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 15:34 schreef nicxz het volgende:
Is er een mogelijkheid om Showview codes weer te geven bij de verschillende programma's, of is daar gewoon niet aan te komen via internet (ik kan ze iig niet vinden)? Verder lijkt het me een zeer nuttig programma, wanneer komt de eerste public beta uit? :)
Zoveer ik weet niet,heb ze in ieder geval nooit kunnen vinden.
En het komt uit,als het af is en als het een beetje getest is. (Kan niet zolang meer duren, ook al stop ik er nu wel even mee >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oké dan ik w8 hier ook met smart op je progje :9~. Bedankt dat je hier tijd in gestoken hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• besmart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2015

besmart

fanta share the fun

Op maandag 21 januari 2002 15:34 schreef nicxz het volgende:
Op deze Duitse site is in Javascript een berekening te vinden.

BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 21:34
De screenshot van Sneetch vind ik erg mooi, ik ben benieuwd wanneer het af is!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 20:19 schreef roy-2001 het volgende:
welke bedoel je?
ik denk dat ie deze bedoelt.
Ziet er inderdaad goed uit. Heel handig die tijdbalk die aangeeft hoever een programma al is, misschien wat voor je programma Rutger? :) Hoe staat het daar trouwens mee in het algemeen? Ik wacht nog steeds met smart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicxz
  • Laatst online: 10-09 22:32
Op maandag 21 januari 2002 15:53 schreef besmart het volgende:

Op deze Duitse site is in Javascript een berekening te vinden.
Dus het zou er ingegooid kunnen worden met een beetje extra werk. Mocht iemand hulp nodig hebben, ik heb al tijden niet meer geprogrammeerd, maar wil best kijken.

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 14:28 schreef nicxz het volgende:

[..]

Dus het zou er ingegooid kunnen worden met een beetje extra werk. Mocht iemand hulp nodig hebben, ik heb al tijden niet meer geprogrammeerd, maar wil best kijken.
zal er wel even naar kijken, moet het nou toch een beetje veranderen omdat de popup niet in een OS onder 2000 draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 18:25 schreef RutgerB het volgende:

[..]

zal er wel even naar kijken, moet het nou toch een beetje veranderen omdat de popup niet in een OS onder 2000 draait
Hey kun je mij niet alvast een betatje sturen? Ik heb win2k dus dan moet ie toch werken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb alle lekker zo 10 beta's uit getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 20:39 schreef roy-2001 het volgende:
ik heb alle lekker zo 10 beta's uit getest
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 18:25 schreef RutgerB het volgende:

[..]

Is er nog vordering in het projectje? Is het af(bijna) af? Kun je me Als Je Blieft een beta sturen, ik wil het gewoon erg graag hebben!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik ook, Ik ook!
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit wordt zo tezien een heel handig proggie :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het proggie al klaar? :P :9

/me schopt stiekem het topic omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visual..
Heeft weinig zin denk ik..
Is al 2 dagen rustig in dit draadje... Laten we er vanuit aan dat ze druk aan het sleutelen zijn.. dus sssttt... NIET STOREN!! denk ik:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 16:00 schreef ViSuaL het volgende:
Is het proggie al klaar? :P :9
Hey ja dat was ik nu ook al aan het denken... toevallig zeg... het lijkt wel of er niets meer van komt. Rutger post eens een updateje ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he het schiet al lekker op hoor
laten we zeggen ik heb al een stel beta's mogen testen van rutger
hij hoeft alleen nog alles in te voeren ( welke zender en tijd )
en ff voor music optie zorgen,zodat je kan kiezen of je geluid wilt bij de pop-up of niet !
en ales bij elkaar flikkeren
setup ff zonder bugs maken
en klaar
denk nog zo 1/2 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 16:43 schreef roy-2001 het volgende:
he het schiet al lekker op hoor
laten we zeggen ik heb al een stel beta's mogen testen van rutger
hij hoeft alleen nog alles in te voeren ( welke zender en tijd )
en ff voor music optie zorgen,zodat je kan kiezen of je geluid wilt bij de pop-up of niet !
en ales bij elkaar flikkeren
setup ff zonder bugs maken
en klaar
denk nog zo 1/2 dagen
Waarom gebruikt ie niet gewoon die SuperPimp installer van Nullsoft? Die heeft gegarandeerd geen problemen en is nog gratis ook! http://www.nullsoft.com/free/nsis/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 16:56 schreef Jaap3 het volgende:

[..]

Waarom gebruikt ie niet gewoon die SuperPimp installer van Nullsoft? Die heeft gegarandeerd geen problemen en is nog gratis ook! http://www.nullsoft.com/free/nsis/
Thx zal ik er zo wel ff naar kijken maar vandaag moet ik mn school stuff in order krijgen want morgen is de laatste dag van het semester :(

Ik draai vandaag al vanaf 04:00 en heb genoeg redbull ingeslagen om het in ieder geval nog 24 uur vol te houden,moet ook wel want ik ben vrijdag tot 21:00 ingepland op school :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 17:31 schreef RutgerB het volgende:

[..]

Thx zal ik er zo wel ff naar kijken maar vandaag moet ik mn school stuff in order krijgen want morgen is de laatste dag van het semester :(

Ik draai vandaag al vanaf 04:00 en heb genoeg redbull ingeslagen om het in ieder geval nog 24 uur vol te houden,moet ook wel want ik ben vrijdag tot 21:00 ingepland op school :'(
Damn moet jij ook al allemaal stuff afhebben voor morgen. Ik gelukkig niet echt veel maar ben te lui om echt aan het werk te gaan... dat wordt dus nog ff stressen vandaag en morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.eurotv.com/scripts/eutvprog.cfm
Is dit een beetje wat de bedoeling is, of is iedereen erg druk bezig opnieuw het wiel uit te vinden.

Gr S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 21:56 schreef solemm het volgende:
http://www.eurotv.com/scripts/eutvprog.cfm
Is dit een beetje wat de bedoeling is, of is iedereen erg druk bezig opnieuw het wiel uit te vinden.

Gr S
Nee eerder een vliegwiel, dit is gewoon een html pagina die laat zien wat er nu voor is, wat dus niet de bedoeling is. De bedoeling is dat je programmas in een lijst zet en dat je een pop up krijgt als het er voor komt.

Wat trouwens allemaal klaar is, alleen moet het nog even gefixt worden voor <2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ben ik zo naief, je krijgt een seintje wanneer het programma begint waar je naar wilt kijken ? en dan !!!
Dan ren je naar je video en drukt op opname ???
Dit is niet bedoeld om lullig te doen maar wat voegt het toe aan al het bestaande, neem een radio/tv gids dan doe je toch het zelfde !! De boel inproggen en klaar is Jantje.

Gr S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 22:50 schreef solemm het volgende:
Misschien ben ik zo naief, je krijgt een seintje wanneer het programma begint waar je naar wilt kijken ? en dan !!!
Dit is niet bedoeld om lullig te doen maar wat voegt het toe aan al het bestaande, neem een radio/tv gids dan doe je toch het zelfde !! De boel inproggen en klaar is Jantje.

Gr S
Als je nou even de moeite nam om de eerste pagina's van het topic te lezen zou het je allemaal een stuk duidelijker zijn! En misschien is het FAQ ook wel wat voor je... je hoeft niet telkens Gr S onder je post te zetten, je naam staat er namelijk vanzelf al bij hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 22:50 schreef solemm het volgende:

Gr S
Normaal wordt ik altijd heel argresief als ik meerdere uitroeptekens/vraagtekens op een rij zie, maar gelukkig nu niet;

ik weet niet hoe het bij jouw zit maar heb jij soms alle leuke programmas in je video geprogt ? En verwissel je dus elke week de band ?

Het is gewoon de bedoeling dat wanneer je huiswerk zit te maken ;) en daar dus zo druk mee bezig bent dat je de tijd vergeet Afbeeldingslocatie: http://www.saiyanforum.com/images/forumgfx/smilies/hypocrite.gif

Dat je dus een seintje krijgt wanneer 1 van je favo programmas er voor is zodat je morgen op het schoolplein eindelijk weer es mee kan praten, over wat Goku en Vegeta nou weer hebben beleeft.
(Ja ik heb een broertje wat daar naar kijkt) Afbeeldingslocatie: http://www.saiyanforum.com/images/forumgfx/smilies/ipitythefool.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie " Goku en Vegeta " zijn weet ik niet, ik heb er nooit van gehoord.
Je pakt vrijdagavond de gids voor de volgende week kruist even aan wat er de komende week komt en wat je wilt zien prog het in de video en klaar.
Je moet misschien tussendoor een bandje verwisselen maar dat zal niet al te vaak voorkomen gezien het niveau van de tv, maar dan nog, is dat dan een probleem?

"niet telkens Gr S onder je post te zetten, je naam staat er namelijk vanzelf al bij hoor!
"
Moet ik hier nog op reageren.. een beetje kinderachtig
vindt je zelf ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SigmundFreud
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

SigmundFreud

Sic transit gloria mundi

Op vrijdag 25 januari 2002 00:42 schreef solemm het volgende:
Wie " Goku en Vegeta " zijn weet ik niet, ik heb er nooit van gehoord.
Volgens mij zijn dat twee sterren uit het onvolprezen 'Dragonball Z'. Ik wil best een seintje krijgen als dit op TV is, dan weet ik wanneer ik van Cartoon Network moet wegzappen :).

...maar ik heb een bel op mijn fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

ik zie dit programma ook wel zitten!!!!!!!!!!!!!!!!, ik blijf deze topic in de gaten houden!

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:37
Inderdaad een erg leuk idee. Dan meteen het tv gebeuren ook naar je LCD wegschrijven. Zo zie je de waarschuwing dat je programma begint tenminste tijdens het Q3 spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je niet de teletext op uit je tv kaart uitlezen met excel en daar een simpele macro mee maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen als je dan perse moet zeiken , dan niet hier !
als jij het onzin vind
reageer dan niet ofzo !!!!

schiet het al een beetje op met het proggie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het helemaal met de vorige spreker eens. Als je er niet op zit te wachten, waarom dan reageren. Dus alleen reageren als je brand van nieuwsgierigheid of iets constructiefs te melden hebt. BVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu nog op school zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stupid school ook altijd..
Ik kan me trouwens herinneren dat iemand 6 dagen geleden zei dat ie het proggie de volgende morgen af zou hebben >:) :P

Maaruh wat kan die nou allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 21:45

SiGNe

Ook hoi!

Op vrijdag 25 januari 2002 21:47 schreef LeroVdt het volgende:
Stupid school ook altijd..
Ik kan me trouwens herinneren dat iemand 6 dagen geleden zei dat ie het proggie de volgende morgen af zou hebben >:) :P

Maaruh wat kan die nou allemaal?
Ik vind het ok dat het wat langer duurt.
Liever meteen een zeer goed progje dan een prog wat eerst nog superveel bugs bevat.
ben wel zwaar benieuwd want naar zo'n soort prog zit ik al jaren te zoeken. (ok, niet echt actief gezocht ook...)

Niet?
[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar een public betatje moet toch wel kunnen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha ik heb er al een stel beta's gehad !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 11:36 schreef roy-2001 het volgende:
hahaha ik heb er al een stel beta's gehad !
Dat had ik al begrepen ja.. :7
Is het een beetje goed proggie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 15:25

s3mt3x

I choose not to know...

Op vrijdag 25 januari 2002 00:42 schreef solemm het volgende:
Je pakt vrijdagavond de gids voor de volgende week kruist even aan wat er de komende week komt en wat je wilt zien prog het in de video en klaar.
Je moet misschien tussendoor een bandje verwisselen maar dat zal niet al te vaak voorkomen gezien het niveau van de tv, maar dan nog, is dat dan een probleem?
Je start vrijdagsavonds de EPG op, klikt alles aan wat je de komende week wil zien/opnemen, en de EPG plempt alle data in je softwareVCR. Een XP ballonnetje verschijnt in je tray als de VCR gaat opnemen, met de mogelijkheid in t balonnetje om te klikken op: 1. op te nemen zoals gepland 2.niet op te nemen, maar te gaan kijken, waarop je TV app gestart word 3.alsnog niet op te nemen en ook niet te kijken.

Welcome to the 21st century, the age of convergence. Of ben ik nu 600 jaar te vroeg geboren?

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 26 januari 2002 14:27 schreef s3mt3x het volgende:

[..]

Je start vrijdagsavonds de EPG op, klikt alles aan wat je de komende week wil zien/opnemen, en de EPG plempt alle data in je softwareVCR. Een XP ballonnetje verschijnt in je tray als de VCR gaat opnemen, met de mogelijkheid in t balonnetje om te klikken op: 1. op te nemen zoals gepland 2.niet op te nemen, maar te gaan kijken, waarop je TV app gestart word 3.alsnog niet op te nemen en ook niet te kijken.

Welcome to the 21st century, the age of convergence. Of ben ik nu 600 jaar te vroeg geboren?
neu, dit klopt wel..., maar ik ben ook erg nieuwsgierig naar dat progje, kan je een beetje zeggen wanneer die ongeveer uit zal komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 12:50 schreef LeroVdt het volgende:

[..]

Dat had ik al begrepen ja.. :7
Is het een beetje goed proggie dan?
op de run-time errors
die nu evrholpen zijn
werkt ie lekker hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 17:27 schreef roy-2001 het volgende:

[..]

op de run-time errors
die nu evrholpen zijn
werkt ie lekker hoor
Kan je misschien een screenshot plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 17:52 schreef LeroVdt het volgende:

[..]

Kan je misschien een screenshot plaatsen?
Doe maar niet,ik moet nog even een skin maken

En als het goed gaat is ie vannavond wel klaar (Jah ik weet t, maar ik hoef nu even niks voor school te doen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Laatst online: 20:47
Op zaterdag 26 januari 2002 17:55 schreef RutgerB het volgende:

[..]

Doe maar niet,ik moet nog even een skin maken

En als het goed gaat is ie vannavond wel klaar (Jah ik weet t, maar ik hoef nu even niks voor school te doen :P )
helemaal goed !!!!!

ben benieuwd, zo te zien is dit qua potentie zelfde niveau als Hottopic en Tweakers headliner :)

kortom verplichte download dus voor de GoT-er >:)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me wacht met spanning af.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

hmmmmm :'(
jammer, tis er nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 17:24
Op zondag 27 januari 2002 10:19 schreef Predator_NL het volgende:
hmmmmm :'(
jammer, tis er nog niet...
Alles komt later dan dat er gezegd wordt! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry
maar heb hier al de final liggen ( halve final dan , volgens mij )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heej roy, mun e-mail adres staat in mijn profiel he! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja sorry
mag niks vrijgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 11:29 schreef Aerox.2000 het volgende:

Alles komt later dan dat er gezegd wordt! :(
das altijd zo, daarom moet je ook een cruise vooruit boeken op schip wat nog 't dok ligt want die is nooit op tijd af !
Waardoor je cruise niet doorgaat,je je geld terug krijgt en een gratis cruise aangeboden krijgt op de eerste vaart van het schip :)

Maar bij mij is versie 1 zo wel af, moet het alleen nog even bij anderen laten testen
Afbeeldingslocatie: http://www.sjeeskees.f2s.com/shot.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 13:13 schreef RutgerB het volgende:
moet het alleen nog even bij anderen laten testen
Ikke ikkeee :) :) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerox.2000
Op zondag 27 januari 2002 13:30 schreef LeroVdt het volgende:

[..]

Ikke ikkeee :) :) :9~
Ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Laatst online: 11-09 15:05

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Hier nog een vrijwilliger om te testen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tslh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 02:22
En NOG een vrijwilliger! Ik wacht vol spanning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al genoeg vrijwilligers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 13:54 schreef RutgerB het volgende:
Hebt genaaaaade, o fantastische RutgerB! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerox.2000
Op zondag 27 januari 2002 13:54 schreef RutgerB het volgende:
Beter te veel dan te weinig! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiGNe

SiGNe

Ook hoi!

Wanneer komt ie in de meuktracker te staan?

Niet?
[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal wel even vertellen dat ik nu eerst football op de BCC zit te kijken, dus uhh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 14:34 schreef SiGNe het volgende:
Wanneer komt ie in de meuktracker te staan?
Wat is de meuktracker ? (Nee zolang zit ik nog niet op GOT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er goed uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil hem ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Op zondag 27 januari 2002 15:01 schreef RutgerB het volgende:
Ik zal wel even vertellen dat ik nu eerst football op de BCC zit te kijken, dus uhh..
ehh voetbal kijken is waste of time >:)
Formule 1 is the way to life !!! :P

heheh was maar grappie (iedereen eigen favo sport)

8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pSycho-Y2K
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-04 08:17
Gimme! Gimme! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het voetbal is afgelopen, ik denk dat hij weer hard aan het werk is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Op zondag 27 januari 2002 16:33 schreef ViSuaL het volgende:
Het voetbal is afgelopen, ik denk dat hij weer hard aan het werk is :+
hehe mooi zo :+

tis maar 1 nadeel aan dergelijke proggies >>> je systray raak zo overvol ;)

maja daar doet XP pro weer goede dingen in (hide systray)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

ahhhhhhhhhhh, hoe lang nog?, als je het gewoon door iedereen laat testen 9dus gewoon vrijgeven), hoor je de bugs vanzelf in dit forum..., gaat veeeeeeeeel sneller als 4/5 man het laten testen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 19:29 schreef Predator_NL het volgende:
ahhhhhhhhhhh, hoe lang nog?, als je het gewoon door iedereen laat testen 9dus gewoon vrijgeven), hoor je de bugs vanzelf in dit forum..., gaat veeeeeeeeel sneller als 4/5 man het laten testen....
idd, kan bijna niet meer wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ik stel het nog 1 dagje uit, ik moet nog een paar kleine dingetjes veranderen zodat ie ook helemaal goed in win 98 werkt.

Maar ik moet nou eerst weer ff met school bezig de toestweek begint maandag.

Maar ik weet zeker dat het voor dinsdag klaar is ! (100% !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AHH 1 beta-tje kan echt geen kwaad..

Precies een week geleden zei je ook nog 1 dagje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
achja meestal worden alle goede spullen uitgesteld (Falcon bv etc....)

nouja we zullen zien
ik kan nog wel paar dagen wachten aangezien ik toch hele dagen op stage zit en avonds nog werk :)

ben al blij als ik tijd heb doordeweeks om mail op te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiGNe

SiGNe

Ook hoi!

Op zondag 27 januari 2002 15:28 schreef RutgerB het volgende:

[..]

Wat is de meuktracker ? (Nee zolang zit ik nog niet op GOT)
De Meuktracker staat op de Frontpage van tweakers
En daar worden allerlei software-, driver-, firmware- en biosupdates bijgehouden.
Heel handig want dan hoef je zelf niet meer te zoeken.
Meuk kan je toevoegen via de Nieuwssubmit

Niet?
[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

www.tvgids.nl

flikker "Nu op TV" maar op je active desktop :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 13:39 schreef limoentje het volgende:
www.tvgids.nl

:Z *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SigmundFreud
  • Niet online

SigmundFreud

Sic transit gloria mundi

Op maandag 28 januari 2002 13:39 schreef limoentje het volgende:
www.tvgids.nl
En dan? Kun je dan aangeven wat je favoriete programma's zijn zodat je automatisch een seintje krijgt?
* SigmundFreud raadt aan dat je eerst deze thread doorleest.

...maar ik heb een bel op mijn fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat RutgerB iets beters maakt als dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.twansoft.com/tv/screen2.gif

http://www.twansoft.com/tv/

edit:
Okee is al langsgeweest.. excuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me vraagt of het progje al klaar is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hmmmmm, zou het eigenlijk niet vandaag klaar zijn?
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Het duurt nu wel errug lang zeg...probeert ie ons aan het lijntje te houden ofzo? ;(

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
ik wil toch even een mening kwijt: ik vind dat sommigen wel erg "zeuren" dat het progje snel klaar "moet" zijn.
Rutger heeft al gezegd dat hij het ook graag snel af wil hebben, en hij heeft ook gezegd dat hij het nogal druk heeft met school (wat ik denk ik ook wel belangrijk is)
dus chill iedereen en just wait.
als er over 4 of 5 dagen nog nix nieuws is van Rutger kun je het wel weer vragen.

niet allemaal boos reageren nu, kwilde gewoon even een gedachte van me kwijt :)

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 22:02 schreef PuckStar het volgende:
ik wil toch even een mening kwijt: ik vind dat sommigen wel erg "zeuren" dat het progje snel klaar "moet" zijn.
Rutger heeft al gezegd dat hij het ook graag snel af wil hebben, en hij heeft ook gezegd dat hij het nogal druk heeft met school (wat ik denk ik ook wel belangrijk is)
dus chill iedereen en just wait.
als er over 4 of 5 dagen nog nix nieuws is van Rutger kun je het wel weer vragen.

niet allemaal boos reageren nu, kwilde gewoon even een gedachte van me kwijt :)
Maar op deze manier blijft de topic wel onder de aandacht en helpt het dus meer mensen te intereseren in het progsel van Rutger, zodat hij gemotiveerd blijft om door the progselen :) anyway, ik wacht met smart al vanaf dag 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 22:05 schreef Jaap3 het volgende:

[..]

anyway, ik wacht met smart al vanaf dag 1 :)
Me too! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Op maandag 28 januari 2002 22:02 schreef PuckStar het volgende:
Hij heeft nu al 2 keer gezegd dat het 's avonds klaar zou zijn... En de eerste keer daarvan is al bijna 1,5week geleden, zeg zoiets dan ook NIET!!! >:)

:)

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 22:11 schreef DJ^ het volgende:

[..]

Hij heeft nu al 2 keer gezegd dat het 's avonds klaar zou zijn... En de eerste keer daarvan is al bijna 1,5week geleden, zeg zoiets dan ook NIET!!! >:)

Nou nou ik up wel even een beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 22:14 schreef RutgerB het volgende:

[..]

Nou nou ik up wel even een beta
COOL!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Op maandag 28 januari 2002 22:11 schreef DJ^ het volgende:

[..]

heb je gelijk in ja.
maarja ik vind persoonlijk het wachten op een tvgids progje niet zoiets als het wachten op mohaa 2 ofzo.
dus of er nou wat meer dagen in zitten dan de maker had beloofd. ach. het gebeurt zelf in de commerciele/zaken wereld vaak zat.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

>:)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hier is dan even vlug die beta versie.
Je kan iets toevoegen aan de favorieten door met de rechter muisknop op een programma in de "nu" of "straks op tv" lijst te klikken en toevoegen te kiezen en het geluid van de popup kun je uit zetten door op het vraag teken links boven in beeld te klikken.
Als er een update is of nieuws krijg je daar een soort popup van vanuit het proggie zelf
En ik heb alles heel simpel gehouden om te veranderen naar je eigen wensen. Dat betekend dus dat je het popup geluidje kan vervangen door elk ander wav file en dat je zelf een skin kan maken door een paar bmps te vervangen

http://www.sjeeskees.f2s.com/setup.exe
Het is self extrating zip waarin de install bestanden staan.

Oh ja als je een error krijgt dan laat je het maar horen daar is het een beta voor >:) En vergeet niet dit mn allereerste programma uit is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Ah dank je, ff proberen :)

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
ok eerste opm.:
waarom staan er niet gelijk bij Nu en Straks op tv de tijden dat het ervoor is?
zo weet ik nog niet waar ik op moet rekenen als ik straks een programma wil zien.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 22:35 schreef PuckStar het volgende:
ok eerste opm.:
waarom staan er niet gelijk bij Nu en Straks op tv de tijden dat het ervoor is?
zo weet ik nog niet waar ik op moet rekenen als ik straks een programma wil zien.
Omdat dat er nog bij moet, maar sommingen stonden te springen oom een betatje :?
De tijd en zender staat trouwens al wel in de popup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Op maandag 28 januari 2002 22:38 schreef RutgerB het volgende:

[..]

Omdat dat er nog bij moet, maar sommingen stonden te springen oom een betatje :?
De tijd en zender staat trouwens al wel in de popup.
ja kzag het :)
ziet er erg goed uit!!!

kheb je trouwens net gemaild

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22

Puck

W32.Deadcode.A

Ik krijg dus helemaal niks in dat scherm te zien, kreeg ik ook al niet bij dat TVw ofzo van http://www.twansoft.com/tv/

Wat doe ik fout?

Arrived anxious, left bored

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.