Toon posts:

Voodoo 5 5000 is sneller dan een asus gf2GTS

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 44875

Topicstarter
hallodio,

ik heb 6 maanden terug een gf2GTS van asus gekocht die het prima deet, alles liep goed :

Deze week moest ik een pc van een vriend van mij repareren en daar zat een V5 in. De hele pc kreeg geen beeld dus haalde ik die v5 eruit om in mijn pc te testen. een maal in mijn pc deet hij het en ik ging meteen ff testen wat dat ding nou eigenlijk in hield..

JEZUS Shit!

alle spellen die ik op m'n hd had zagen er mooier strakker en sneller uit dan op m'n gf2 gts :?

over het algemeen lees ik vaak dat die v5 niet zo super is
ik denk dat ik die Nvida plank toch maar in op zolder gooi:9
en zo'n v5 (8> ga halen

meer mensen met zo'n RARE ervaring :?

Topicstarter
hmmmm....

kijken of hij hem wil ruilen tegen de GTS. :9

hij gaat voor snelheid (GTS)

ik voor beeld kwaliteit en kleuren (V5)

duidelijk :)

Topicstarter
hmmm..

ik heb!

de v5! prima plaatje :) tot nu toe geen problemen in XP

dit wordt mijn laatste 3dfx kaart :(

maar ik ga er wel va genieten >:)

PS:

ga ook maar voodoo in m'n naam verwerken :+

Topicstarter
voodoo 5werkt perfect in XP@direct x 8.1
nog mensen intresse in een paar video plankjes?
ik heb hier een asus geforce 2 mx 32mb voor 100,-
een asus geforce 2 gts 32mb ddr voor 200,- (te veel?)
en een voodoo 3 agp 50,- (te veel)
en een s3 3d stealth voor NIX (te veel ? :+)

heb je intresse?

mail dan ff
gametothemax@msn.com
ooh shit dit is in guldens...
wordt dus ff reken :)

prijs kan veranderd worden op aanvraag! >:)

Topicstarter
niemand zin in een goedkope video plank?
geforce 2 mx 50 euro
geforce 2 gts 100 euro
voodoo 3 agp 25 euro

ja sorry de euro knop op m'n
lightech wireless desktop pro deluxe ready for euro pre installed kl*te k*t tikplank werkt niet |:(
mail naar: gametothemax@msn.com (planet mail is down :?)
zeg het me als het te duur is

Topicstarter
*HINT* de pci versie is bij pcdokter in haarlem (:r)
te koop voor 300,-

Topicstarter
ok
half life 60 fps 4x fsa 1280x1024 32 bit >:)
unreal Trny 50 fps 4x fsa 1280x124 32 bit >:)
specs:
amd atlhon 1800@2000 mhz
512 mb SDram
asus v7 mobo
17 inch nec multisync m700 :)
voodoo 5 5500 agp overgeclocked
met 2x fsa gaat tie al gou 40fps hoger!!

Topicstarter
ja hoe kom ik bij een athlon 1800 :?

1500 bedoelde ik :P

Topicstarter
ja he

mijn vrienden stonden raar te kijken toen ik liet zien wat de voodoo 2 wel allemaal niet kon :9~

daarnaa kwam Nvida met hun tnt..

ik heb nix tegen Nvida hoor
ik ga denk ik zeld over een jaartje ook wel weer upgraden naar Nvida of ati
Pagina: 1

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee