"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Verwijderd
Whehehe, de omgekeerde wereld

Waarom melden wij dit dan niet netjes in SU?
B.t.w. ik kan niks vinden
Waarom melden wij dit dan niet netjes in SU?
B.t.w. ik kan niks vinden
ach man,
ga naar bed!
ga naar bed!
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Verwijderd
Euhm.....alles okee?Op woensdag 26 december 2001 05:03 schreef GiLuX het volgende:
sorry
Laat ik het zo zeggen, ik sta er een beetje van te kijken dat ik deze posts van jou lees!
ik heb een paar kratjes teveel weggezet en toen dacht ik dat er nooit iemand es zeurt over.... blabla enzo..
moest gewoon even,
en nu mijn hoofd het niet meer eens is met mijn lichaam gaan er rare dingen onstaan,
iig, wat ik wou zeggen dat ik eigenlijk alleen maar wat voor de modjes wou doen die hier op kerstmis avond zielsalleen rondhangen,
ik dacht dus laat ik eens wat voor ze doen, want het is gewoon niet zo druk nu iedereen met de familie bezig is..
zeg maar het nachtwakers gevoel,
een beetje een apart probleem creeeren enzo.
en dat onzinnige topic,
dat was deze dus,
sluit hem maar, want er gebeurd gewoon niet zoveel nu,
en als ik mijn ogen sluit des te meer,
vandaar.

btw,
ik vond het best grappig,
morgen waarschijnlijk niet meer
moest gewoon even,
en nu mijn hoofd het niet meer eens is met mijn lichaam gaan er rare dingen onstaan,
iig, wat ik wou zeggen dat ik eigenlijk alleen maar wat voor de modjes wou doen die hier op kerstmis avond zielsalleen rondhangen,
ik dacht dus laat ik eens wat voor ze doen, want het is gewoon niet zo druk nu iedereen met de familie bezig is..
en dat onzinnige topic,
dat was deze dus,
vandaar.
btw,
Verwijderd
WheheheOp woensdag 26 december 2001 05:18 schreef GiLuX het volgende:
ik heb een paar kratjes teveel weggezet en toen dacht ik dat er nooit iemand es zeurt over.... blabla enzo..
moest gewoon even,
Net alsof modjes geen leven hebben
We (lees ik) ben niet zielig en zielsalleen hoor
Waarom had ik nu al zo'n vermoeden?en dat onzinnige topic,
dat was deze dus,
vandaar.
Alleen 1 probleempje......
Ik kan hem niet sluiten
Ghehe, ik heb je eerste bericht 4 keer doorgelezen, om te kijken of ik het wel goed las. Ik vond hem dus ook wel grappigbtw,
Mjah, morgen bestaat de kans op klein katertje misschien
[edit]
Damn, hoe krijg ik zo veel mogelijk smilies in 1 post verwerkt?
hihi,Op woensdag 26 december 2001 05:25 schreef nelske het volgende:
[..]
[edit]
Damn, hoe krijg ik zo veel mogelijk smilies in 1 post verwerkt?
mijn schuld
jaja
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()