Genome has entered the building!!!
Thanks entertainer!
Thanks entertainer!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Shit hè als klanten je komen storen onder werktijdOp donderdag 20 december 2001 14:30 schreef NightHawk het volgende:
[edit] al eerder verstuurd, maar kon ff niet postenklanten helpen
[/edit
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
shhhh, das reclameOp donderdag 20 december 2001 15:09 schreef FRAeK-AC het volgende:
Genome has entered the building!!!
Thanks entertainer!
Op donderdag 20 december 2001 15:32 schreef Mobster het volgende:
[..]
Shit hè als klanten je komen storen onder werktijd![]()
Cowtipping
Last updated on Thu Dec 20 06:20:29 PST 2001
Member of team Dutch_Power_Cows # 1651007169
Current rank: 978 out of 14562 users
Total units processed: 7123.82
Total genes designed: 500
Genoming since: Wed Oct 10 12:27:13 2001
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Programmer - an organism that turns coffee into software.
wat is dit nou weer voor domme opmerking??Op donderdag 20 december 2001 17:03 schreef PowerCow het volgende:
tering leer eens lezen futureman. Oja, je zit nog op de kleuterschool
Sending results to server
output.chi.252711 sent successfully.
volgens mij toch echt succesvol verzonden dude. CU 2night
Dan zou je uit moeten komen op 55.74 units (af en toe beetje afgerond). De genes voor iedere statsrun moeten tussen 09:00 en 08:59 verstuurd zijn om in de stats te komen.Op donderdag 20 december 2001 17:07 schreef Future_Man het volgende:
[..]
wat is dit nou weer voor domme opmerking??
ik zie toch zelf ook wel dat het gestuurt word maar ik zie nix extra's in de stats...
volgens mij heb ik gister 1 van 32 1 van 85 1 van 62 en 1 van 72 ofzo gedaan en dan is er ook nog andere user lijk me sterk dat we dan maar 38 unites 2 gens hebben
Die getallen die je ziet zijn niet gelijk aan het aantal punten dat je krijgt, ik denk dat dat het probleem isOp donderdag 20 december 2001 17:07 schreef Future_Man het volgende:
[..]
wat is dit nou weer voor domme opmerking??
ik zie toch zelf ook wel dat het gestuurt word maar ik zie nix extra's in de stats...
volgens mij heb ik gister 1 van 32 1 van 85 1 van 62 en 1 van 72 ofzo gedaan en dan is er ook nog andere user lijk me sterk dat we dan maar 38 unites 2 gens hebben
nee dat is het niet, heb ik al gezegt er zijn alleen maar dingen van andere QU|CCC members aan gekomen en dus niet van mij want wij hebben elke dag al gem deze score en we hebben vandaag dus nix meerOp donderdag 20 december 2001 23:01 schreef Blistimo het volgende:
[..]
Die getallen die je ziet zijn niet gelijk aan het aantal punten dat je krijgt, ik denk dat dat het probleem is
De getallen in je client geven het aantal Amino Acids aan dat je WU bevat. Via het progseltje dat hier staat kun je zien hoeveel punten je krijgt
Ik zou gewoon, net als alle nieuwe members, ff 2 dagen wachtem op stats. Misschien dat 't probleem bij stanford ligt met de nieuwe stats als er een nieuwe client is bijgekomen.Op vrijdag 21 december 2001 02:28 schreef Future_Man het volgende:
[..]
nee dat is het niet, heb ik al gezegt er zijn alleen maar dingen van andere QU|CCC members aan gekomen en dus niet van mij want wij hebben elke dag al gem deze score en we hebben vandaag dus nix meer
...
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Ja, maar ik wist helemaal niet dat die ook mee ging doen. Nou ja, is iig weer een pc'tje extra. We zitten nu al op 8883MhzOp vrijdag 21 december 2001 14:08 schreef Flapmo het volgende:
Hm het was niet my die ons teampie kneuzig invulkde, soz my
, maaruh tis wel de_kleuter denkik...
Naderend? Aanvliegend eerder.Op vrijdag 21 december 2001 15:36 schreef NightHawk het volgende:
In verband met de naderende knights kon ik het toch niet aanzien om m'n TBirds een week uit te zetten. TB800 draait alweer en die TB1000 gaat vanavond weer aan de gang
Hallo, ik doe m'n best om ze af te schuddenOp vrijdag 21 december 2001 18:17 schreef Cow_tipping het volgende:
[..]
Naderend? Aanvliegend eerder.
Ik heb op m'n werk ook 5 machines laten draaien. Ivm met de kerst moest eigenlijk alles uit.Nu maar hopen dat een overijverige portier ze niet uit zet.. (Monitor uit, NumLock uitzetten, PostIt Memo over CompuLED)
Over 2 weekjes eens kijken
Verwijderd
Ikke nie dan?Op vrijdag 21 december 2001 18:32 schreef NightHawk het volgende:
[..]
Hallo, ik doe m'n best om ze af te schuddenen wie heeft ze dan vleugeltjes gegeven
Ik flush dus wel gewoon elke dag door, aangezien ik gewoon moet werken komende week
Verwijderd
Dan kan de directeur er niet in om de boel uit te gooien.Op vrijdag 21 december 2001 18:35 schreef Cow_tipping het volgende:
[..]
Ikke nie dan?
* Cow_tipping zit te wachten op de stats van 20 dec.
En Erik_B, hoezo alarmcode?
https://u24.gov.ua/
We spend our years as a tale that is told
hmmm betekent dit dat er vandaag geen stats kunnen komenOp vrijdag 21 december 2001 21:26 schreef Dutchman! het volgende:
hmz, statsfetch is niet helemaal goed gegaan, blijkbaar is het rond de statsupdate van ~ 24:00 mis gegaan(ook de backup blijkt de run van ~ 21:45 te zijn)
Verwijderd
Hopelijk wordt het nog ff gefixd...Some smaller notes: I've upgraded our web server, which has been having difficulty lately. There were a number of minor problems with it, which I fixed, so it should run smoothly now. I'll be away on holiday next week, but Vijay will likely be checking in on the Yahoo discussion group in case anything comes up
Verwijderd
Hoe weet je dat nu als de stats niet werkenOp maandag 24 december 2001 04:26 schreef Jis het volgende:
Nou we zijn in ieder geval de knechten tot de kerst voor gebleven
Verwijderd
En ik wil Firewall support, ik wil proxies, ik wil subteams, ik wil een nwe computer. (Ow nee die heb ik alOp maandag 24 december 2001 10:46 schreef PowerCow het volgende:
euh gaat het hier om ecology fundIk wil stats verdorrie
oja dat wil ik ook.Op maandag 24 december 2001 11:41 schreef LuCarD het volgende:
[..]
We zullen helaas geduld moeten hebben, helemaal nu Stefan op vakantie is en pas na nw jaar terug is
Vijay is de 2e in command wat betreft het d.c. gebeuren bij Genome (hij staat ook in de credits van de client van Folding)Post op TGC-forum
Anyone have Vijays' e-mail addy. He might be able to fix things.
Oops! Just saw this:
I'm also on vacation, but will try to get back to the office ASAP and
take a look. Hopefully Sunday morning or Sun afternoon.
Sorry for the delay ...
Vijay
ok, I got it to reboot remotely. Let's see if that fixes it.
Vijay
Verwijderd
This su****From: Stefan Mathias Larson <smlarson@s...>
Date: Mon Dec 24, 2001 7:56 pm
Subject: Stats will be down until January 2nd
Hello everyone,
As you've probably noticed, our stats system went down a few days ago.
Unfortunately, I had no time to repair it before I left on holiday and
have not had internet access to get anything done over the last few days.
I will be back on campus on January 1, and will have the stats up
ASAP, most likely by January 2nd. As most of you know, the work server is
separate from the stats and website. The project is still giving and
receiving work units as usual, and ALL WORK WILL BE CREDITED when the
stats are updated a week from now.
I apologize for this incident and its unfortunate timing. I wish you all
Happy Holidays and a Prosperous New Year.
Cheers - Stefan
50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200
Verwijderd
Ik hoop het! Het zal in ieder geval een leuke binnenkomer worden zo.Op dinsdag 25 december 2001 00:35 schreef FRAeK-AC het volgende:
Als de stats er weer zijn sta ik waarschijnlijk wel meteen hoog in de DPC overall stats!!!
Ja dat weet je ook niet, maar als je nu kijkt staan wij voor!Op maandag 24 december 2001 06:31 schreef Pjabber het volgende:
Hoe weet je dat nu als de stats niet werkenVolgens mij zijn ze ons al lang voorbij
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Op zaterdag 29 december 2001 16:38 schreef DPC_KThwacker het volgende:
T H W A C K !
Verwijderd
Verwijderd
Howcome i get the feeling that you diden't learn the fine art of taunting as well as some of the other teammembers of the KWSNOp zaterdag 29 december 2001 19:34 schreef DPC_KThwacker het volgende:
As you have guessed, I am a Knight Who Says Ni!
We are here to T H W A C K you, we anticipate that when the stats are finally updated that you Kows will see that resistance is fewtile and that you should begin to Ni! also.
Ni!
and T H W A C K!
ROTFLMFAO ~!!!Op zondag 30 december 2001 02:12 schreef Cow_tipping het volgende:
http://sir.fart.wasarrested.com/sheep
LOL!
Verwijderd
Subteamstats !Op zondag 30 december 2001 07:36 schreef Jis het volgende:
Ik heb lekker wel stats.
Ok wel beetje buggie en niet mozilla proof, maar kep ze wel
Nu weet ik tenminste of ik goed m'n best aan't doen ben
THWACK!!!Op zondag 30 december 2001 02:12 schreef Cow_tipping het volgende:
http://sir.fart.wasarrested.com/sheep
LOL!
Erceewee, je moet nog wel even reageren op de thread bij KWSN. Ik heb eindelijk de tijd gevonden om er een goeie neer te zetten. Nu moet jij het niet laten afweten...Op zondag 30 december 2001 11:59 schreef Ercewee het volgende:
[..]
THWACK!!!
ehhhh
ROTFLOL
Bl***y Loony magnet!
Ik weet het Cow_Tipping, ik wacht op inspiratie. Anders wordt het weer zo afgezaagd.Op zondag 30 december 2001 12:09 schreef Cow_tipping het volgende:
[..]
Erceewee, je moet nog wel even reageren op de thread bij KWSN. Ik heb eindelijk de tijd gevonden om er een goeie neer te zetten. Nu moet jij het niet laten afweten...
http://www.mastersage.com/kwsnubb/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=3&t=000285
P.S. Siggy is goed nu
Nee, dan is ie goed. Bij mij duurde het ook wel lang, maar we moeten nog wel met iets goeds komen voordat ze de 8 en 16-voudige thwacker op ons los laten. Dat zal vermoedlijk zijn als de stats weer online zijn.Op zondag 30 december 2001 12:16 schreef Ercewee het volgende:
[..]
Ik weet het Cow_Tipping, ik wacht op inspiratie. Anders wordt het weer zo afgezaagd.
Definitly no fun with the matrox-users. This is another one for the: "When taunts go bad" archive. Maybe we should give the matrox-users a link to singapoohr, it might be possible that they start taunting each other with an outrageous accent.Op zondag 30 december 2001 13:07 schreef Cow_tipping het volgende:
[..]
Ik heb in het kielzog van de riddertje nog iets gepost bij de Matras-users.
http://forums.matroxusers.com/showthread.php?s=&threadid=30520
Het log>xml proggie is helaas nog nie helemaal af. Misschien dat in gah2 al standaard subteamstats zittenSubteamstats !![]()
* Jis is erg geinteresseerd ! (ik denk nog veel meer mensen ook)
Verwijderd
Zou erg fijn zijn igg !Op zondag 30 december 2001 17:48 schreef Jis het volgende:
[..]
Het log>xml proggie is helaas nog nie helemaal af. Misschien dat in gah2 al standaard subteamstats zittenAls dat niet zo is zal ik kijken of ik het daar ook werkend mee kan krijgen
Hi,
I'm working on it right now; it should be finished late tonight. It takes
a while to sync the servers after a 10-day layover.
Cheers - Stefan
...
Verwijderd
Ze zijn weer online. De Knights zijn ons weer voorbij!Op donderdag 03 januari 2002 09:37 schreef Bas_f het volgende:
Het ziet er naar uit dat we vandaag weer stats krijgen!!
Stefan heeft dit zojuist hier gepost:
[..]
Verwijderd
Verwijderd
Het verschil is niet zo heel er veel met 19 dec met wat er nu staat, misschien is het nog niet helemaal bijgewerkt.Op donderdag 03 januari 2002 10:48 schreef Marcj het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de persoonlijke stats nog steeds niet bijgewerkt?
Ik weet niet hoeveel jullie nog hebben staan,maar ik ben bang dat dit nog niet alles van de riddertjes is. Als Antigens en Robegeor nog niet hebben geflusht dan verwacht ik nog minstens 12k van alleen hun 2 al.Op donderdag 03 januari 2002 10:58 schreef dredge het volgende:
[..]
Het verschil is niet zo heel er veel met 19 dec met wat er nu staat, misschien is het nog niet helemaal bijgewerkt.
Als pjabber vandaag flushed staan we morgen zowieso boven de nichten denk ik(en gaat DTC als eerste van DPC een mijlpaatje van 100.000 units halen
)
Verwijderd
Ik heb geen idee hoeveel er nog is. Ik heb zelf gewoon doorgeflushen in de periode zonder stats.Op donderdag 03 januari 2002 11:47 schreef Cow_tipping het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel jullie nog hebben staan,maar ik ben bang dat dit nog niet alles van de riddertjes is. Als Antigens en Robegeor nog niet hebben geflusht dan verwacht ik nog minstens 12k van alleen hun 2 al.
Maar hopelijk zijn er ondertussen een paar leden bij gekomen (lijkt me sterk zonder stats) die nog flink moeten flushen. Ik zal waarschijnlijk volgende week pas kunnen met 3k ofzo.
Verwijderd
Ik verwacht eigenlijk wel dat er een heleboel van ons ook ge-nonet heeft, althans ik wel (zonder stats flushen is namelijk een heel stuk minder leuk) .. d'er zitten nu 500 puntjes bij mij in de spaarpotIk weet niet hoeveel jullie nog hebben staan,maar ik ben bang dat dit nog niet alles van de riddertjes is. Als Antigens en Robegeor nog niet hebben geflusht dan verwacht ik nog minstens 12k van alleen hun 2 al.
Verwijderd
Gefeli met je top10 plaatsOp donderdag 03 januari 2002 11:15 schreef Marcj het volgende:
Leden binnen DPC zijn ook updatedEn ja hoor,
PNpX 10e binnen DPC, feest jongens!!Redwing, you're next
edit:
Ow ja, 30 januari gaan ik en m'n pa een computerwinkel hier in Emmen openen. Met show-pc's
Verwijderd
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq