euhmz geocities: not allowed to store .vbs files
De MSN en headlines ziet er goed uit, maar als ik die van het weer plaats in die van de status, kloppen de kleuren niet meerOp donderdag 24 januari 2002 00:44 schreef rb338 het volgende:
Dat zipje is trouwens de eerste versie van mijn active desktop, met Messenger en T.net headlines. Misschien is het net zo makkelijk om die gewoon helemaal te gebruiken
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Tof man 
Nu ken ik uhm ook meteen op me site zetten
Nu ken ik uhm ook meteen op me site zetten
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Hij werkt niet bij de nieuwe windows messenger
volgens mij wel bij mess.be
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
ik heb een probleem. ALs ik die toolbar benader via c:\toolbar\index.html in internet Expolrer werkt hij goed. Maar ik heb hem ook naar mijn site upgeload maar als ik hem dan met IE openen geeft hij alleen die poppetjes zonder namen erachter. Wat kan die zijn?
wel een gave balk!
wel een gave balk!
De toolbar werkt inderdaad niet meer.
Dit komt door de security fix die het onmogelijk maakt om de contact list weer te geven op een internet site. De enige oplossing is om de toolbar lokaal neer te zetten, maar dan is er nog een probleem: Windows laat je geen lokale html bestanden toevoegen als toolbar.
De enige oplossing die misschien werkt is een lokale webserver draaien en dan [url="http://localhost/msn.html"]http://localhost/msn.html[/url] oid toevoegen.
Of natuurlijk de toolbar niet gebruiken, maar gewoon mijn active desktop die ook een MSN box heeft
Dit komt door de security fix die het onmogelijk maakt om de contact list weer te geven op een internet site. De enige oplossing is om de toolbar lokaal neer te zetten, maar dan is er nog een probleem: Windows laat je geen lokale html bestanden toevoegen als toolbar.
De enige oplossing die misschien werkt is een lokale webserver draaien en dan [url="http://localhost/msn.html"]http://localhost/msn.html[/url] oid toevoegen.
Of natuurlijk de toolbar niet gebruiken, maar gewoon mijn active desktop die ook een MSN box heeft
Als de download het eindelijk weer eens zou doen wil ik hem wel graag downloaden en gebruiken rb338

en met een oudere versie van msn? Localhost werkt ook niet. iig niet op mijn webserver
Ga de topic lezen!!!!Op woensdag 20 februari 2002 00:03 schreef Tweak-Freak het volgende:
Als de download het eindelijk weer eens zou doen wil ik hem wel graag downloaden en gebruiken rb338

De nieuwe link is al tig keer voorbij gekomen *@#&$)(*
ik heb nu versie 4.5 geinstalleerd. En hij werkt nu goed!!
tnx
tnx
Anoniem: 43589
[quote]Op dinsdag 19 februari 2002 23:58 schreef rb338 het volgende:
en dat is de reden dat ik versie 4.5 of voor xp ook nodig heb kan m alleen niet vinden kan iemand m ffies voor Moi online zetten..?
i would be pleased!
en dat is de reden dat ik versie 4.5 of voor xp ook nodig heb kan m alleen niet vinden kan iemand m ffies voor Moi online zetten..?
i would be pleased!
Dus, voor de mensen die graag een werkende toolbar willen, gewoon active desctop enablen en de volgende file downloaden
Deze file dus en instellen als active desctop.. (Lees de windows help file maar als je niet weet hoe dat moet.
Deze file dus en instellen als active desctop.. (Lees de windows help file maar als je niet weet hoe dat moet.
Knap staaltje werk maar ik ben tevreden met je AD.
Heel erg bizar gemaakt, dit wordt mijn nieuwe desktop. thanks man.
Hey!
Gave toolbar man!
Alleen doet hij het hier niet echt. Ik kan alleen de namen van de mensen die online zijn niet zien.

Als er iemand online komt dan wordt er een rood plaatje groen, maar de naam is niet te zien.
Heeft iemand sugesties om dit op te lossen?
THANX!
Gave toolbar man!
Alleen doet hij het hier niet echt. Ik kan alleen de namen van de mensen die online zijn niet zien.
Als er iemand online komt dan wordt er een rood plaatje groen, maar de naam is niet te zien.
Heeft iemand sugesties om dit op te lossen?
THANX!
Lees gewoon de posts boven de jouwe...Op zondag 10 maart 2002 19:34 schreef B@RT het volgende:
ff het draadje omhoog bumpen
Wat nu ineens in me op komt 
De Messenger toolbar is wel te gebruiken icm de nieuwste MSN versies. Probeer het volgende:
Je moet normaal gesproken een URL opgeven waar je je toolbar hebt geupload, omdat ik beweerde dat het niet anders kan. Het kan dus wel anders
Als je de toolbar in bv C:\msnbar hebt staan, vul je dit in:
javascript:window.location.replace("file:///c:/msnbar/index.html")
Dan werkt het
De Messenger toolbar is wel te gebruiken icm de nieuwste MSN versies. Probeer het volgende:
Je moet normaal gesproken een URL opgeven waar je je toolbar hebt geupload, omdat ik beweerde dat het niet anders kan. Het kan dus wel anders
Dan werkt het
Anoniem: 41322
Werkt inderdaad perfect!Op dinsdag 26 maart 2002 16:44 schreef rb338 het volgende:
Dan werkt het
Thanx!!!
Anoniem: 41287
rielekst, hij werkt weer netjes, thanx !
Maar bij een reboot moet je em refreshen, beetje jammmer. Is daar nog een oplossing voor ?
Maar bij een reboot moet je em refreshen, beetje jammmer. Is daar nog een oplossing voor ?
Anoniem: 54138
Help!!
Ik weet het, ik ben een kompjoeterleek én een zeeuw dus help me.
Ik heb msn versie: 4.6.0077, op windows xp prof
Ik heb dat bestand aan het begin van dit topic gedownload, en unzipt, ik hou dit over
map: images
weblink: index
weblink: index2
ik heb de 2 weblinks en alle images (de map in zijn geheel ging niet dus heb ik alle bestanden los geupload) in de map geupload naar mijn geocities homepage.
nou zie ik dus (weer veel te laat) na een hoop proberen dat het niet meer werkt met 4.6 Ik zag ook nog iets staan over 4.6 met javascript maar dat vat ik ook niet.
Ik snap wel hoe ik in mijn taakbalk een nieuwe balk maak, maar ik weet niet van welke van alle bestanden die ik unzipt heb en geupload heb, ik de url in de doelbalk van de nieuwe werkbalk moet zetten.
Wie kan mij stap voor stap vertellen,
-van welk bestand ik de url in de nieuwe werkbalk moet zetten
-wat ik nog meer moet doen om de toolbar msn onder versie 4.6 te laten werken
Want de screenshot ziet er verrekte goed uit, alleen het lukt me niet
Alvast vriendelijk bedankt !
Ik heb msn versie: 4.6.0077, op windows xp prof
Ik heb dat bestand aan het begin van dit topic gedownload, en unzipt, ik hou dit over
map: images
weblink: index
weblink: index2
ik heb de 2 weblinks en alle images (de map in zijn geheel ging niet dus heb ik alle bestanden los geupload) in de map geupload naar mijn geocities homepage.
nou zie ik dus (weer veel te laat) na een hoop proberen dat het niet meer werkt met 4.6 Ik zag ook nog iets staan over 4.6 met javascript maar dat vat ik ook niet.
Ik snap wel hoe ik in mijn taakbalk een nieuwe balk maak, maar ik weet niet van welke van alle bestanden die ik unzipt heb en geupload heb, ik de url in de doelbalk van de nieuwe werkbalk moet zetten.
Wie kan mij stap voor stap vertellen,
-van welk bestand ik de url in de nieuwe werkbalk moet zetten
-wat ik nog meer moet doen om de toolbar msn onder versie 4.6 te laten werken
Want de screenshot ziet er verrekte goed uit, alleen het lukt me niet
Alvast vriendelijk bedankt !
Als je me contact op MSN ( ilmer@chello.nl ) leg ik het je wel even stap voor stap uit!Op donderdag 25 april 2002 15:19 schreef twanneman het volgende:
Help!!
het enige wat ik zie is icoontjes 
wat moet ik doen
wat moet ik doen
schop omhoog. Ik vind het wel erg gaaf om dit te hebben en het werkt ook wel. alleen: ik krijg de namen van de mensen die online zijn niet in beeld.. ik krijg alleen de icoontjes te zien en verder niet.. HELP!!
mjuu? waar vul je dat in?rb338 schreef op 26 March 2002 @ 16:44:
Dan werkt het
of is dat een erg lompe vraag
hmm hij werk hier niet onder win2k3 met de windows messenger 5.0.0149 geript uit de laatste longhorn build 4015
Leuk progje, wel handig voor op school
[ Voor 67% gewijzigd door KRASH op 07-05-2003 12:55 ]
Goh gek he, dit topic is ook niet van vorige week.

PSN: DutchTrickle PVoutput
Anoniem: 92326
http://home.wanadoo.nl/zafer/
Waarom werkt het niet ?
Waarom werkt het niet ?
edit:
Kan ik antwoord via email krijgen, please? Ik ben niet zo actief
ircnetsaban@hotmail.com
Kan ik antwoord via email krijgen, please? Ik ben niet zo actief
ircnetsaban@hotmail.com
[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 92326 op 11-09-2003 10:13 ]
je screen ziet er netjes uit zou ook eens proberen hem te installeren