Op zondag 25 november 2001 13:20 schreef -KOD- het volgende:
Ja, hallow als de meerderheid van de mensen het onzin vind, en alleen de modjes het voor elkaar opnemen zoals gewoonlijk vind ik dit zwaar onterecht,
Ga me alsjeblieft niet spreken van rechtvaardigheid en regels, want ik zie dagelijks topics langskomen die echt niet door de beugel kunnen, en daar reageren menig mod. in.
Als de meerderheid van de mensen onzinnig reageert is het niet mijn fout dat het een onzinnig topic wordt. Er was BTW een topic over leuke plaatjes, zaterdagavond. Waarom heb je het daar niet in gepost? Daar hoorde het thuis. Ik moet bekennen dat ik dat topic toen ook nog niet had gezien, maar het was wel waar je plaatjes thuis hoorden. Post ze dan daar, want dan hebben we alle korte reacties bij elkaar. Snap je dan echt niet waarom een topic met dit soort reacties als "LOL" en "

" dicht gaat? Dat jij er veel tijd in hebt gestoken om die plaatjes te maken, dat vind ik heel jammer omdat het topic dus op slot gaat, maar 't is niet mijn fout dat er dit soort nietszeggende reacties op volgen

Probeer in het vervolg (2e keer dat ik het zeg) dan een interessant topic te maken waarin meerdere mensen leuke plaatjes gaan posten. _Dat_ is leuk

het slaat echt nergens op, ik had ook al 2 keer mail gestuurd waar niet op gereageerd is, dus als de mod. niet eens fatsoenlijk genoeg is om mail terug te sturen, of om een discussie aan te gaan, zijn jullie geen steek beter dan ik door opnieuw het topic te openen (met wel de boodschap of mensen ook dit soort pics. hebben)
Ik heb maar 1 mail gehad en het is volledig mijn fout dat ik daar niet op reageerde. Ik zit nu bij mijn ouders te werken achter hun PC. Daar heb ik mijn GoT-account niet in de verzend/ontvang procedure zitten omdat zij anders alle GoT-mail krijgen. Dat vinden ze niet zo kewl. Daarom check ik mijn mail van GoT maar sporadisch hier. ICQ werkt wat dat betreft beter, gewoon ff een message sturen met dat ICQ bloempje rechtsboven mijn post...
Het had een leuke topic kunnen worden met originele ideeen en grappen. Ik vind het gewoon zielig dat jullie mods. elkaar napraten en nieteens een eigen standpunt durven te vormen
Dat is gewoon omdat we een crew-policy hebben. Wat ik dus van JOU zou willen zien is dat je een topic opent met daarin de aanzet tot een "post hier je leuke (zelfgemaakte) plaatjes"-topic. Snap je? Als je _dat_ voor elkaar kon krijgen, krijg je een leuk topic. Maar wat jij deed was gewoon een topic openen en er een smiley bij zetten...
* Grrrrrene is er nu vandoor, is om 15:30 al in Enschede op zijn kamer...