Toon posts:

HK topic gesloten :(

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yo vraagie een moderator heeft dit topic gesloten http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/330581

Nou vind ik dat gewoon puur onzin, hier in HK komen de meest uiteenlopende topics (ONZIN) langs, en als topics mogen waar vrouwen te kijk worden gezet en als stukken vlees worden gezien vind ik het al helemaal belachelijk dat mijn topic gesloten wordt

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

En dan issie open en dan kunnen er weer meer ROFLMAO reply's bij?

Mij kan het weinig schelen, maar dit zou weleens wat met het niveauverhogingsplan van de huiskamer te maken kunnen hebben...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Hehe lOl, maar ok kijk er zijn zoveel topics en onzin over fotos van scooters nee dat is leuk... dat vind ik dit nog wel een strakke actie... er lopen zoveel onzin topics en dat is best leuk en sommige niet dat geef ik toe maar om hem zomaar te sluiten vind ikook onzin

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 25 november 2001 02:56 schreef -KOD- het volgende:
om hem zomaar te sluiten vind ikook onzin
Was de HK nou niet gewoon onzin? Dan past deze sluitactie dus prima in de HK >:). ;).

Verwijderd

Topicstarter
flauw

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12 15:56
Vond het ook al zo raar :?

Als tie ze zelf heeft gemaakt dan heeft tie nog iets voor ze topic gedaan en das juist goed, en dan komt er na een paar replies een slotje op..

Beetje jammer...

Verwijderd

Topicstarter
andere mensen hadden ook van dit soort funny pictures erin kunnen zetten die ze zelf hadden gemaakt, of weer photoshopping... daarom vraag ik toch of die weer open kan

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 25 november 2001 04:05 schreef -KOD- het volgende:
flauw
Klopt, sorry was ook niet serieus bedoeld. Maareh er loopt toch een "post hier je zaterdagavond foto" topic? Waarom post je ze daar niet?

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-11 18:30
vind wel dat grrrrrrrrrrrrrene snel topics dichtdoet zonder echt een zinnige reden. heeft hij z'n dag niet ofzow ?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
anders maken we hem gewoon morgen weer opnieuw aan :+ alleen zonde van de capaciteit

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 25 november 2001 04:13 schreef Bamibal het volgende:
vind wel dat grrrrrrrrrrrrrene snel topics dichtdoet zonder echt een zinnige reden. heeft hij z'n dag niet ofzow ?
Neehoor, zonder me over dit specifieke geval uit te spreken, maar Grrrrrene is het in de HK weer een beetje normaal gezellig aan het maken. Dus niet posten om het posten topics, geen loze mededelingentopics etc etc.

• KaMiKaZe
goh jammer
ik wilde net een topic gaan openen over voetschimmel sensatie :7

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

'k heb wel ooit onzinnigere topics gezien... snap 't ook niet helemaal waarom ie gesloten is..

maja, d'r zal wel een reden voor zijn dan..

#

• KaMiKaZe
Op zondag 25 november 2001 04:18 schreef JvS het volgende:

[..]

Neehoor, zonder me over dit specifieke geval uit te spreken, maar Grrrrrene is het in de HK weer een beetje normaal gezellig aan het maken. Dus niet posten om het posten topics, geen loze mededelingentopics etc etc.
maar wie bepaalt er dan wat er gezellie is ?
ik vond dat topic over die buksen ook wel grappig
en die dingen zijn gewoon legaal hoor
en hlpdsk heeft er ook een
en toch dichtgooien :?

Verwijderd

Omdat we in de FAQ heben opgenomen dat we geen topics over wapens willen.
Legale en illegale.

Ik vind buksen en zo ook leuk.
Maar d'r is geen plaats meer voor op GoT.
Het heeft ook niks met computers te maken.

• KaMiKaZe
Op zondag 25 november 2001 04:23 schreef HlpDsK het volgende:
Omdat we in de FAQ heben opgenomen dat we geen topics over wapens willen.
Legale en illegale.

Ik vind buksen en zo ook leuk.
Maar d'r is geen plaats meer voor op GoT.
Het heeft ook niks met computers te maken.
ok geen wapens ;)

Verwijderd

Topicstarter
maar mijn gemodde Flat Eric is toch geen wapen??? en hij ziet er best cool uit met wat tape om zijn bek ;)

• KaMiKaZe
Op zondag 25 november 2001 04:24 schreef -KOD- het volgende:
maar mijn gemodde Flat Eric is toch geen wapen??? en hij ziet er best cool uit met wat tape om zijn bek ;)
ik vond em best kewl ja :D
mja kan niet meer replyen

Verwijderd

Topicstarter
en gooi deze dan maar ook dicht: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/329471

en nog ongeveer 80% van de topics in HK, vond de mijne dan toch echt wel leuker

Verwijderd

Nogmaals: neem contact op met de mod die het heeft gesloten.

Ga niet hier 300 "ja maar mamma deze mocht wel" topics plaatsen want dat heeft echt geen nut :{

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 25 november 2001 04:20 schreef Bamibal het volgende:

[..]

Topics over zelf vuurwerk maken en over allerhande airguns show-off bende willen we niet hebben. Legaal of niet, we willen dat niet. Reden: we willen niet dat mensen via ons forum op het idee komt om die zooi aan te schaffen. Dat is trouwens een hele andere discussie.

Net als deze hierzo. Die is ook allang gevoerd. Er waren namelijk nogal veel klachten over het niveau in de huiskamer. Als je daarover wil discusseren, dan kan je maar beter in dat topic zijn.

Maareh, wat is het probleem om die foto's in het al lopende "post hier je zaterdagavond pics" topic te posten? Waarom moet dat perse in een eigen topic, waar toch alleen maar met loze postscoor reacties gereageerd wordt?
Op zondag 25 november 2001 04:27 schreef -KOD- het volgende:
en gooi deze dan maar ook dicht: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/329471

en nog ongeveer 80% van de topics in HK, vond de mijne dan toch echt wel leuker
Dat is een topic waarin zelfs gediscusseerd wordt enzo. Dat jij scooters niet boeiend vind, heeft daar niets mee te maken. Ik vind het ook pisdingen (no offense :P) maar ik zie wel dat mensen daar gewoon echt over scooters aan het lullen zijn.

• KaMiKaZe
gooi al die huisdiertopics maar dicht
heb al kuddes kanaries,ratten,hamsters,poezen,honden,muizen en slangen voornij zien komen. tis hier geen dierenmanieren forum met martin gaus ;)

Verwijderd

Topicstarter
deed ik al maar krijg geretourneerde mail terug... hmz kwam niet aan dus... misschien een r teveel of te weinig... damn lastige nick

Verwijderd

5 x r

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 25 november 2001 04:29 schreef -KOD- het volgende:
deed ik al maar krijg geretourneerde mail terug... hmz kwam niet aan dus... misschien een r teveel of te weinig... damn lastige nick
Nee, de mails naar webmagix en de forwarder enzo zijn volgens mij stuk :(.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Copy/Paste wil soms wel helpen met dat soort namen... *D

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Wel lekker rustig in mijn mailbox :D

Verwijderd

Topicstarter
Copy paste gaat dus tegenwoordig niet meer :( en ik had 5 maal r dus ik had het goed...

• KaMiKaZe
Op zondag 25 november 2001 04:32 schreef HlpDsK het volgende:
Wel lekker rustig in mijn mailbox :D
shit me relaying werkt niet meer :(

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

Arno

PF5A

mijn testmail van 17:31 kwam pas om 5:08 aan :?

Dus het WERKT wel, maar vraag niet hoe :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-12 16:59

BrZ

Op zondag 25 november 2001 08:44 schreef Traag het volgende:
mijn testmail van 17:31 kwam pas om 5:08 aan :?

Dus het WERKT wel, maar vraag niet hoe :+
Traag? :+

• Grrrrrene
  • Niet online
Op zondag 25 november 2001 04:13 schreef Bamibal het volgende:
Nee hoor, dat is het niet :)

Ik heb voor HK een faq geschreven, die (hoop ik) duidelijk is voor iedereen. Ik had _niks_ tegen je plaatjes, maar ik word een beetje moe van die topics waarin de topicstarter een leuke post doet (ik vond die plaatjes ook leuk gemaakt), maar waar de rest niet verder komt dan "lachuh!" of "ROFL" of nog erger: slechts een smile |:(

Ik bedoel: daardoor voegt dat topic dus niks toe en is het slechts postcount-verhogend :)

_Dat_ is de reden dat ik het topic heb gesloten. Maak dan in het vervolg aub een topic waarin je oproept om dit soort plaatjes te posten, dan wordt het nog wat. Want zeg nou zelf: na ruim een half uur stond er nog geen echt leuke reactie, toch?

Dus tip voor de volgende keer: zorg ervoor dat je als topicstarter de anderen stimuleert ook wat leuks te posten, want als HK niet meer wordt dan het posten van een rij smiles, tsja...

Mijn punt is duidelijk?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Net of er normaal een reactie al zo snel is, en wat voor toegevoegde waarde heeft het om vrouwen als lustobjecten af te beelden??? En hallow het was al laat nee dan is het raar dat er nog geen leuke reacties zijn

• Floor-is
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Op zondag 25 november 2001 13:11 schreef -KOD- het volgende:
Net of er normaal een reactie al zo snel is, en wat voor toegevoegde waarde heeft het om vrouwen als lustobjecten af te beelden??? En hallow het was al laat nee dan is het raar dat er nog geen leuke reacties zijn
En omdat je het er niet mee eens bent, open je maar gewoon een nieuwe? Lekker is dat! |:(

[Toevoeging] http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/330822

[Toevoegin2]Binnen 1 minuut 3 meldingen in SU ook hierover, da's op zich ook al een record :P

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Ja, hallow als de meerderheid van de mensen het onzin vind, en alleen de modjes het voor elkaar opnemen zoals gewoonlijk vind ik dit zwaar onterecht,

Ga me alsjeblieft niet spreken van rechtvaardigheid en regels, want ik zie dagelijks topics langskomen die echt niet door de beugel kunnen, en daar reageren menig mod. in.

het slaat echt nergens op, ik had ook al 2 keer mail gestuurd waar niet op gereageerd is, dus als de mod. niet eens fatsoenlijk genoeg is om mail terug te sturen, of om een discussie aan te gaan, zijn jullie geen steek beter dan ik door opnieuw het topic te openen (met wel de boodschap of mensen ook dit soort pics. hebben)

Het had een leuke topic kunnen worden met originele ideeen en grappen. Ik vind het gewoon zielig dat jullie mods. elkaar napraten en nieteens een eigen standpunt durven te vormen

• Floor-is
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Op zondag 25 november 2001 13:20 schreef -KOD- het volgende:

het slaat echt nergens op, ik had ook al 2 keer mail gestuurd waar niet op gereageerd is, dus als de mod. niet eens fatsoenlijk genoeg is om mail terug te sturen, of om een discussie aan te gaan, zijn jullie geen steek beter dan ik door opnieuw het topic te openen (met wel de boodschap of mensen ook dit soort pics. hebben)
De mail heeft vanaf vrijdag ±17:00 tot vandaag plat gelegen, dus dat zou wel een hoop verklaren niet?

Daarbij zijn het nog altijd de mods die hier de regels maken en de gebruikers die zich er aan dienen te houden. De mods weten echt wel wat ze doen en doen dit met in het achterhoofd "wat het beste is voor het forum".

Ik vind jouw thread niets toevoegen, wat aangeeft dat het niet van belang is voor het forum dat hij open blijft. Humor zou nog de enige beweegreden kunnen zijn om hem open te laten, maar dit is wel dermate vergezocht dat ik ook dat de moeite niet vind. Wat blijft er dan over?

Een thread met foto's van een knuffelbeest (Oizo in dit geval), met handboeien om en de polsen aan elkaar getaped. Woei!

<hr>Verder ga ik niet op je verhaal in, je probeert steken onder de gordel te geven en die komen bij mij echt niet aan.

Bericht hierboven

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het had een leuke topic kunnen worden met originele ideeen en grappen. Ik vind het gewoon zielig dat jullie mods. elkaar napraten en nieteens een eigen standpunt durven te vormen
Hey, zoek jij het anders even ergens anders op.

Ik heb je al drie keer verteld in dit topic waarom het eventueel is dichtgegaan, en je had gisteren gewoon in het al lopende "post hier je leuke zaterdagavondpics" topic door kunnen gaan.

Verder is "de meerderheid" het denk ik meer eens dat er wat nuttigere topics in de HK komen, in plaats van alle lui die voor een grappig plaatje een topic openene. Grrrrrrene legt hierboven haarfijn uit wat de motivatie was om hem dicht te doen.

We houden niet een hand boven het hoofd hoor. We houden een hand boven het beleid (als er een topic is waarin naar beleid gehandeld wordt).

Als er een topic wordt geopend met een discussie over het beleid, dan kunnen er weleens verschillende meningen komen hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor toegevoegde waarde heeft het dan op PLaatjes van een scooter te posten??? |:(

En al die vrouwen en meiden die als lustobject neergezet worden, totaal vrouwonvriendelijk beetje schijnheilig van jezelf vind je ook niet... want dat vinden jullie wel lekker/leuk dus dat mag wel openblijven nou sorry daar moet ik echt van :r

en nee ik ben niet met het verkeerde been uit bed gestapt vind het gewoon totaal oneerlijk

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, hallow als de meerderheid van de mensen het onzin vind, en alleen de modjes het voor elkaar opnemen zoals gewoonlijk vind ik dit zwaar onterecht,

Ga me alsjeblieft niet spreken van rechtvaardigheid en regels, want ik zie dagelijks topics langskomen die echt niet door de beugel kunnen, en daar reageren menig mod. in.
Als de meerderheid van de mensen onzinnig reageert is het niet mijn fout dat het een onzinnig topic wordt. Er was BTW een topic over leuke plaatjes, zaterdagavond. Waarom heb je het daar niet in gepost? Daar hoorde het thuis. Ik moet bekennen dat ik dat topic toen ook nog niet had gezien, maar het was wel waar je plaatjes thuis hoorden. Post ze dan daar, want dan hebben we alle korte reacties bij elkaar. Snap je dan echt niet waarom een topic met dit soort reacties als "LOL" en " :+ " dicht gaat? Dat jij er veel tijd in hebt gestoken om die plaatjes te maken, dat vind ik heel jammer omdat het topic dus op slot gaat, maar 't is niet mijn fout dat er dit soort nietszeggende reacties op volgen :) Probeer in het vervolg (2e keer dat ik het zeg) dan een interessant topic te maken waarin meerdere mensen leuke plaatjes gaan posten. _Dat_ is leuk :)
Ik heb maar 1 mail gehad en het is volledig mijn fout dat ik daar niet op reageerde. Ik zit nu bij mijn ouders te werken achter hun PC. Daar heb ik mijn GoT-account niet in de verzend/ontvang procedure zitten omdat zij anders alle GoT-mail krijgen. Dat vinden ze niet zo kewl. Daarom check ik mijn mail van GoT maar sporadisch hier. ICQ werkt wat dat betreft beter, gewoon ff een message sturen met dat ICQ bloempje rechtsboven mijn post...
Dat is gewoon omdat we een crew-policy hebben. Wat ik dus van JOU zou willen zien is dat je een topic opent met daarin de aanzet tot een "post hier je leuke (zelfgemaakte) plaatjes"-topic. Snap je? Als je _dat_ voor elkaar kon krijgen, krijg je een leuk topic. Maar wat jij deed was gewoon een topic openen en er een smiley bij zetten...

* Grrrrrene is er nu vandoor, is om 15:30 al in Enschede op zijn kamer...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 04:20 schreef Bamibal het volgende:

[..]

Idd gezellig ja.. en ze zijn legaal!

Verwijderd

Topicstarter
Hmz ja er lopen nog zoveel onzin topics die niet gesloten worden zoals hoeveel is 99 dollars in guldens en nog meer van dat soort topics,,, nee die voegen waarde toe das pas database vervuiling... en die scooter topic zuigt helemaal hard

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

dit topic zuigt harder

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.