http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Verwijderd
gebruikt Dane-elec tegenwoordig ook M-tec chips? Ik dacht dat ze altijd kwaliteits chips gebruikten (Siemens/Infineon, Hyundai, ...), M-tec is toch de chip die op die b-merk geheugens van o.a. NoRRoD zitten, waar vrij vaak een bitje kapot in is?Op zaterdag 10 november 2001 12:30 schreef Hitpoint het volgende:
Zou Dane Elec geheugen samen met M-Tec werken? (2 strips van 256mb pc133)
Is dit geen stunt zodat er veel geheugen wordt ingekocht?
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
Nee dat bedoel ik niet, ik heb nu zelf 256mb dane elec. en mijn vraag was of ik die samen met een 256mb m-tec kon draaien ? natuurlijk moet ie wel kunnen worden ge-OCedOp zaterdag 10 november 2001 12:47 schreef limoentje het volgende:
[..]
gebruikt Dane-elec tegenwoordig ook M-tec chips? Ik dacht dat ze altijd kwaliteits chips gebruikten (Siemens/Infineon, Hyundai, ...), M-tec is toch de chip die op die b-merk geheugens van o.a. NoRRoD zitten, waar vrij vaak een bitje kapot in is?
Over een week betaal je er misschien weer het dubbele voor ofzo..
'k Denk dat ik nu wel ff vooruit kan met 1024mb in m'n bak
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Ik heb laatst 512 voor 119 gld gekocht, niet duur en het werkt perfect
Verwijderd
Of misschien ook niet
Maar wel een goede verkoopstunt!
't is niet eens voor mezelf, maar zo kan ik de 2 systeempjes die in elkaar moet zetten voor anderen weer wat goedkoper maken. Kwou namelijk eerst RAM kopen op de HCC...
https://www.strava.com/athletes/10490675
Wèh zedde gij??
* I.R. Overclocked denkt dat 512 nog wel gewoon goedkoper word.
*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'
Er is al zo weinig vertrouwen in de computer markt, daar kan dit wel weer bij.
Bestellen bij iComputers fl 435,00 (Totaal)
Bestellen bij Crucial.com $ 125.67 = fl 308,21 (Totaal)
Beide bedragen leveren tot aan de deur. (iComputers nog 10 extra als het onder rembours is)
Blijkbaar is in de US de prijs nog vrij laag dan?
Bespaard me toch wel even ~130 piek!
Athlon 64 3500+ || MSI Neo2 Platinum || 1GB PC3200 Corsair XLPRO 2-2-2-5@1T || Hitachi SATA 250GB@7200 8MB || WD Raptor 73GB@10000 8MB || AOpen GF 6800 GT 256MB || SB Audigy2 Platinum || Logitech Laser G5 || 19" Iiyama HM903DT || 1280@100Hz
Bij de rest van het systeempie ga ik ff afwachten wat de KT266A moederborden doen. En ben nog altijd aan het twijfelen tussen 8500 of Geforce3 Ti***. Tegen die tijd zullen de drivers voor 8500 wel ok zijn lijkt me!
Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.
Dane Rambus Pc 800Mhz 256MB ( à 276.00 : 2 stuks)
Dane Rambus Pc 800Mhz 128MB ( à 148.00: 2 stuks)
gekocht
voor mij een vriend
Rambus geheugen prijzen gaan toch niet stijgen? Nog niks van gemerkt in elk geval.Op zaterdag 10 november 2001 17:49 schreef ReseTTim het volgende:
Uw bestelling:
Dane Rambus Pc 800Mhz 256MB ( à 276.00 : 2 stuks)
Dane Rambus Pc 800Mhz 128MB ( à 148.00: 2 stuks)
gekocht![]()
![]()
![]()
voor mij een vriend
We zullen zien hoe het gaat lopen. Ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen (hoop ik
By the way, een stijging van 30% op de meest gangbare (256) modules vind ik nou niet echt een ramp.
bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory
maar stel dat het gaat gebeuren scheelt het mij toch wel ff geld. btw ik gah al fl 4000,= uitgeven en nu heb ik het voor de sekersheidOp zaterdag 10 november 2001 17:53 schreef HertogJan het volgende:
[..]
Rambus geheugen prijzen gaan toch niet stijgen? Nog niks van gemerkt in elk geval.
We zullen zien hoe het gaat lopen. Ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen (hoop ik). Wil op HCC namelijk een compleet nieuw systeem gaan kopen en lage geheugenprijzen zijn dan nooit mis!
Uiteindelijk bij de vobis een gigabyte ram in totaal gekocht voor mij en m'n huisgenoten. Vreemd genoeg maar 79,-per reepje (we hebben het wel over de Vobis). Zelf ff 256 erbij geprikt en ik heb nu 384 MB......en dat terwijl ik maar een PII350 heb....misschien toch maar een aliMagik mobo bij m'n nieuwe bak?
Verwijderd
Verwijderd
Assume there are no rules and it's one big free for all
39
Tja, vroeger betaalde je dat ook voor 32MB EDO RAM, en zo kan je wel door blijven gaan.Op zondag 11 november 2001 00:19 schreef ReseTTim het volgende:
nou ff kappuh met die prijzen want ik ben nogsteeds een beetje boel misselijk omdat ik voor mijn 512Mb (4x 128Mb) fl 720,= heb betaald![]()
check ff deze site en kijk bij geheugen
ZEEEEEEEER goedkoop!!!
btw hier heb ik dus mijn rambus geheugen gekocht en zow te zien optijd
Verwijderd
Nu wilde ik geheugen op de HCC aanschaffen, maar ik heb net in een roes toch besloten geheugen online te kopen voor de DDR plank en xp proc die ik ga kopen.
Ik hoop dus niet dat ik weer te veel betaal (maar dat zal wel niet, wants zoals ik het nou heb is het echt spotgoedkoop
Ik heb net dus als een razende roeland, alle recente memposts doorgespit en zat heeeeeeeeeeel erg te twijfelen tussen
2* 256mb Infineon 2100DDR cas2 bij gistron en (295,-incl rembours)
2* 256mb Crucial 2100DDR bij bij iComputers (245,-incl rembours)
Ik heb net uiteindelijk 2*crucial besteld bij iComputers en ik hoop dat dit de chipjes zijn waar iedereen het over heeft (qua cas2 en overclocken etc). Ze hadden er nog 2 op voorraad nou nog 1tje
Kan iemand mij svp even vertellen of dit de beste keus was geweest? Of ben ik straks de pisang omdat het geheugen niet op cas2 wil ofzo.
Wou eigenlijk een en ander pas over een paar weken kopen, voor nieuw Athlon XP systeem.
Speel even op safe. Honderd piekies is laag genoeg voor 256 Mb ddr geheugen.
tegen de prijs die op de bevestiging staat MOETEN ze leverenOp zondag 11 november 2001 13:12 schreef Glacier het volgende:
Ik heb ook nog snel bij informatique een reepje 256 gekocht...zouden ze het nog voor de prijs doen die ik in de ontvangstbevestiging heb gezien?
btw, 'k heb van't weekend ff 256MB CRUCIAL pc2100 DDR besteld
(net op tijd
Euh, het was alleen een ontvangstbevestiging, geen orderbevestiging, de prijs die daarop staat is toch final, of het ik het nu fout (hoop van welOp zondag 11 november 2001 17:43 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
tegen de prijs die op de bevestiging staat MOETEN ze leveren
btw, 'k heb van't weekend ff 256MB CRUCIAL pc2100 DDR besteld
(net op tijd)
Er stond trouwens nergus op de site dat ze kunnen leveren zonder prijsaanpassing, maar dat negeren ze gewoon helemaal, ook nadat ik er over geklaagd had
Verwijderd
zal wel ff genoeg zijn tot na kerst, dan zakken de prijzen weer.
Verwijderd
ff 2*256mb ddr-ram gescoord heb voor Fl 90, - per reepje
- hardware always changes.. -
Verwijderd
DDR zie ik nergens stijgen?
cya
Een amiga 500 met 512 kb ram !
de stijging te wijten aan het stopzetten van de PC133 productie?Op maandag 12 november 2001 17:22 schreef t-1o0oo0o het volgende:
ja sdr is nu even duur als ddr
Alles zal nu wel DDR zijn wat van de band rolt niet?
misschien putten ze nu puur uit overschot en stock.
cya
Een amiga 500 met 512 kb ram !
bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory
Dus, als ik binnenkort wil upgraden naar een DDR oplossing. Nu al geheugen kopen of hoeft dat niet?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
tevredenheid stijgt, deze reepjes kosten nu Fl. 149.-Op maandag 12 november 2001 17:07 schreef You-Suk het volgende:
weeeeeeeehhhhhh, toch blij dat ik afgelopen zaterdag nog
ff 2*256mb ddr-ram gescoord heb voor Fl 90, - per reepje
stijging van Fl.59,- !!!!

zie prijslijst Funprice
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
En ja hoor..voor 99,- heb ik nog een reepje 256 gescoord, stond in de orderbevestiging...Op zondag 11 november 2001 18:24 schreef Glacier het volgende:
[..]
Euh, het was alleen een ontvangstbevestiging, geen orderbevestiging, de prijs die daarop staat is toch final, of het ik het nu fout (hoop van wel)
* Glacier is blij, want hij vreest dat hij anders aardig wat meer had moeten betalen
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
4x256 + 1x 512 MB PC133 voor 327 piek inc rembours.
We zien wel of het nog arriveert.
Verwijderd
Erg leuk ja..
??Op dinsdag 13 november 2001 05:53 schreef HlpDsK het volgende:
Naaiers bij iComputer. Op een Zondag de prijs verhogen. En op Zaterdag toen ik wilde bestellen (en Zondag, en Maandag en nu ook nog) geen werkende bestelknop.
Erg leuk ja..
ik heb zaterdag nog Crucial DDR daar besteld hoor
Ging perfect...
Meteen orderbevestiging gekregen, en zondag mailde hij nog ff over dat het pas woensdag of donderdag binnenkwam....
Goede service vind ik hoor....
Dat de bestelknop bij jou niet werkt...is dat niet @home die ligt te kutten ofzo?
Verwijderd
Dat is omdat die Crucial er wel is. En de Mushkin niet. Ik zeg toch ook 512 Mb module. Die maakt Crucial niet eens.Op dinsdag 13 november 2001 07:00 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
??
ik heb zaterdag nog Crucial DDR daar besteld hoor
Ging perfect...
Meteen orderbevestiging gekregen, en zondag mailde hij nog ff over dat het pas woensdag of donderdag binnenkwam....
Goede service vind ik hoor....
Dat de bestelknop bij jou niet werkt...is dat niet @home die ligt te kutten ofzo?
En op mail reageren ze niet eens.
Verwijderd
hee, wat dacht je ervan, de eerste 16mb upgrade kostte mijn broer 1400,--!!!!!!! (ja, ja, in het goede oude 3 á 486 tijdperk)Op zondag 11 november 2001 00:34 schreef Sir_Killalot het volgende:
[..]
Tja, vroeger betaalde je dat ook voor 32MB EDO RAM, en zo kan je wel door blijven gaan.
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Maar daarom wonen we ook in NederlandOp dinsdag 13 november 2001 17:12 schreef mark9534 het volgende:
Volgens mij heeft heel nederland massaal geheugen modules ingekocht. Terwijl de prijzen niet veel hoger zijn geworden
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Meerdere kuddesOp dinsdag 13 november 2001 17:22 schreef mark9534 het volgende:
Kuddengedrag
Patser!Op zaterdag 10 november 2001 14:15 schreef Tweakert het volgende:
Niek1616 stond net op de beurs in Den Bosch en haalt 256MB pc133 voor me voor 5 tientjes. (Ook voor zichzelf trouwens)
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
`Op dinsdag 13 november 2001 16:39 schreef gpvelzen het volgende:
voor iedereen die nog moet kopen.... www.norrod.nl
nog steeds voor de lage prijzen
uurtje geleden nog wel, maar nu niet meer
Wilde er nog 512MB bijzetten, kan ik nu wel ff mee wachten... (of niet meer doen, over jaartje ddr ofzo)
Verwijderd
Toch wel zeeer mooie aanbieding.Op dinsdag 13 november 2001 17:28 schreef Niek1616 het volgende:
[..]
Patser!
256MB PC133 Hyundai voor 50 piekies.
Verwijderd
Verwijderd
kijk elke dag op www.pricewatch.com of het geheugen in prijs stijgt, en koop dan pas je geheugen in Nederland.
Dit omdat in Nederland alles net iets (enkele dagen)later gebeurt.
Dan heb je dus op het laagste punt gekocht.
3x 256mb Corsair PC-2400 Cas 2
bij CTW in de aanbieding: F 194,= per reepje !!!!
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
2x 256 Mb PC2400 - 184 PIN DDR SDRAM - CORSAIR CAS2
besteld.
Wel weer teveel betaald.....(~ Fl. 215 per module)
Koffie en meer...
" De door u bestelde geheugens zijn bij ons niet meer op voorraad en de leverancier kan er ook niet aan komen.
De verwachte levertijd is ongeveer 9 dagen."
Ja klopt ze reageren niet eens die klootzaken, ik heb namelijk via mail 11-11-01@21:40Op dinsdag 13 november 2001 16:35 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Dat is omdat die Crucial er wel is. En de Mushkin niet. Ik zeg toch ook 512 Mb module. Die maakt Crucial niet eens.
En op mail reageren ze niet eens.
3 stuks Crucial 256MB PC2100 DDRAM besteld omdat je niet kan bestellen als ze geen voorraad meer hebben.
Wat denk je gister weer gemaild en nog steeds geen reactie zeer slechte service dus eikel
En wat jij al zij over dat mushkin 512MB DDR dat wat zaterdag nog voor 200 piek dus je had 50% korting daar hebben ze op zondag 250 piek van gemaakt dus maar 38% korting.
Verwijderd
Verwijderd
Ligt eraan wat het is, als het OEM is wel ja. Heb zondag nog ff 2 x 256 DDR pc 2100 besteld bij MTI, 94 piek per stuk en als het goed is komen ze morgen binnenOp dinsdag 13 november 2001 17:33 schreef The_Operative het volgende:
vandaag nog ff gauw 256 mb DDR pc 2100 gehaald,kostte Fl 159,- (is dat duur?) voor me nieuwe systeem wat ik over 2 weekies gaat bouwen
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Het staat nu ook op Webwereld: http://www.webwereld.nl/nieuws/9202.phtmlOp dinsdag 13 november 2001 18:31 schreef banaan-X het volgende:
Trouwens, dit doen ze express he, omdat Windows XP uit is gekomen
En mijn eerdere uitspraak was dus zo gek nog niet!