..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Sssssttt!! Volgens mij heeft nog niet iedereen dat in de gaten vandaar dat het zo snel gaatEn de search doet het weer
De search : Je weet pas echt wat je mist als je het kwijt bent
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Verwijderd
Nee, de rest van de tweakers is al naar bedje toe, alleen de die-hards zijn nog online 
Anders vertaald, hebben we geen sociaal leven
Anders vertaald, hebben we geen sociaal leven
Met een pc en randapperatuur kun ook erg sociaal bezig zijn hoor
Wat niet kan is nog nooit gebeurd
ja idd..and still goingOp donderdag 08 november 2001 00:25 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
Nee, de rest van de tweakers is al naar bedje toe, alleen de die-hards zijn nog online
Anders vertaald, hebben we geen sociaal leven![]()
Kan toch echt nog niet alles zoeken hoor.
Gebruikersnaam mis ik
Maar wat ik me afvraag, zal wel dom zijn ofzo, maar kunnen jullie niet gewoon de search op een andere server zetten?
Gebruikersnaam mis ik
Maar wat ik me afvraag, zal wel dom zijn ofzo, maar kunnen jullie niet gewoon de search op een andere server zetten?
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Nee, want de DB krijgt het te druk, de webserver houd et wel...Op donderdag 08 november 2001 00:32 schreef LiquidSilver het volgende:
Kan toch echt nog niet alles zoeken hoor.
Gebruikersnaam mis ik
En op username zoeken is het probleem juist, dus daarom is die eruit...
idd, maar denk dat dat wel weer snel over zal zijn
39
Verwijderd
Damn die link doet het niet en nou hoe krijg ik die nouOp donderdag 08 november 2001 00:29 schreef KixAss456 het volgende:
ik ben net aant lezen: www.how2getasociallife.com
Pagina: 1