Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 18:27 schreef Reeloop het volgende:

[..]

Je zegt dus dat er geen verschil zit tussen de SB Live 5.1 kaarten. Kijk dan eens op http://shop.informatique.nl/cgi-win/artovz.exe?g=SNDK Daar zie ik de " Creative SoundBlaster Live Player 5.1 bulk" en de "Creative SoundBlaster Digital 5.1". De laatste is duidelijk duurder. Wat is nou het verschil dan? Kan ik met die eerste niet gebruik maken van de digitale 5300 inspire?
weet iemand het al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 13:55 schreef Reeloop het volgende:

[..]

weet iemand het al?
Op die site is die zogenaamde Creative SoundBlaster Digital 5.1 gewoon een Creative SoundBlaster Live Player 5.1 retail uitvoering, dus met een doos en handleiding.
Dat digital staat natuurlijk lekker duur.
Neem gewoon de OEM uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 21:38 schreef ExiRana het volgende:
Kun je de Inspire 5300 eigelijk ook op een gewone Sound Blaster Life Value aansluiten?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 19:04 schreef ExiRana het volgende:

[..]

Iemand?
nee, daar heb je een 5.1 kaart voor nodig, en een SB Live Value kaart is een 4.1 kaart.. Toch? Ik weet het niet zeker hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook weer een vraag. Ik wil de Inspire 5300 kopen, maar volgens mij kan dat alleen maar online of niet? Ik wil hem het liefst gewoon in een winkel kopen. Volgens mij is het helemaal niet te koop bij de Dixons of Vobis ofzo.. of wel? Ik woon in de buurt van Almelo, dus als iemand een winkel weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 10:16

Markao2000

it's all about the beats

Nog effe kort over die discussie met de fps2000 want ik heb zelf dat setje en snap het ook niet meer hoor.
Die set heeft een speciale digital din connector om op de originele SB live aan te sluiten, op het extra kaartje dat erbij zit. Hoe zit dat dan bij die andere sets, die je op een 5.1 kaart aansluit? Is die digital din connector dan vervangen door een normale "koptelefoonplug".

Ik moet zeggen dat die fps2000 iig wel een veel beter geluid geeft dan de dtt2200, daar zit geen goede bass in.
De fps2000 geeft in combinatie met die originele live kaart, die met "vergulde" connectors iig wel een heel erg helder en mooi vol en rond geluid. Is alleen niet meer te krijgen want 5.1 is de standaard tegenwoordig en niet 4.1.

Oerbrood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-07 22:58
ik heb zelf ook een DTT2200

en net als wat er wel eens in AV&H gezegd word..

Dat Creative zuigt.. persoonlijk ben ik het hier niet echt mee eens.. Maar als ik mijn DTT2200 nou eens vergelijk met een Videologic Sirocco Speakerset van een vriend van mij dan ga ik wel stijl achterover staan.. wat een geluid man..

Mijn advies.. Koop een Videologic.. of als je anders geen geld heb een labtec APX-4620.. deze beukt echt lekker.. dat kan je met een DTT2200 niet doen (bass gaat ruisen als je hem te hard open draait :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 19:16 schreef Reeloop het volgende:
Ik heb ook weer een vraag. Ik wil de Inspire 5300 kopen, maar volgens mij kan dat alleen maar online of niet? Ik wil hem het liefst gewoon in een winkel kopen. Volgens mij is het helemaal niet te koop bij de Dixons of Vobis ofzo.. of wel? Ik woon in de buurt van Almelo, dus als iemand een winkel weet!
Breng even een bezoekje aan de Beverwijkse bazaar (voorheen de zwarte markt).
Daar barsten ze er van, kost circa 139,00 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 21:02 schreef melanieromy het volgende:

[..]

Breng even een bezoekje aan de Beverwijkse bazaar (voorheen de zwarte markt).
Daar barsten ze er van, kost circa 139,00 euro
hmmm ja, en van almelo ff naar Beverwijk toe sjeesen kost zeker helemaal niets? Zijn ze niet gewoon te koop in winkels? Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 21:47 schreef Reeloop het volgende:

[..]

hmmm ja, en van almelo ff naar Beverwijk toe sjeesen kost zeker helemaal niets? Zijn ze niet gewoon te koop in winkels? Iemand?
Als je in Almelo kun je altijd langs Funprice in Enschede crossen, kost 149 euro.
Wel even bellen of ze op voorraad zijn(nu niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:24
ik ben van de fps 1000 ook naar de 5300 gegaan ook gelijk met de audigy.

maar het geluid klonk stuk beter hoor, bass ook voller enzo.
maar goed dat is mijn mening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu net ook een dtt3500 gekocht had daarvoor een fps2000 komt echt wel mooi geluid uit en als je de surround uitzet dan kan je ook nog wel ff lekker knallen,ben er zeer teverden mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook sinds 2 weken de inspire 5300 van creative en t bevalt me best.. en hij was niet eens zo gek duur 169 Euro.. Voor die audigy zou ik wel gaan voor die 5300 ik denk dat die t beste voor die nieuwe kaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zit nu ook te twijfelen ik vind die nieuwe logitech ook wel erg vet er uit zien.
Z560 dacht ik het dat het was.
Veel vermogen ook erg belangrijk voor mij en de sub kwam er ook nog goed uit de test.
Vind het zo jammer dat er maar 4 boxen op zitten.
Alleen zat wel iest nieuws op he van geluid kent of heeft iemand die set mischien???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambeer2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:52
Op dinsdag 29 januari 2002 19:16 schreef Reeloop het volgende:
volgens mij zit er een funprice in enschede, daar verkopen ze die boxen. volgens mij ook niet al te ver van almelo, misschien heb je daar iets aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-09 23:28
Nou hehe, ik moest ff wachten met het posten van mijn review op de best buy guide. Maar hij staat nu online, en ook op de frontpage van T.net. Hier de review zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Geen credits? :'(

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag