Toon posts:

soms berichten niet getoond

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan het dat als ik een thread aanklik ik geen berichten in beeld krijg? Het is vrij willekeurig; ik zie geen verband iig. De frequentie ligt ongeveer 1 op 10, van elke 10 aangeklikte discussie geeft er 1 alleen de GoT-header en 'powered by...' maar het is dus niet elke 10e.

Als de thread meerdere pagina's lang is dan doen de overige pagina's het soms weer wel.

Wie weet raad :?

Verwijderd

Ohhh dat was standaart nou hopelijk niet meer.

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

zou een js error kunnen zijn

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Topicstarter
Tot wanneer was dit standaard? Gister deed 'ie het nog... (dwz niet dus; sommige berichten werden niet getoond)

En wat is een js error? hoe kom je er af?

Verwijderd

Op Sunday 28 October 2001 14:49 schreef bolk het volgende:
zou een js error kunnen zijn
Precies.

Kijk eens op het moment dat het gebeurt links onder of je een geel uitroepteken ziet ten teken van een JS fout (in het geval je IE gebruikt).

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het even gecheckt bij een thread waar ik van weet dat 'ie het deed - toevallig een thread die ik zelf begonnen ben - nog steeds geen berichten en ook geen geel uitroeptekentje!

Refreshen helpt ook niet. Irritant :(.

Via search geen enkele aanwijzing gevonden dat dit vaker als probleem ervaren wordt. kZal toch niet de enige zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Right, ik heb het al: webwasher is de boosdoener! Webwasher uitschakelen, refreshen en daar is 'ie.

Keertje goed boos worden en hatsekidee: probleem opgelost :).

(weet iemand hoe dat werkt? boos worden -> komen bepaalde stoffen vrij in de hersenen -> idee-en krijgen; of zoiets?)

Verwijderd

Staan in de source van zo'n pagina wel de volgende soort regels?
code:
1
2
3
4
5
message(10804265,'DMS',22941,'Musicnerd','h ....

message(10804610,'bolk',19102,'Crashy Verstappen :)','h .......

message(10809003,'bjuster',32163,'','', ......

Zo ja, dan is het echt een clientside probleem.

[edit]
Is al opgelost :)
Pagina: 1