het is al een par keer voor gekomen: Mijn topic is NERGENS meer te vinden. search: NOPE slotje:NOPE. hoe komt dit, want het is very irritant!!!! :(:(:(:(
um...
dan heb je een brak topic geopent dat getrashed is
of je zoekt niet goed genoeg
noem eens wat topictitels
enne...klik op je eigen naam om te searchen he
een topictitel: de meest irritante MSN naam. zó brak is die niet en over de search: DUHHHHHHHOp woensdag 24 oktober 2001 21:23 schreef ikbenveldmuis het volgende:
um...
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/300916 
edit:
edit:
is dus naar de HK gemovedOp woensdag 24 oktober 2001 21:16 schreef Grrrrrene het volgende:
moved
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/300916/1?limit=100Op woensdag 24 oktober 2001 21:24 schreef MarkyB het volgende:
[..]
een topictitel: de meest irritante MSN naam. zó brak is die niet en over de search: DUHHHHHHH
Deze dus. Die staat in de huiskamer. En nee daar kan je niet bij. Lees voordat verder gaat de LA faq rustig door. Daarna praten we (zonodig) verder.
Als je vragen gaat stellen die in die faq beantwoord worden, doe ik dit topic op slot.
Oplossing: open geen onzintopics in techfora. totdat je in de huiskamer kan.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
wat is dit voor naaistreek, eerst deze reply, dan een "drijgende email" (ja ik heb 150 posts in de tech fora) en dan mag ik nog niet in de huiskamer :(:(:(:(Op woensdag 24 oktober 2001 21:26 schreef JvS het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/300916/1?limit=100
Deze dus. Die staat in de huiskamer. En nee daar kan je niet bij. Lees voordat verder gaat de LA faq rustig door. Daarna praten we (zonodig) verder.
Als je vragen gaat stellen die in die faq beantwoord worden, doe ik dit topic op slot.
Oplossing: open geen onzintopics in techfora. totdat je in de huiskamer kan.
Er zijn nog een paar vereisten voor HK-toegang hoorOp donderdag 25 oktober 2001 19:05 schreef MarkyB het volgende:
wat is dit voor naaistreek, eerst deze reply, dan een "drijgende email" (ja ik heb 150 posts in de tech fora) en dan mag ik nog niet in de huiskamer :(:(:(:(
Zoals 60 dagen geregistreerd zijn.
[edit]
en je hebt ook nog geen 150 techposts
Toe maar! dreigende mailOp donderdag 25 oktober 2001 19:05 schreef MarkyB het volgende:
[..]
wat is dit voor naaistreek, eerst deze reply, dan een "drijgende email" (ja ik heb 150 posts in de tech fora) en dan mag ik nog niet in de huiskamer :(:(:(:(
Je bedoelt dat mailtje waarin ik je vraag wat nuttigere posts te maken? Die stuurde ik overigens totaal onafhankelijk van dit topic hoor.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
nou....je drijgde anders wel met een ban of verdere maatregelen.......ik durf hier bijna nix meer te postenOp donderdag 25 oktober 2001 19:10 schreef JvS het volgende:
[..]
Toe maar! dreigende mail.
Je bedoelt dat mailtje waarin ik je vraag wat nuttigere posts te maken? Die stuurde ik overigens totaal onafhankelijk van dit topic hoor.
zijn er verder nog vereisten?Op donderdag 25 oktober 2001 19:08 schreef ACM het volgende:
[..]
Er zijn nog een paar vereisten voor HK-toegang hoor
Zoals 60 dagen geregistreerd zijn.
[edit]
en je hebt ook nog geen 150 techposts
Ik ben al een half jaartje lid en heb 290 posts en kan nog niet de HK in. Ik weet niet hoeveel tech posts er bij zitten, kan iemand dit wel zien?
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
als ik op jou naam zoek zonder de non tech forum krijg ik maar 17 hits?Op donderdag 25 oktober 2001 19:13 schreef Weurst het volgende:
[..]
zijn er verder nog vereisten?
Ik ben al een half jaartje lid en heb 290 posts en kan nog niet de HK in. Ik weet niet hoeveel tech posts er bij zitten, kan iemand dit wel zien?
lijkt me errug weinig maar ik zie vrij veel SG staan das ook non tech
dus ik denk dat je er nog niet bent
(note: ik ben geen mod oid dus ik kan er ook finaal naast zitten)
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
ja veel SG, maar toch echt wel meer dan 17 techOp donderdag 25 oktober 2001 19:27 schreef D2k het volgende:
[..]
als ik op jou naam zoek zonder de non tech forum krijg ik maar 17 hits?
lijkt me errug weinig maar ik zie vrij veel SG staan das ook non tech
dus ik denk dat je er nog niet bent
(note: ik ben geen mod oid dus ik kan er ook finaal naast zitten)
[edit]
ik snap wat je gedaan hbet (heb het zelf nu oook per ongeluk gedaan), je hebt op weurst gezocht en "zoeken op onderwerp en inhoud" aan laten staan
Als ik dan op username zoek zijn het er wat meer, zo'n 111 topics.
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Verwijderd
Gisteren trok MarkyB nogal opvallend een sprint om aan de 150 tech posts te komen.
een stuk of 20 reply's in een halfuur, nogal ongewoon voor zijn doen...
een stuk of 20 reply's in een halfuur, nogal ongewoon voor zijn doen...
Je bent er bijna. Hoe bijna? Nou zeg maar HEEEEEEEEEEEEEEEL bijnaOp donderdag 25 oktober 2001 19:37 schreef Weurst het volgende:
ja veel SG, maar toch echt wel meer dan 17 tech. Dat vind ik wazig.
ok thxOp donderdag 25 oktober 2001 19:40 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Je bent er bijna. Hoe bijna? Nou zeg maar HEEEEEEEEEEEEEEEL bijna.
Pagina: 1