Verwijderd
Doe mij dan maar meteen mijn nickname goud-kleurig... net als de kleur die ik gebruik in Unreal Tournament
Misschien dat de kleuren van nicks aangepast kunnen worden door te kijken naar het totale aantal posts die iemand heeft gedaan
Bericht hierboven
* GiLeX wil dat wel naam als een knipperende kerstboomOp woensdag 24 oktober 2001 09:47 schreef Floris Diemel het volgende:
Nup sorry Obsidian, je ziet het gelijk, iedereen wil dan een ander kleurtje en voor je het weet is het forum net een hevig knipperende kerstboom.
Je moet mensen niet op een idee brengen
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Moet je eerst T.net crew wordenOp woensdag 24 oktober 2001 09:37 schreef obsidian het volgende:
Als erelid ofzo?
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Als alle mods enz. dat gaan doen worden ze echt pas irri. Kun je beter met eenOp woensdag 24 oktober 2001 10:27 schreef HlpDsK het volgende:
Zo toch: [afbeelding]
En als de hoofdpijn is gezakt kun je verder surfen
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Ja ok, maar de titel moet je dan ook wel verdienen natuurlijk. En geef toe... ik heb hem wel verdiend. (waarmee weet ik ook niet maar laat me maar in de waan.Op woensdag 24 oktober 2001 09:47 schreef Floris Diemel het volgende:
Nup sorry Obsidian, je ziet het gelijk, iedereen wil dan een ander kleurtje en voor je het weet is het forum net een hevig knipperende kerstboom.
Nee...Op woensdag 24 oktober 2001 11:27 schreef obsidian het volgende:
[..]
Is dat een aanbod?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Ik wil mijn naam in het wit!
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Jah, dank je.Op woensdag 24 oktober 2001 11:45 schreef HlpDsK het volgende:
[html zut]
Nou blij?
[grapjas]
Verwijderd
Ja, fontcode #000000. Prachtig toch?Op woensdag 24 oktober 2001 11:50 schreef rick_h het volgende:
het was toch ook zo dat alle members met meer dan 5000 posts en langer dan een jaar geregd een gekleurde naam kregen![]()
meer dan een jaarOp woensdag 24 oktober 2001 11:50 schreef rick_h het volgende:
het was toch ook zo dat alle members met meer dan 5000 posts en langer dan een jaar geregd een gekleurde naam kregen![]()
hm waar blijft m'n kerstboom
edit: zie nu pas da'k precies een jaar lang GoT "vervuil"
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Op woensdag 24 oktober 2001 12:12 schreef ACM het volgende:
Ach, help me vanmiddag herinneren, misschien strijk ik met de hand over mijn hart en krijg je een kwartiertje lang een gekke kleur
Jij bent geen "ere lid" achtig figuurOp woensdag 24 oktober 2001 12:16 schreef gellie het volgende:
Alleen obsidian in deze thread dacht ik zo...
ik vier feest immers, ben precies een jaar lang een blije tevreden usert
Verwijderd
DoneOp woensdag 24 oktober 2001 12:32 schreef Virtual-nobody het volgende:
Ik wil hem zwart?
Van mij wel...Op woensdag 24 oktober 2001 12:35 schreef ecteinascidin het volgende:
Heee, mag ik dan ook naar dezelfde kleur solliciteren. Ik heb ook al de 5000+ posten etc.
Zie het als een open sollicitatie
Jij hebt ook nog wel iets van een "zelfde recht erop als obsidian".
Overigens is het allemaal onder voorbehoud he?
Ik wil mijn naam groen omdat ik.. ehmz... IRC-crew ben?Op woensdag 24 oktober 2001 12:12 schreef ACM het volgende:
Ach, help me vanmiddag herinneren, misschien strijk ik met de hand over mijn hart en krijg je een kwartiertje lang een gekke kleur
Jij hebt wel mooi blauwMoartn met de blauwe nickname schreef het volgende:
[..]
Nee...
Geel mag ook hoor...
Meteen even de status, "Aardig persoon" invoeren ofzo...
Nee, we zitten allemaal aan dat rood vast.Op woensdag 24 oktober 2001 13:00 schreef obsidian het volgende:
Maarre... als ik het goed begrijp krijgt mijn naam pas een kleurtje als ik weer crew word.... Maar mag ik dan wel mijn kleur uitzoeken? Dat valt erover te praten natuurlijk.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Helaas, rood staat mij niet. Dan gaat het over.Op woensdag 24 oktober 2001 13:11 schreef JvS het volgende:
[..]
Nee, we zitten allemaal aan dat rood vast.
Neuh, ik denk dat het dan een zooitje wordt. En dan schiet het volledig het doel voorbijOp woensdag 24 oktober 2001 13:52 schreef Virtual-nobody het volgende:
kunnen we niet zoiets in de prefs zetten?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik heb wel een zwarte naam verdiend vind ik.Op woensdag 24 oktober 2001 14:04 schreef JvS het volgende:
[..]
Neuh, ik denk dat het dan een zooitje wordt. En dan schiet het volledig het doel voorbij
Verwijderd
na denk dat het wel mee valt je moet het enkelt maar 1 keer mogen doen.Op woensdag 24 oktober 2001 14:04 schreef JvS het volgende:
[..]
Neuh, ik denk dat het dan een zooitje wordt. En dan schiet het volledig het doel voorbij
yup!Op woensdag 24 oktober 2001 16:03 schreef saviour het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwarte naam verdiend vind ik.
mensen met een zwarte usernaam, staan gewoon op onze zwarte lijst. Sim-pel
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:48
Dat kan ik je geven, windows fxOp woensdag 24 oktober 2001 13:02 schreef Aikon het volgende:
Mag ik transparant?
Ik ook?Op woensdag 24 oktober 2001 20:22 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Kijk je moet het denk ik zo zien:
mensen met een zwarte usernaam, staan gewoon op onze zwarte lijst. Sim-pel
Verwijderd
Wat is de kleur van je nick? ....Op woensdag 24 oktober 2001 21:58 schreef Pjotrik het volgende:
[..]
Ik ook?
Toch jammer dat we niet in de US of A wonen. Anders had ik je nu voor een paar miljoen U$ dollar gesued wegens oproepen van een epileptische aanvalOp woensdag 24 oktober 2001 10:27 schreef HlpDsK het volgende:
Zo toch: [afbeelding]
En als de hoofdpijn is gezakt kun je verder surfen
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Op woensdag 24 oktober 2001 23:22 schreef bazs2000 (wannabe mod) het volgende:
Zo dus.
Edit: Ditte was dus een onzinnig grapje. Straks doet iemand van de crew het ook nog, dan loop ik vet voor lul hier
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Zoals bij somethingawfull.com (de fora daar dan)
Nou dat idee kreeg ik ook van iemand.. de elite van W&G wilde graag licht-roze als username.Op woensdag 24 oktober 2001 23:52 schreef bramvrzt het volgende:
Dan wil ik 'm in het roze
Edit: Ditte was dus een onzinnig grapje. Straks doet iemand van de crew het ook nog, dan loop ik vet voor lul hier
Hmz, waarom zouden ze dat serieus willen? Met dat soort kleurtjes krijg je juist een bepaalde, eeh... associatie met ietsOp donderdag 25 oktober 2001 00:31 schreef OzBoz het volgende:
Nou dat idee kreeg ik ook van iemand.. de elite van W&G wilde graag licht-roze als username.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Of hebben jullie stiekem de forumnamen aangepast
Hehe... dan zou er bij mij "I've been there" komen te staan.Op woensdag 24 oktober 2001 23:30 schreef bazs2000 het volgende:
Persoonlijk zou ik het onderstaande vééél stoerder vinden.
[..]
Door pier (die hard - 5490) - op donderdag 25 oktober 2001
Zou ook wel leuk staan.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Verwijderd
iddOp donderdag 25 oktober 2001 12:48 schreef pier het volgende:
Nah
Door pier (die hard total bullshit - 5490) - op donderdag 25 oktober 2001
Zou ook wel leuk staan.
Met een klein subtiel ivoren torentje naast de username alstublieft. De echte elite uit W&G wil graag duidelijk gemaakt zien dat niet zomaar iedere n00b/m0d vragen aan ons kan stellen.Op donderdag 25 oktober 2001 00:31 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Nou dat idee kreeg ik ook van iemand.. de elite van W&G wilde graag licht-roze als username.
Zij die het toch doen krijgen een plaggenhut zodat we bij nieuwe vragen van het plaggenhut gepeupel niet meer onze toren uithoeven (trappen zijn nogal lang).
[search=ivoren+torentje]
Aannames zijn fataal.
Omdat dat die associatie voortkomt uit een bekrompen manier van denken wellicht en designers nogal weinig hebben met dergelijke associaties en doen wat ze (en de klant) mooi vindenOp donderdag 25 oktober 2001 00:51 schreef bramvrzt het volgende:
[..]
Hmz, waarom zouden ze dat serieus willen? Met dat soort kleurtjes krijg je juist een bepaalde, eeh... associatie met iets(Waar ik dus niet aan dacht toen ik dat voor de grap zei
)
Geel op paars, euwwwww
|{ brrr }] |
Op Thursday 25 October 2001 13:10 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
idd
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
<font color="blue"> obsidian </font>
<font color="yellow">Yellow</font>
<marquee>Thunder</marquee>
<font color="green">BrZ</font>
<font color="blue"> ALepH </font>
<font color="pink">bramvrzt</font>
<font color="gold">Nebuchadnezzar</font>
Enne Slashdotter, blink werkt alleen onder netscape..
Hehehe. Nou niet meer zeuren hoor
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
AresOp Sunday 28 October 2001 13:17 wilde Ares het volgende:
Mag mijn naam Italic???
*zucht*
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
als jullie toch bezig zijn, geef me dan maar een status achter mijn naam
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
If it ain't broken it doesn't have enough features