Si vis pacem, para bellum
Hij staat in de [HK]:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/299561
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/299561
Who is John Galt?
staat in de HK
lees de LA faq VOOR je vragen gaat stellen naar aanleiding van mijn post
<edit>
wh00t wat zijn we allemaal weer snel
lees de LA faq VOOR je vragen gaat stellen naar aanleiding van mijn post
<edit>
wh00t wat zijn we allemaal weer snel
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
In de Huiskamer, maar daar kan jij nog niet in. Ik geloof dat er in de [topic=192344/1/25] meer uitleg staat.
Zonder al te vervelend te willen zijn: Wat heb IK daar nu aan. Ik ben een topic begonnen omdat ik de gem. leeftijd wil weten van GAMERS. Met alle respect, de rest interreseert me niet. Vandaar in spielerij. Het werd gewaardeerd (binnen 5 min 15 replies) maar nu word het ergens neergezet waar ik er niet meer bij kan en de meeste spielerij gangers ook niet. Is dit niet een beetje erg krom?
Is idd vervelend voor jouw, maar het was een opsomtopic wat eigenlijk al niet thuis hoort in [SP].
Als deze thread niet was verplaatst naar de Huiskamer dan was hij wel opslot gegegaan vanwege de eerder genoemde reden.
Als deze thread niet was verplaatst naar de Huiskamer dan was hij wel opslot gegegaan vanwege de eerder genoemde reden.
Gooi dan maar op slot. Ik heb er toch niks aan
Huh, jij kan zien wat er gepost isOp dinsdag 23 oktober 2001 16:51 schreef Mohy het volgende:
En kan ik de al geplaatste resultaten wel zien.
Het is jammer dat je er niet bij kan, maar geen reden om hem op slot te doen.Op dinsdag 23 oktober 2001 16:49 schreef Mohy het volgende:
Gooi dan maar op slot. Ik heb er toch niks aan
In principe geldt er ook nog es "een geplaatst topic is van GoT, niet van de topicstarter".
En de thread loopt aardig.
Ja, bedankt voor de mededeling.
Mohy is een beetje pissig
En wat het topic zien betreft: Als hij in spielerij dicht was gegooid, had ik in spielerij de al geposte uitslagen kunnen zien
Mohy begrijpt slechts een heeeeeeeeel klein beetje waarom deze verplaatsing, maar niet waarom hij er dan zelf niet bij mag komen.
En wat het topic zien betreft: Als hij in spielerij dicht was gegooid, had ik in spielerij de al geposte uitslagen kunnen zien
Mohy begrijpt slechts een heeeeeeeeel klein beetje waarom deze verplaatsing, maar niet waarom hij er dan zelf niet bij mag komen.
Dan moet je toch maar eens Faq's enzo gaan lezen. HK acces is een pribilege die je moet verdienen (waarom staat allemaal in die faq's). ALs je in de HK mag, mag je ook HK topics openen. Daarvoor niet.Op dinsdag 23 oktober 2001 16:57 schreef Mohy het volgende:
Ja, bedankt voor de mededeling.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dan zie je in hoeveel threads je hebt gereageerd.Op dinsdag 23 oktober 2001 16:57 schreef Mohy het volgende:
Zoek dan dus op je username in alle fora, behalve SU, LA en W&L. Dan zie je in hoeveel threads je hebt gereageerd. Als je 150 techposts hebt, zal de huiskamer vanzelf zichtbaar worden. Je status wordt dan automatisch omgezet. Dit gebeurt een keer per dag ('s nachts), dus begin niet gelijk te zeuren als je nét de 150 techposts denkt te hebben.
Dit alles kun je hier nog eens nalezen
[topic=192344/1/25]
Vergeet niet te noemen dat het ook minstens 60 dagen duurtOp dinsdag 23 oktober 2001 17:01 schreef Devil_2000 het volgende:
Kijk dat ik die HK niet in mag weet ik. (ik kom hier al langer, alleen dan onder een andere naam, en nee, die heeft geen ban, waarschuwing, etc.) maar waarom mijn topic daarheen word verplaatst, zelfs als de modjes weten dat IK daar niet mag komen. Dat is mijn enige verbazing (en irritatie) op dit moment.
Staat dit niet in de FAQ btw, Devil gaat FAQ ff lezenOp dinsdag 23 oktober 2001 17:04 schreef ACM het volgende:
[..]
Vergeet niet te noemen dat het ook minstens 60 dagen duurt
Edit: staat er idd niet in, mijn excuses
Ja ik denk niet dat een modje de thread terug wil zetten in [SP] + meteen een slotjeEn wat het topic zien betreft: Als hij in spielerij dicht was gegooid, had ik in spielerij de al geposte uitslagen kunnen zien
Zie ook reactie van ACM
Dat was ook niet de bedoeling
(als dit nog ff doorgaat zit ik volgende week al in HK
)
(als dit nog ff doorgaat zit ik volgende week al in HK
LA != techOp dinsdag 23 oktober 2001 17:08 schreef Mohy het volgende:
(als dit nog ff doorgaat zit ik volgende week al in HK)
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Nee, want LA telt niet meeOp dinsdag 23 oktober 2001 17:08 schreef Mohy het volgende:
(als dit nog ff doorgaat zit ik volgende week al in HK)
Het zij zo. Ik vind het jammer, maar niks meer aan te doen.
Bedankt voor de reacties.
Trouwens, wat was de oudste, de jongste en de gemiddelde leeftijd op dit moment?
Bedankt voor de reacties.
Trouwens, wat was de oudste, de jongste en de gemiddelde leeftijd op dit moment?
Hey ik wil hem wel opsturen hoor, zodat je de gegevens kan overnemen als je dat graag wilt ?
Moet ik ff je mail adres weten, en dan zip ik de boel voor je
Moet ik ff je mail adres weten, en dan zip ik de boel voor je
ALs je dat wil doen graag.
Zou e-mail door de modjes later kunnen weggehaald.
Ik heb al veel te veel junk,spam en andere ongein in mijn digitale brievenbus gehad.
Ik heb al veel te veel junk,spam en andere ongein in mijn digitale brievenbus gehad.
Kun je zelf ook hoor, met de edit knop.Op dinsdag 23 oktober 2001 17:24 schreef Mohy het volgende:
ALs je dat wil doen graag.
E-mail: ***********************
Who is John Galt?
Pagina: 1