Mijn Complimenten

Pagina: 1
Acties:

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Beste mensen,

Hoewel ik soms commentaar heb op de gang van zaken rondom het modereren, wil ik nu toch even mijn complimenten maken, zeker nadat ik op het forum van onze grote vrienden een meningsverschil had met een modje daar. (Mijn reacties staan op de tweede pagina, SwordMaN)

Vergeleken met de constante en objectieve manier van waarnemen (In serieuze zaken dan he :)) die jullie hanteren is dit natuurlijk kleuterwerk. En van voorbeeldfunctie is nog nooit wat gehoord geloof ik.

Ik wil het maar even gezegd hebben. Ik weet dat eer een berg Gotters op onzinforum rondhuppelen, maar ben ik de enige die dit opvalt ?

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sorry. The administrator has banned your IP address. To contact the administrator click :?

Verwijderd

Op zaterdag 20 oktober 2001 23:29 schreef Devil_2000 het volgende:
Sorry. The administrator has banned your IP address. To contact the administrator click :?
Huh? Dat snap ik niet. Maar mijn complimenten aan de topicstarter: that's the spirit! :)

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Hum, das vreemd, bij mij doet de link het wel.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier doet de link het ook gewoon.

Ik denk dat het wel zo politiek correct is om me niet uit te laten over de moderators van een ander forum, maar het is toch allerminst "bijzonder" om zo'n draadje eens door te lezen.

En bedankt voor het compiment, uiteraard :)

Verwijderd

Hier doet de link het ook gewoon
Pagina: 1