Excuus...

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Topicstarter
Ik wil toch even m'n excuses aanbieden voor de nogal botte post die ik in dit topic plaatste.
Die is dan ook terecht verwijderd.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

En wanneer gaan jullie nou es stoppen over bv zoekresultaten over die scanner resultaten! Die heb ik al allemaal, het is de stuurorganen... grrrrrrrrrrr
Excuses aanvaard

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 20 oktober 2001 17:51 schreef ThaGroov het volgende:
stuurorganen
Ik ben geen Belg, maar ik vermoed dat stuurorganen gewoon drivers zijn. Ga nu maar eens opnieuw zoeken.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:33

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 20 oktober 2001 17:53 schreef ThaGroov het volgende:
En oud maar Goud
[topic=297133/1/25]
Dat is laag van je.

Maar geneog daarover! Kan iemand helpen ivm met stuurorganen, drivers, IDE, SCSI en dergelijke...
Blijf je nou doorgaan ?

Gebruik de search en lees de FAQ ook nog eens even een keertje door.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 20 oktober 2001 17:53 schreef ThaGroov het volgende:
En oud maar Goud
[topic=297133/1/25]
Dat is laag van je.

Maar geneog daarover! Kan iemand helpen ivm met stuurorganen, drivers, IDE, SCSI en dergelijke...
En ja, ik heb je tweede post verwijderd. Weer posten levert weer verwijderen op.

Het vriendelijke verzoek om uit andere topics te blijven zonder reden met de bedoeling daar alsnog je vraag te stellen. Als we je nu wederom terecht moeten wijzen gaat dat door middel van een Ban.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Topicstarter
Op zaterdag 20 oktober 2001 17:51 schreef ThaGroov het volgende:
En wanneer gaan jullie nou es stoppen over bv zoekresultaten over die scanner resultaten! Die heb ik al allemaal, het is de stuurorganen... grrrrrrrrrrr
Excuses aanvaard
Die excuses waren niet zozeer voor jou bedoeld als wel voor de overige gebruikers die dat waarschijnlijk niet van mij verwacht hadden..

Stop nou es met doordrammen over je overstuurde organen joh :P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Pfff, waarom hoor je overal van GoT, die weten er alels van, nu ik der ben, weten jullie der gewoon niks van...

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 20 oktober 2001 18:01 schreef ThaGroov het volgende:
Pfff, waarom hoor je overal van GoT, die weten er alels van, nu ik der ben, weten jullie der gewoon niks van...
Omdat Gathering of Tweakers, nogmaals, niet bedoeld is voor huiswerkvragen. Als je computer-gerelateerde vragen stelt is Gathering of Tweakers inderdaad hét forum :)

Deze discussie is al gevoerd. De draad wordt gesloten, en daarmee de discussie, nogmaals, ook.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.