Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

.sfv

Pagina: 1
Acties:

• Wirret
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 10-10-2014
Goedendag,

Ik heb momenteel 15 bestanden van een FTP-Server gedownload, 14 genummerde bestanden (.01,.02 enz) en 1 .sfv bestand. Met .rar kan je erop dubbelklikken en hij pakt het automatisch uit. Bij deze file werkt het echter niet. Ik heb de volgende dingen al geprobeerd.
- renamen naar .rar
- openen met WinR of WinZip

Wie kan mij helpen met dit probleem??

Hier stond eens een wijze slogan!

• pelican
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
UTFS :)

sfv is een checksum bestandje, waarmee je kunt controleren of de bestanden niet corrupt zijn geraakt.

Gewoon het bestand .001 (waarschijnlijk in rar-formaat) openen met bijv winace, en dan kun je het gewoon uitpakken

• Zap
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
jups, kun je gebruiken om je setje rar-files op crc-errors te controleren.. bijvoorbeeld met WinSFV

#

• MOL
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 25-03-2007

MOL

Eet je wel goed?

http://kingrufus.yi.org/software/

Ik gebruik HkSFV vaak, is erg goed en freeware. WinSFV die geeft wat probs onder XP, maar werkt verder ook ok. Je kunt die SFV ook even openen, om te zien hoeveel files er orgineel zijn. Begint het ook echt bij .001 dan is dat de .RAR. Gewoon openen en unpacken!

• Kaap
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 19:00
winsfv werkt hiet perfect onder XP.

"Political correctness will be the downfall of western society"

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True