De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het kan, maar ik geloof zonder geluid. Voor de rest weet ik het niet, maar zoek ff met altavista.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
maar let wel, tis strikt verboden
owja, gebruik de search ook es, best handig. 813 hits op decoder
[edit]
rechtzaak over geweest -> illegaal
...gamen blijft leuk...
In nl mag je idd alles vrij ontvangen en ook decoderen maar niet gebruiken !!!
het aanbieden van een proggel als zijnde canal+ decoder mag dus niet.
maar er staat je ook niks in de weg om de mogelijkheden van di 787 chip te benutten of een euh videoverbeteraar aan te schaffen.
ik denk dat ik je veel plezier kan wenzen met het slotje dat gaat komen maar met de search is genoeg te vinden.
als je niks te doen hebt doe het dan niet hier
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Dit stond er trouwens in de cable crypt read me:
Altijd grappig dit soort waarschuwingen. Tot welke versie zijn ze trouwens gegaan met CC? zelf heb ik 1.5 gezien, zijn er nog nieuwere versies geweest?!! WARNING NOTE !!
This program is intended for educational and research use only.
It might not be legal to decode and view an encrypted channel.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Ik snap ook niet waarom dit topic zolang open kan blijven hoor.....Maar ik ben blondOp dinsdag 15 mei 2001 20:58 schreef JT het volgende:
sorry mensen, ik zal niet meer zeuren
Dat zegt genoegOp dinsdag 15 mei 2001 21:14 schreef AirHead het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom dit topic zolang open kan blijven hoor.....Maar ik ben blond
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Op dinsdag 15 mei 2001 21:30 schreef thedolf het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg
Of heb ik t mis??
Zoals bombadil dus al zei...!! WARNING NOTE !!
This program is intended for educational and research use only.
It might not be legal to decode and view an encrypted channel.
Hij vraagttoch ook niet om een illegale link, hij wil enkel weten of zo`n programma bestaat. Is het zelfde als ik vraag of mp3 sites bestaanOp dinsdag 15 mei 2001 21:36 schreef DaRKoNe het volgende:
Naar mijn weten mag je toch niet om dit soort proggies vragen... tenzij je Canal+ wilt decoderen voor educatieve doeleinden...
Verwijderd
Ik heb zon kaart gehad voor bij de teelvisise, id een oude rtl4 decoder. werkt ook wel geinig, alleen geen geluid hè
En die proggies bestaan dus... kheb er volgens mij nog wel eentje op m''n HD staan..
kheb wel een TVkaart... gebruik m alleen nooit... Ben te lui om de antennekabel door te trekken naar m''n pc (is wel ff 3 meter..
ikzelf trouwens heb cc1.5 met suc6 gedraaid op mijn pctvpro (bt878a). die andere (versie 2.04 blaatblaat ofzo, die werkt niet goed)
overigens is het bij de nederlandse C+ NIET mogelijk om geluid te ontvangen in tegenstelling tot alle buitenlandse C+-zenders omdat wij als enigste land een digitale audio code in de beeldlijnen meezenden..
hoop dat dat genoeg info voor je is
verder zal dit topic wel snel gesloten worden, links ga ik niet geven die kun je zelf wel vinden als je goed je best doet.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Verwijderd
Link: <font color=blue>illi linkje</font>
LET WEL OP!!! HET IS ILLEGAAL!!! <font color=red>Dat doe je inderdaad best slim. Expect an email :)</font>
Greetz
Hint: Illegaal mag nietOp dinsdag 02 juli 2002 15:10 schreef Lasereye het volgende:
Download CableCrypt en je kunt Canal+ 1 & 2 kijken.
Link: Illegaal
LET WEL OP!!! HET IS ILLEGAAL!!!
Greetz
Dit topic is gesloten.
![]()