Ik heb hier sinds vanmiddag een koetje aan het grazen op mijn PIII 650Mhz. Nu vroeg ik me af, wat is een normale snelheid voor mijn koetje? Ik zit nu meestal rond de 1,7Mkeys, is dat veel of weinig?
Verwijderd
je kan hier zien hoeveel je zou moeten doen. dat is max 1.8mkeys, dus is 1.7 mkeys een goede score aangezien je hem ook gebruikt
Dank u 
Trouwens, hebben jullie nog wat tips ofzo, wat ik het beste kan doen met me koetje qua instellingen etc.? Ik heb nu gewoon de documentatie van tweakers.net gevolgd.
Trouwens, hebben jullie nog wat tips ofzo, wat ik het beste kan doen met me koetje qua instellingen etc.? Ik heb nu gewoon de documentatie van tweakers.net gevolgd.
In principe beinvloeden de instellingen nauwelijks de performance... Het instellen van de prioriteit waarmee de koe draait is niet nodig. Je zou je netwerkinstellingen kunnen optimaliseren aan je situatie. (Modem? LAN? Kabel?)
Maar zelfs dat is niet zo heel belangrijk als je er maar voor zorgt dat je ten alle tijden genoeg blokjes op voorraad hebt.
Maar zelfs dat is niet zo heel belangrijk als je er maar voor zorgt dat je ten alle tijden genoeg blokjes op voorraad hebt.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
nou mijn pc mag niet 24/7 aan van me ouders... helaas.. maar staat wel 50% aan 
Enneh... ik heb kabel jah.
Enneh... ik heb kabel jah.
Pagina: 1