Toon posts:

[BC3] wie stappen er over?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dit zal wel niet in dank worden afgenomen, maar ik ga het toch vragen.

Wie stappen er over naar AT als het zo door gaat op GoT en met DPC?

Ik ben van mening dat het de laatste tijd erg achteruit gaat met DPC en Got.
De bereikbaarheid laat duidelijk te wensen over en de betrokkenheid van mensen bij DPC wordt niet door iedereen op prijs gesteld.
(GoT en DPC draaien toch echt op vrijwilligers)

Mij bekruipt het gevoel dat een aantal mensen het voor het zeggen willen hebben, als ze dat al niet doen.

Ik hoop dat daar wat verbetering ik komt en dat we nog lang mogen en kunnen genieten van de soap die DPC heet.

Ik zelf heb bij ons team graasland al gemerkt dat er inderdaad wordt gedacht aan overstappen naar AT, ik zelf krijg ook de neiging.
Ik zou dat toch wel jammer vinden gezien de tijd en het plezier dat ik met DPC heb gehad en nog hoop te hebben.

/me hoop dat hier normaal over gepraat word !

edit:
typo''s

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:41

Exterazzo

Qeasy

Ik blijf nog wel bij DPC, maar het gaat idd achteruit :(

Audentia

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik ben zelf een heel andere mening toegedaan... een aantal mogelijke oorzaken van de tanende belangstelling:

1. We staan reeds 1e, een belangrijke motivatie is verdwenen.
2. Het forum staat in een verdomhoekje ipv bovenin beeld (waar iedereen wel ff ging kijken en met wat mazzel ook maar meteen joinde)

En wat is er mis met vrijwillige betrokkenheid, dat heet gewoon inzet voor DPC en dat is altijd welkom.

Nog steeds zijn wij vele malen hechter dan TA.

Wat bedoel je precies met een aantal mensen die de hele boel regelen :? (gaarne praktijkvoorbeelden)

DPC is hard gegroeid, dat heeft voordelen en nadelen... bepaalde dingen zijn dus onmogelijk te ontwijken.

Verwijderd

Topicstarter
er zijn een aantal mensen zeer duidelijk aanwezig op GoT en #DPC, die kunnen het vast goed met elkaar vinden, en dan zie je vaak dat als er dingen(tips/opmerkingen) van buiten die groep komen ze of worden neer gesabelt of genegeerd. (is wel erg sterk gezegd, maar het gebeurt.)

het nadeel van een kleine groep is een beperkt gezichtsveld.

een nadeel van een te grote groep is te veel vingers in de pap.

ik hink dus op twee gedachten

edit:

jezus leer eens typen :)

• DSmarty
  • Niet online
Op zaterdag 31 maart 2001 15:05 schreef Mo-Bees het volgende:
er zijn een aantal mensen zeer duidelijk aanwezig op GoT en #DPC, die kunnen het vast goed met elkaar vinden, en dan zie je vaak dat als er dingen(tips/opmerkingen) van buiten die groep komen ze of worden neer gesabelt of genegeerd. (is wel erg sterk gezegd, maar het gebeurt.)

het nadeel van een kleine groep is een beperkt gezichtsveld.

een nadeel van een te grote groep is te veel vingers in de pap.

ik hink dus op twee gedachten

edit:

jezus leer eens typen :)
Je moet begrijpen dat 4800 DPC''ers staan voor 4800 meningen. Advies wordt wel degelijk gewaardeerd, alleen kan niet alles worden gerealiseerd.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

hmm.. leuk.. misschien dat zonder al het "gezeur" de sfeer wél beter kan worden.. kan niet zeggen dat klaagtopics zoals [topic=152733] en deze echt bevorderlijk zijn voor een goede sfeer :Z

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
wat probeer je nou eigenlijk te bereiken met deze topics, probeer dat eerst eens goed te verwoorden.

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Een forum is toch geen reden om over te stappen.:(

Wat een onzin!

/me is juist trots op de DPC en ik denk dat er meerderen dat zijn! zon niet alle leden!

Verwijderd

Topicstarter
hoe moet je het er anders over hebben als ik het hier niet kan posten?

Ik denk juist dat een goede discussie zal
helpen naar een verbetering van de sfeer binnen DPC en op GoT.

Het feit dat we eerste staan is zeker een grote boosdoener, want wie weet er niet niet meer die mooie dagen van onze meagflushes en goede samenwerking als er iets speciaals moest gebeuren.

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 14:59 schreef Exterazzo het volgende:
Ik blijf nog wel bij DPC, maar het gaat idd achteruit :(
Inderdaad!
/me ]weet niet hoe het komt, maar de lol begint er wel steeds meer vanaf te raken. :(

/me ]vond het eigenlijk leuker toen dpc nog onder ta stond met rc5, toen was het nog spannend. :)

• DSmarty
  • Niet online
Ga dan OGR doen, of Seti, of GF of een van die andere projecten.

Uitdagingen te over bij DPC!

Verwijderd

Topicstarter
maar is daar de sfeer beter dan?

• Sequence

Sequence

Online marketing

wou net zeggen, met GF staan we nog ver achter :o

Verwijderd

Topicstarter
we doen trouwens RC5 en OGR, maar dat geeft niet

• Dutchman!
  • Laatst online: 22-05 17:04
* Dutchman! noemt snel ook nog even genome@home waar we weer een plekje GEZAKT zijn in de stats ;(

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Topicstarter
het gaat er mij niet om iemand of een team te bewegen om over te stappen, maar ik wil graag een discussie/gesprek over wat er mis is(als er iets mis is) en hoe het beter kan!!

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

GoT beu worden: Misschien.. ooit... niets heeft het eeuwige leven, en interesses veranderen (de mijne iig wel af en toe :P).
Stoppen met grazen: Zie hierboven.
Overstappen naar een ander team: Nooit

OGR doen: Ja! :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• DSmarty
  • Niet online
Op zaterdag 31 maart 2001 15:24 schreef Mo-Bees het volgende:
maar is daar de sfeer beter dan?
Ken je de term "De maatschappij, dat ben jij" :?

Wat ik daarmee wil zeggen is dat iedereen zijn/haar invloed heeft op de sfeer.
Dat de sfeer de laatste tijd is weggezakt (maar niet negatief is imho) heeft vele oorzaken, als iedereen zich nou positief opstelt, dan is er geen enkel probleem.

• Sequence

Sequence

Online marketing

Op zaterdag 31 maart 2001 15:24 schreef Mo-Bees het volgende:
we doen trouwens RC5 en OGR, maar dat geeft niet
:? heb je de laatste tijd wel opgelet dan? we hebben tegenwoordig naast OGR en RC5 ook teams bij Seti, GF en Genome@home

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 31 maart 2001 15:28 schreef Sequence het volgende:

[..]

:? heb je de laatste tijd wel opgelet dan? we hebben tegenwoordig naast OGR en RC5 ook teams bij Seti, GF en Genome@home
ik had het over team graasland

• Sequence

Sequence

Online marketing

Op zaterdag 31 maart 2001 15:30 schreef Mo-Bees het volgende:

[..]

ik had het over team graasland
je kan toch met je team gaan GF''en ofzo.. daar kan en mag alles :P

Verwijderd

Topicstarter
het is helemaal niet mijn bedoeling om over te stappen, ik vind het alleen erg jammer dat het plezier/eendracht binnen DPC wat is afgenomen.

wie verteld mij nu eens hoe dat komt?

• Sequence

Sequence

Online marketing

een stuk motivatie van het MF''en en het inlopen op de #1 is weg.. die kun je terugkrijgen in andere projecten of je gaat jezelf nieuwe doelen stellen..

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
De sfeer op GoT (en dus ook in forumpje 5) is de laatste tijd hard achteruit gegaan. Maar de zoveelste klaagpost over hoe slecht het nu wel niet is en zelfs ''dreigen'' over te stappen naar een ander team zorgt er alleen maar voor dat het laatste stukje sfeer dat er nog was ook grondig om zeep wordt geholpen.
en de betrokkenheid van mensen bij DPC wordt niet door iedereen op prijs gesteld.
Ik heb echt geen flauw idee waarover je het nu hebt, als je concrete dingen kan noemen kunnen we er misschien wat mee, zo niet.

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-04 16:57
Shit

Wat een onzin topic weer... :r
Als JIJ vindt dat de sfeer k*t is, dan doe je daar toch wat aan!
Zoals eerder gezegd is: "De maatschappij, dat ben jij!"
Datzelfde geldt ook hier op GoT. Je kunt de sfeer iig niet verbeteren met dit soort topics.
En als je dan toch wil zeuren (no offense) ga dan verder in een bestaande topic

Mssl

www.kuiphuis.nl

• barrel
  • Laatst online: 10-03 21:10
Gewoon elke dag weer stats >:)

Verwijderd

Het valt me al een paar dagen op dat er topic''s als deze geopend worden..
Onzin naar mijn mening..

Oké de spanning van het MF-en en het niet op 1 staan zijn er af.
Maar om nou als sub-team (of gewoon single grazer) over te stappen op een ander team ?

Sorry hoor maar dat is gewoon vragen om aandacht. Maargoed, als je denk dat je over moet stappen, moet je dat lekker doen.

DPC is en blijft een super team, wat goed georganiseerd is en veel actieve leden heeft. (en de betrokkenheid is niet naar beneden gegaan naar mijn idee)

Om nog even een quote te gebruiken van Negotiator :
dit is een van de weinige fora waar je nog gewoon ouderwets newbie mag zijn, en dat siert de DPC-ers! Compimenten!
Dus met het forum is ook niks mis dacht ik :)

Het enige wat nog verbeterd zou kunnen worden is dat WDO wel eens wat actiever mag worden. (Met bijvoorbeeld elke week een member of sub-team interview met foto''s en bv het verhaal hoe/waar/wanneer hij of zij begonnen is bij de DPC)

• DJ
  • Laatst online: 23-05 20:21

DJ

idd . . .

als de Stats eens gewoon op tijd komen, en ook op de Frontpage van T.NET op tijd komen te staan (uitgezonderd de probs bij DNET, etc.), dan zal de sfeer wel beter worden, en de Team Spirit zal er zeker bij gebaat zijn . . .

Het is alleen zo''n probleem om die Stats elke dag maar weer op tijd af te krijgen. Het is en blijft een vrijwilligers werk, en daarom kunnen we niet eisen dat de Stats ook op tijd zijn :(

Als er nu echt een Team leiding zou zijn, die ook gekozen zou worden (democratisch via de WDO), dan zou dat misschien getackelt kunnen worden. Dan heb je mensen die zich daarvoor ook opstellen, en er prat op gaan dat de Stats ook klaar zijn op tijd. Die mensen kun je er dan ook op aanspreken . . . en dat kunnen we nu niet, omdat de mensen die het nu doen vrijwilligers zijn . . . niet dat dat per definitie verkeerd is . . .

DJ

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:09
Op zaterdag 31 maart 2001 17:03 schreef DJ het volgende:
idd . . .

als de Stats eens gewoon op tijd komen, en ook op de Frontpage van T.NET op tijd komen te staan (uitgezonderd de probs bij DNET, etc.), dan zal de sfeer wel beter worden, en de Team Spirit zal er zeker bij gebaat zijn . . .

Het is alleen zo''n probleem om die Stats elke dag maar weer op tijd af te krijgen. Het is en blijft een vrijwilligers werk, en daarom kunnen we niet eisen dat de Stats ook op tijd zijn :(

Als er nu echt een Team leiding zou zijn, die ook gekozen zou worden (democratisch via de WDO), dan zou dat misschien getackelt kunnen worden. Dan heb je mensen die zich daarvoor ook opstellen, en er prat op gaan dat de Stats ook klaar zijn op tijd. Die mensen kun je er dan ook op aanspreken . . . en dat kunnen we nu niet, omdat de mensen die het nu doen vrijwilligers zijn . . . niet dat dat per definitie verkeerd is . . .

DJ
Hmmmmz, ik wil niet veel zeggen hoor, maar de stats zijn er de laatste dagen gewoon steeds rond een uur of 12, het zijn de mensen die HTML mogen posten op Tnet die daar gewoon geen tijd voor hebben. Dat vind ik jammer en ik heb ook helemaal nix tegen deze mensen, ik vind het geweldig wat ze allemaal voor de DPC doen. Maar mijns inziens moetenn er voor dit probleem gewoon meer statsposters komen en meer mensen die het proggie van Onno hebbuh...

• DJ
  • Laatst online: 23-05 20:21

DJ

Op zaterdag 31 maart 2001 17:13 schreef B-Force het volgende:

[..]

Hmmmmz, ik wil niet veel zeggen hoor, maar de stats zijn er de laatste dagen gewoon steeds rond een uur of 12, het zijn de mensen die HTML mogen posten op Tnet die daar gewoon geen tijd voor hebben. Dat vind ik jammer en ik heb ook helemaal nix tegen deze mensen, ik vind het geweldig wat ze allemaal voor de DPC doen. Maar mijns inziens moetenn er voor dit probleem gewoon meer statsposters komen en meer mensen die het proggie van Onno hebbuh...
Daarom denk ik ook dat als er een vast, gekozen, team voor aangesteld wordt, dit misschien wel beter zou kunnen verlopen. Die kunnen dan voor FallBack zorgen, voor als er een ziek of op vakantie is. Ik weet wel dat het de laatste tijd wel meevalt met de DPCH, maar er zijn ook tijden geweest, en wie zegt dat die niet meer komen . . . , dat het slechter was. Op die momenten kunnen we wel met zijn allen gaan klagen, maar op wie!! Dat is mijn punt, meer niet.

DJ

edit:
typos

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• DSmarty
  • Niet online
Als ik het goed heb begrepen is er een dpch-database probleempje waardoor de stats nog niet hier te vinden zijn.
Onno doet zijn best om dat op te lossen, heb geduld koetjes ;)

Als er nog extra statsposters nodig mochten (blijken) te zijn, dan wil ik eventueel ook wel posten. (Ik heb iig HTML rechten)

• Chaos
  • Niet online
meer mensen die het proggie van Onno hebbuh...
Maar het is niet ''een progje'' dat DPCH''s uitpoept, dus eventjes kopieren kan niet. Bovendien zijn de stats doorgaans (de laatste paar dagen zit het even tegen) enkele minuten nadat de statsrun klaar is beschikbaar voor alle statsposters, dus het nut van mirroren is ook nog eens zeer beperkt.

Verwijderd

* Proxy 71 stelt voor om een meeting dan wel LAN party te houden, dan kan er IRL van gedachten gewisseld worden en kunnen nieuwe ideeen geopperd worden

posicijfer: 8 ??? :P

• Chaos
  • Niet online
als er dingen(tips/opmerkingen) van buiten die groep komen ze of worden neer gesabelt of genegeerd. (is wel erg sterk gezegd, maar het gebeurt.)
Ik heb zo''n vermoeden waar dit over gaat, we hebben in #keyserver de voors en tegens van die plannen besproken en op grond daarvan democratisch besloten om het niet op die manier op te lossen. Negeren en neersabelen zijn in dit geval volstrekt onzin.

Verwijderd

Topicstarter
mijn posting is helemaal niet bedoelt als een "klaag" post zoals mensen het noemen, maar juist als aanzet voor een goede discussie/gesprek over wat er allemaal beter kan en wat er al goed gaat.

feit is dat het er niet beter op is geworden sinds we eerste staan met RC5, het vele down zijn van GoT helpt ook niet echt.

De algemene sfeer van het forum is achteruit gegaan, dat zal wel verschillende redenen hebben, maar als we niet stil staan bij dit gegeven gaat het misschien wel te ver achteruit.

Ik probeer ten alle tijden positief te zijn en iedereen te helpen die ik helpen kan, maar dit was nu voor mij ff de manier om mensen wakker te schudden.

/me blijft pleiten voor een luisterend oor voor goede ideeen en opmerkingen !

• Chaos
  • Niet online
een goede discussie/gesprek over wat er allemaal beter kan en wat er al goed gaat.
Reageer dan ook op wat er gezegd en gevraagd wordt, nu is het alleen een opsomming van wat er fout gaat en wat heel globale (veelal niet haalbare) oplossingen. Daar schieten we sowieso niets mee op.

• Ropniko
  • Laatst online: 31-03-2021
We zouden overleg moeten voeren met de Frontpage om ipv alleen de RC5 hitparade ook de OGR en de GF hitparades op de Frontpage te zetten! dit zou volgens mij een oplossing zijn en ook dit forum meer in the picture te zetten..

daarnaast zou www.dutchpowercows toch wat aantrekkelijker moeten worden.. en misschien daar het DPC forum te plaatsen zodat het meer een eigen status krijgt want dit gaat zo inderdaad niet..

maar kom alsjeblieft niet met topics over overstappen enz. zoek eerst een oplossing.. en je weet het.. zoekt en gij zult vinden.. dus.. maar dit soort topics verpesten inderdaad lichtelijk de sfeer.. dus er moet meer gebeuren aan de promotie van de competities waar we nog niet 1ste staan en waar de strijd nog bezig is. We staan nu met RC5 behoorlijk voor.. dus als we die groep vasthouden en veel nieuwe PC''s assimileren voor OGR en GF dan hebben we voorlopig geen probleem.. en kan er meer aandacht worden besteedt aan de andere comps en RC5 eventjes inlaten zakken..

Het accent ligt nu namelijk teveel op RC5. Dit komt volgens mij door de huiverige houding van een aantal over andere competities.. want daar zijn heel wat discussies over gevoerd voordat er wat gebeurde..

Het gaat nog steeds om de koe en de Nederlandse koe lijdt ook hier nu aan MKZ lijkt het! we kunnen het stoppen met noodvaccinaties en laten we die kans niet liggen want anders moeten de koeien geruimd worden!

dus...

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

• Ropniko
  • Laatst online: 31-03-2021
btw.. de humor is er ook een beetje uit en er zijn een hoop members die niet zo vaak meer posten..

ik zit zelf trouwens ook minder te wachten op de RC5 stats.. gewoon niet interessant meer.. ik bedoel DPC staat toch eerste.. ik kijk ook minder op het AT forum omdat ze daar alleen maar bezig zijn om PC''s erbij proberen te halen (lukt nie echt maar goed).. ze zijn daar ook een soort van ingeslapen en proberen er ook uit te komen.. het is gewoon allemaal een stuk saaier dan +/- 8 maanden terug toen we nog 12e stonden of zoiets..

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

• Chaos
  • Niet online
daarnaast zou www.dutchpowercows toch wat aantrekkelijker moeten worden..
WDO gaat komende zomervakantie onder het mes.
en misschien daar het DPC forum te plaatsen zodat het meer een eigen status krijgt want dit gaat zo inderdaad niet..
Er draait al een paar maanden een crewforum daar, maar de bandbreedte die een volledig DPC Forum nodig heeft kan ik helaas niet leveren vanachter mijn kabelmodempje.

Verwijderd

Topicstarter
hum ik moet toe geven dat de titel en inhoud niet bepaald help voor de sfeer hier, maar mijn bedoeling ermee was dat iedereen even stil staat bij het feit dat het binnen de DPC even niet voor de wind gaat.
kwa output wel, maar kwa sfeer even niet.

volgens mij zijn daar een paar redenen voor:

1. de nummer 1 positie met RC5
2. de slechte bereikbaarheid van GoT(de laatste tijd)
3. het laat of niet posten van de DPCH
4. het niet meer mogen megaflushen (was DPC''s sterkste punt)

ik heb voor alles ook geen oplossing, maar ik hoop alleen dat men zich realiseerd dat het nu de verkeerde kant op gaat.

als laatste wil ik zeggen dat het absoluut niet mijn bedoeling is/was mensen te beledigen of op welke manier dan ook in een kwaad daglicht te stellen.

Het is voor mij een constatering.

nogmaals mijn excusses, maar ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel!

Verwijderd

Ik ben het wel beetje met mobees eens. DPC forum is sinds dat die naar beneden is helemaal niks meer. En ik vind het niet echt leuk meer om er te posten.

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Ik sluit me ook bij mobees aan.
Geen stats meer. Geen MF''s. Het is gewoon saai en meer een verplichting (dat idee heb je) dan dat het leuk is.
Hoe dat op te lossen is weet ik niet. MF''s weer toestaan zit er niet in (helaas) en inderdaad is dit forum ook niet echt aantrekkelijk meer. Er wordt beduidend minder gepost hiero. Dat heeft natuurlijk ook te maken dat het een heeeeel eind naar beneden terecht is gekomen.

Nogmaals: een oplossing heb ik niet, maar de lol is er wel een beetje vanaf. Maanden terug zou ik alle pc''s op mijn school geassimileerd hebben maar ik heb er gewoon simpelweg geen zin in ;(
Laten we maar hopen op betere tijden !

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Op zaterdag 31 maart 2001 19:42 schreef Mo-Bees het volgende:
[..]
volgens mij zijn daar een paar redenen voor:

1. de nummer 1 positie met RC5
2. de slechte bereikbaarheid van GoT(de laatste tijd)
3. het laat of niet posten van de DPCH
4. het niet meer mogen megaflushen (was DPC''s sterkste punt)
[..]
1) hebben we lang voor gewerkt :+ nu de andere projecten nog.
2) kan alleen de got-crew wat aan doen :?
3) ikzelf doe enkel de GF-DPCH, maar ervaar wel dat mensen (en dit bedoel ik niet verkeerd) snel beginnen te zeuren als ik ''s ochtends geen tijd heb om ze direct te posten (geloof mij, daar heb ik altijd een reden voor want anders post ik ze zsm)
4) dat we niet meer mogen flushen is ons opgelegd door dnet omdat zij ons geweld (>:)) niet meer aankonden. toch denk ik dat een persoonlijke strijd met medeteamleden (bv. vlak boven je) minimaal net zo motiverend kan zijn als de wedstrijd ''wie kan het langst sparen''

• Arjan404
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-05 07:08

Arjan404

no comments....

Ik ben het beslist niet met Mo-Bees eens. Ik geef eerlijk toe dat ik gestopt ben met RC5-64, maar dat komt alleen maar omdat daar niet zoveel spanning meer inzit. Daarom ben ik nu overgestapt op GF.

Dat de hechtheid (jss wat een klotewoord als je onder invloed bent) minder is geworden, ben ik het ook NIET mee eens. Ik denk dat er maar erg weinig teams zijn die casebadges maken voor hun team.

Ik zou dus zeggen, ipv zo''n topic te plaatsen had je beter een topic kunnen plaatsen die de hechtheid (heb je dat klotewoord weer) had verbetert ipv twee groepen te maken met een verschillende mening.

Uch, ik heb gesproken

Arjan Wassens

• harrie_1
  • Laatst online: 12-05 11:17

harrie_1

Dreanor Horde NL

Waar hebben we t nu helemaal over??
We doen inmiddels mee met5 projecten ofzo??
We hebben dus nog meer dan genoeg proc-power nodig!
Nijmegen Eendracht Cowbinatie doet nu ook mee met GF. Ik heb als enige daar 2 pc''s op draaien, en sta bijna elke dag in de dpch! Kijk gewoon waardoor jij t leuk blijft vinden!!!!!

Zullen we gewoon ff Ratelband nadoen....
als 1e een.... RC5-MoooooooH!
Als 2e een.... OGR-MoooooooH!
Als 3e een.... GF-MooooooooH!
Als 4e een.... Seti-MooooooH!
Als 5e een.... G@H-MoooooooH!
(En speciaal voor Ziekwens.....:))
Als 6e een.... F@H-MoooooooH
:):):):):)
(Don''t blaim me, if I forgot 1!)

en als laatste een Tsjakka!

Als iedereen dat nu ff thuis achter z''n pc zet... Desnoods neemt iedereen t op en post ie t als wav-je op GoT! Dan horen we iig elkaars stemmen allemaal :D

Zo nu kunnen we er allemaal weer ff tegenaan!:P

mzzl, en graasse Harrie_1

p.s. sorry dat ik t zeg, maar overstappen naar TA..... Over my dead body!

En als allerlaatste een mooie uitspraak:
If you can''t beat us.... roll up and enjoy the punches!

Merkez

• Sequence

Sequence

Online marketing

ik denk dat er 1 grote uitdaging vergeten wordt waar DPC ook groot door is geworden, namelijk dat we altijd achteraan zijn begonnen bij alle projecten en dat het juist zo leuk is om dan hard te moeten werken om in te halen!

bij seti, GF, genome@home, OGR en folding@home (die was je vergeten harrie_1 ;)) hebben we nog veel in te halen, dus kop op en assimileren! :P

Verwijderd

Overstappen??? Ja daaaaaaaaaag!!!!
Kan ik gelijk m''n closetrolhouder en pleeborstel vervangen, de badges van m''n pc en auto slopen en de knuffelkoeiekop (verkrijgbaar bij de blokker) van m''n monitor afslopen:( Oh ja en m''n gsm weer herprogrammeren......}:O

Als ik mezelf lees... IK BEN NIET KOESCHIK!!! :Y)
Pagina: 1