Totdat het zeker is dat de server load normaal blijft lijkt me 
Begint trouwens wel in de buurt te komen, got is verrekte snel de laatste tijd
Begint trouwens wel in de buurt te komen, got is verrekte snel de laatste tijd
goh laten we het daar nog eens over hebben
wacht nou gewoon ff af
als het kan zijn ze zo trug hoor
wacht nou gewoon ff af
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ik dacht al dat het aan mij lag, wou er al bijna een topic over openen 
Oef, dat scheelt weer een slotje
Die server problemen gaan we binnenkort oplossen door een nieuwe webserver (dual Athlon MP 1,2GHz) en twee load balancers te plaatsen en door Odin en Arshia van een nieuwe Linux 2.4 (ipv FreeBSD 4.3) te voorzien. Of dat deze week gaat lukken is nog de vraag omdat nog niet alle hardware binnen is.
\Op dinsdag 25 september 2001 15:21 schreef Jozzz het volgende:
Ik dacht al dat het aan mij lag, wou er al bijna een topic over openen
Ja idd. Ook ik stond op het punt een topic te openen. Kon er al nix over vinden. Dus ff wat nieuwe hardware... Dan moet je zeker weer je plaatje uploaden? Ik hoop dat ik m nog ergens heb.
I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.
quote:
Die server problemen gaan we binnenkort oplossen door een nieuwe webserver (dual Athlon MP 1,2GHz) en twee load balancers te plaatsen en door Odin en Arshia van een nieuwe Linux 2.4 (ipv FreeBSD 4.3) te voorzien. Of dat deze week gaat lukken is nog de vraag omdat nog niet
alle hardware binnen is.
is dit er nul het is nu denk ik wel meer dan een week geleden
zou wel mooi zijn bedoel ik daarmee
Die server problemen gaan we binnenkort oplossen door een nieuwe webserver (dual Athlon MP 1,2GHz) en twee load balancers te plaatsen en door Odin en Arshia van een nieuwe Linux 2.4 (ipv FreeBSD 4.3) te voorzien. Of dat deze week gaat lukken is nog de vraag omdat nog niet
alle hardware binnen is.
is dit er nul het is nu denk ik wel meer dan een week geleden
zou wel mooi zijn bedoel ik daarmee
Halen bij de Albert Hein op de hoek?Op dinsdag 25 september 2001 15:41 schreef Femme het volgende:
Die server problemen gaan we binnenkort oplossen door een nieuwe webserver (dual Athlon MP 1,2GHz) en twee load balancers te plaatsen en door Odin en Arshia van een nieuwe Linux 2.4 (ipv FreeBSD 4.3) te voorzien. Of dat deze week gaat lukken is nog de vraag omdat nog niet alle hardware binnen is.
ey kwel icon man!!! Doet me ff denken aan de goeie ouwe tijd dat ik dagen, nee weken achter m'n 286'er zat, dune2 te spelenOp maandag 24 september 2001 21:13 schreef D2k het volgende:
goh laten we het daar nog eens over hebben
wacht nou gewoon ff af
ik heb hier een paar weken geleden ook een topic over geopend, en toen zeiden ze dat die week nog een nieuwe server kwam 
Die is er dus nog steeds niet..
Die is er dus nog steeds niet..
Femme, gaat daar nog een .plan bericht aan gewijd worden?
Wel net zo handig, anders schrikken al die bezoekers zich kapot - de boel gaat weer snel!
Wel net zo handig, anders schrikken al die bezoekers zich kapot - de boel gaat weer snel!
Pagina: 1