Bedankt voor de tip! Ziet er heel mooi uit. Grafisch

. En qua verhaal lijkt het me ook wel interessant.
Heb m op mijn lijstje gezet.
Komende winter (vanaf september tot en met april oid) zijn er écht veel releases. En ook best wel veel leuks.
Edit: Gears lijkt me echt heel leuk, die game in Amsterdam lijkt me heel erg leuk, Halo lijkt me heel erg leuk, Company of Heroes lijkt me heel erg leuk, die Clockwork game lijkt me heel erg leuk, Ace Combat 8 lijkt me erg leuk, Stuntman lijkt me heel erg leuk, en ik zag een horror game die er gruwelijk uitzag... (ILL?) En a plague tale en senua zagen er ook goed uit.... En Fable... en dan zijn er nog wel een paar, dus (voor mij) genoeg om naar vooruit te kijken!

Denk niet eens dat ik de tijd heb ze allemaal te kunnen spelen. Haha.
Edit; en dat Gears gewoon weer Gears wordt vind ik helemaal prima. Speelt gewoon prima weg, al is het misschien wat cluncky. Ben bang dat als ze vanalles gaan veranderen dat dat afbraak gaat doen aan de game. Misschien mag het iets minder "open wereld" zijn, maar qua characters en gameplay enzo vind ik het gewoon dikke prima. Gewoon "old school" Gears.
[
Voor 54% gewijzigd door
Format-C op 08-06-2026 12:26
]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV