Mijn vraag
Ik twijfel over Solar Edge met optimizers of een micro omvormers oplossing. De micro omvormers oplossing is wel 1200 euro duurder. Deze oplossing is 6800 euro en is de goedkoopste oplossing van de 12 offertes die die ik heb opgevraagd.
:strip_exif()/f/image/af1RnOZqbYAEu4t0VT1vw5Pk.jpg?f=fotoalbum_large)
Dan zouden ze zo op het zuiden komen te liggen, daar staat een boom tegenover.
Dit zou de opstelling worden
:strip_exif()/f/image/Pn15pp9wKgJ1jXy9ypa4pUul.jpg?f=fotoalbum_large)
Er zit nog wel een ventilatie pijp, maar die zou kunnen worden omgezet naar een ventilator dakpan.
:strip_exif()/f/image/TwJz0W0eb0CpTRAN6w2aHOhX.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat denken jullie, ik dacht zelf dat dit wel een hele mooie configuratie was, ik gebruik nu 6000kwh, maar dat gaat nog omhoog omdat ik ook een warmtepomp laat installeren.
Ik twijfel over Solar Edge met optimizers of een micro omvormers oplossing. De micro omvormers oplossing is wel 1200 euro duurder. Deze oplossing is 6800 euro en is de goedkoopste oplossing van de 12 offertes die die ik heb opgevraagd.
:strip_exif()/f/image/af1RnOZqbYAEu4t0VT1vw5Pk.jpg?f=fotoalbum_large)
Dan zouden ze zo op het zuiden komen te liggen, daar staat een boom tegenover.
Dit zou de opstelling worden
:strip_exif()/f/image/Pn15pp9wKgJ1jXy9ypa4pUul.jpg?f=fotoalbum_large)
Er zit nog wel een ventilatie pijp, maar die zou kunnen worden omgezet naar een ventilator dakpan.
:strip_exif()/f/image/TwJz0W0eb0CpTRAN6w2aHOhX.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat denken jullie, ik dacht zelf dat dit wel een hele mooie configuratie was, ik gebruik nu 6000kwh, maar dat gaat nog omhoog omdat ik ook een warmtepomp laat installeren.
:strip_exif()/f/image/JttJA89hPyILPMEdCsXkKYRG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Yyicw5oirOSnT6Y6NdIUdoHx.jpg?f=fotoalbum_large)