Tesla M3 LR AWD 2019-2024. Tesla MY LR AWD 2024-
Misschien een open deur, maar heb je gepoogd te connecten via ONVIF?
Ja, dat is inmiddels gelukt.
Wel is de beeldkwaliteit dan een stul lager (720p). Dat geeft de camera app al aan als je ONVIF activeert.
Wel is de beeldkwaliteit dan een stul lager (720p). Dat geeft de camera app al aan als je ONVIF activeert.
[ Voor 61% gewijzigd door Gommert69 op 02-05-2024 08:53 ]
Tesla M3 LR AWD 2019-2024. Tesla MY LR AWD 2024-
Hier even een vraag over de foscam camaera's ik heb zelf 2 D2EP V2.0 camera's en nu sinds 2 weken in bezit van een Qnap TS216G waar ik ook QVR Pro op heb geinstalleerd. alleen alles wat ik doe krijg ik geen verbinding met QVR Pro, ook niet via ONVIF. Krijg de melding dat het ip adres , poort en het model camera van de camera juist zijn en probeer opnieuw.
Via de Foscam app werken deze camera's perfect
Mis ik iets wat ik over het hoofd zie.
Via de Foscam app werken deze camera's perfect
Mis ik iets wat ik over het hoofd zie.
Heb zelf 2 Foscam cams (model weet ik zo niet, zonder webinterface iig). Ik moest met de Foscam-software een setting op de camera's aanpassen. Het was echt een setting voor NAS maar niet poortnummer of iets dergelijks. Kijk eens of je een setting hebt voor NAS support.
Ipmi with your rhythm stick. Ipmi, IPMI!
Afhankelijk van de camera kan het voorkomen dat de camera de video codec op x265 heeft staan ipv x264, het kan voorkomen dat een NAS niet met deze codec overweg kan, in de instellingen van de camera kan je dan de NVR compatibility aanzetten, wat er voor zorgt dat de camera het beeld weer op X264 uitstuurt wat de meeste nvr's and nas systemen wel ondersteund.
Oud topic, maar ik zit ook met deze vraag! Officieel staat wel in de lijst met suported producten:
https://www.qnap.com/en-u...ity-qvr-pro/?brand=Foscam
Maar Stream staat op: No
Betekend dat het streamen dus niet gaat werken met de V5P?
Gr,
Rick
https://www.qnap.com/en-u...ity-qvr-pro/?brand=Foscam
Maar Stream staat op: No
Betekend dat het streamen dus niet gaat werken met de V5P?
Gr,
Rick
Pagina: 1