Slechte ervaring dakdekker

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lob
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 21-07-2024
Beste leden van het forum,

Ik wil jullie waarschuwen voor mijn ervaring met *knip*. Ik heb dit bedrijf ingeschakeld om mijn dak te renoveren, maar helaas is mijn ervaring zeer teleurstellend geweest. In januari hebben ze de lekkage op mijn dak juist erger gemaakt in plaats van opgelost. Drie maanden later zijn hun gemaakte fouten nog steeds niet hersteld, ondanks meerdere bezoeken met blijkbaar lapwerk in plaats van het compleet nieuwe dak zoals ze vaker hebben beloofd.

Wat nog erger is, is dat het bijna onmogelijk is om contact met hen te krijgen. Ze nemen de telefoon niet op, reageren slecht op e-mails of WhatsApp-berichten, en het lijkt erop dat ik de afgelopen drie weken ben geblokkeerd. Na verder onderzoek knip ontdekte ik dat één van de telefoonnummers nep is en het andere niet bereikbaar is. Bovendien zijn de algemene voorwaarden op hun website niet leesbaar.

Verder ben ik mij gaan verdiepen in hoe het kan dat zij vele positieve reviews hebben op Google als je klanten zo in maling neemt, maar op Trustpilot zie je de locatie van de review en hier valt het op dat de negatieve reviews uit NL komen en de positieve komen uit Griekenland, wel heel vreemd voor een dakdekker uit Utrecht.

Ik heb sterk het vermoeden dat ik ben opgelicht *knip* Hoewel ze meerdere keren zijn langsgeweest, wijst mijn ervaring erop dat dit bedrijf niet te vertrouwen is. Ik raad ten zeerste af om met hen in zee te gaan voor dakwerkzaamheden.

Laat dit een waarschuwing zijn voor anderen die overwegen om *knip* in te schakelen. Doe grondig onderzoek voordat je met een bedrijf in zee gaat en wees op je hoede voor verdachte signalen zoals slechte communicatie en onbereikbaarheid. Kies voor een bedrijf dat aangesloten bij brancheorganisatie Vebidak.

Ik ben benieuwd of ik de enige ben of dat er meer mensen op dit forum zijn die dit hebben meegemaakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WW_MLgxcSniJA4HtWpZTPifPu8I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JF3g51qE5hOgjP0wc0fNw48t.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/15hFVYxyoAzBexTXN3bwIQo0hWA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/afdcPwTwxsKUH4b4bmdixrQF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IYiZ8wmVFng0-bbsQ2DrVDxW9HY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XWf6qsyJMakfE0Y3l16voWHl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ihAlLfvyajdGjgAXvamAhUfeeUE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t0rasn7Q4EsoedpLQg2BOOGB.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 1% gewijzigd door twain4me op 21-04-2024 11:56 . Reden: naming and shaming ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:24

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
@Lob Welkom op tweakers, aan naming and shaming doen we hier in basis niet. uiteraard mag je prima een discussie voeren over je dak, de werkzaamheden en de gang van zaken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fornoo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:58
Je bent tegen een beunhaas aangelopen. Overkomt de beste, niets om je voor te schamen.

Probeer het maximale eruit te halen zonder al te veel van jezelf erin te verliezen. Heb je een rechtsbijstandsverzekering laat hen het werk doen. Heb je die niet vraag je dan nu af of het je waard is om iedere cent terug te krijgen. Is het je waard om al je energie erin te steken het komende (half) jaar? Of spendeer je die tijd liever aan de leuke dingen in het leven en accepteer je dit als pech. Mogelijk met een leermomentje dat je reviews op internet (al jaren) niet meer kunt vertrouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• onno oliver
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20-04 09:02
Meestal kan het vestingsadres van een bedrijf veel vertellen over een bedrijf.

Zo had ik ooit een bekend groot Nederlands bedrijf in gehuurd voor een aangenomen klus die een stel buitenlanders stuurden zonder gereedschap en matiriaal.
Koffie en thee gegeven terwijl ze wachten op hun spul, wat natuurlijk niet kwam, en wilde voor hun tijd betaald worden. Schilders die daarna kwamen om het werk afronden zelfde verhaal.

De Schilders kwamen met het verhaal dat ik hen moest betalen omdat ik nog niks had betaald aan de aannemer. Ben er niet op ingegaan en als dank is er de verf tegen het raam en de gevel gegooid.
Hebben later wel hun excuses aan geboden omdat zij ook in het zelfde schuitje zaten, maar daar had ik niks aan.

Het bedrijf was wel aangesloten bij BouwGarant maar met adres in Jersey (kanaal eiland)
dan weet je het wel dat het fout zit.
Kijk nu of er meerdere bedrijven of het adres gevestigd zijn als dat zo is.

Denk niet het te voorkomen is, er is zoveel vraag naar "vakmensen" dat iedereen het kan overkomen hoe goed je op voorhand onderzoek doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lob
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 21-07-2024
Excuses ik wist niet dat het niet gepast is om namen te gebruiken. Ik wilde vooral andere mensen waarschuwen voordat ze in zee gaan met dit bedrijf. Inderdaad is een rechtsprocedure mogelijk, maar een lang en vermoeiend traject. Vandaar dat ik enkel het pad kies om mensen te waarschuwen en intussen zoek ik naar een bedrijf dat is aangesloten bij Vebidak