Na twee weken wachten auto in ontvangst kunnen nemen. Is wel een ander voorraad model geworden maar alsnog de iconic versie, ditmaal zonder de 22kW lader maar met all season banden. Trekhaak meebesteld maar van de week te horen gekregen dat de kabelboom momenteel niet leverbaar is dus die wordt op een later moment gemonteerd. De Oracle velgen ben ik zelf echt geen fan van en deze zullen op een later moment omgewisseld worden voor de speedway velgen. Enige punt waar ik nu tegen aanloop is dat bij iedere keer dat de auto gestart wordt, one pedal drive opnieuw aangezet moet worden. Verder de eerste 300km vandaag doorgebracht en ben enorm te spreken over het comfort en alle gemakken.
:strip_exif()/f/image/d72ENj9WsAHiUidBg9IVIsA2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9tjfWAGZvWqSjRSgScNpL0xC.jpg?f=fotoalbum_large)