Situatie is als volgt:
Mijn rechtsbijstand geeft aan dat ik moet bewijzen dat de schades er niet al zaten, maar ik maak natuurlijk niet dagelijks foto's van de situatie in- en rondom mijn woning. Ik vraag mij ook af of dit de juiste manier is, daar ik direct telefonisch contact met het bedrijf heb gehad na alle voorvallen en e.e.a. ook op de mail heb gezet naar hun.
- Kunststof kozijnen besteld in begin 2022. Na meerdere problemen en fouten toch de opdracht gegund omdat het een lokaal bedrijf betrof.
- Plaatsing in oktober, vanwege verkeerde glasplaten afgerond in november.
- Er is een houten balk boven de ramen aan de voorzijde van de woning, hier is een zgn. reciprozaag meerdere keren in terecht gekomen.
- Er is een beitel op mijn badkamermeubel terecht gekomen, met forse schade tot gevolg.
- Omdat de werklui zeer hardhandig te werk gegaan zijn, zijn er op meerdere plaatsen stukken muur losgekomen en dit is gewoonweg dichtgesmeerd met mortel.
- Diverse kleine schades in huis, omdat de monteurs van het type 'ruig' waren.
Mijn rechtsbijstand geeft aan dat ik moet bewijzen dat de schades er niet al zaten, maar ik maak natuurlijk niet dagelijks foto's van de situatie in- en rondom mijn woning. Ik vraag mij ook af of dit de juiste manier is, daar ik direct telefonisch contact met het bedrijf heb gehad na alle voorvallen en e.e.a. ook op de mail heb gezet naar hun.
-= Very annoying forum person =-