Ik werk in een nogal veeleisende buitendienstfunctie in de zakelijke dienstverlening niet om te patsen, maar als situatieschets en dat is een omgeving waar het op zich best wel om 'het plaatje' gaat. Maar ik neem ze gewoon open en bloot en ik kan me niet herinneren dat het ooit problemen opgeleverd heeft.Waah schreef op maandag 16 januari 2023 @ 11:24:
Even iets anders: Momenteel neem ik 4x daags methylfenidaat. Met een app (medapp) gaat dat best prima. Alleen nu loop ik dus rond met een strip, en als ik daar de pilletjes uit haal hoort iedereen op kantoor dat het zo'n strip is.
Collega's weten het niet, en kreeg al eens de opmerking: "heb je hoofdpijn?" (dachten dat ik misschien paracetamol nam ofzo).
Iemand ervaring met kleine onopvallende pillendoosjes? Of hoe gaan jullie daar mee om (behalve langwerkende/extended release nemen)
Sterker nog, mensen proberen het in eerste instantie zelfs een beetje te negeren op een manier alsof ze het als niet netjes beschouwen er wel aandacht aan te schenken. Ongeveer zoals mensen collectief de andere kant uitkijken als iemand een password intoetst. En soms zeg ik het ook gewoon. Mensen halen dan de schouders op.. het lijkt allemaal niet zo'n taboe zolang je gewoon maar een beetje normaal functioneert.
[Voor 6% gewijzigd door Yucon op 16-01-2023 13:13]