Verkopen oude electronica

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindzeg
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 17-10-2022
Beste Tweakers,

Ik heb een stapel defecte smartphones en een oude laptop liggen, enkelen van rond 2017 en 2020. Bij sommige is het display, body en batterij kapot. Enkele hiervan zijn nog (hopelijk) te redden met een reparatie.

Nu heb ik rond zitten neuzen op internet en gelezen dat kapotte telefoons en laptops nog te verkopen zijn voor bijvoorbeeld onderdelen. Dus, ik heb een paar bedrijven benaderd o.a computercenter.nl en Rebuy.nl. Deze hebben laten weten niks op te kopen wegens drukte of alleen apparaten willen opkopen die licht beschadigd zijn.

Mijn laatste redmiddel was kapottespullen.nl maar hier kan ik niet registreren door een bug :'(

Kan iemand mij helpen? Heeft iemand een tip over bedrijven/platvormen waar ik terecht kan met mijn rotzooi? Vind het zonde deze spullen bij de stort in te moeten leveren.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Euh https://tweakers.net/aanbod/ ? Wat is er mis met Marktplaats? Tweedehands.net ?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lindzeg
Nouja, zoals vermeld in mijn bericht is er veel kapot. Ik was van de veronderstelling dit niet echt aan te kunnen bieden op dit soort websites. Maarja, ik kan het hoogstens proberen?..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

lindzeg schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:24:
Nouja, zoals vermeld in mijn bericht is er veel kapot. Ik was van de veronderstelling dit niet echt aan te kunnen bieden op dit soort websites. Maarja, ik kan het hoogstens proberen?..
2017 - 2020 apparatuur.... Da's niet oud genoeg om 'Vintage' te kunnen zijn :*)

Lever het spul gewoon in bij de milieustraat en verder niet meer aan denken (óf bewaar die meuk nog 'tig jaar'... en gooi 't dan alsnog af bij de milieustraat).

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:16
Doe even zoeken en je komt b.v. hier:
https://defectwaarde.nl/#sectionBrand

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindzeg
Hahah @Will_M ja daar zat ik ook zeker aan te denken maar ik las op internet er misschien nog iets voor te kunnen vangen vandaar.

Thanks! @JukeboxBill

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvWijk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:36
Gewoon op vraag en aanbod plaatsen, genoeg die interesse hebben in een projectje, waaronder ik zelf
Pagina: 1