Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Zo te zien is het overdag redelijk onbewolkt.
Maar vanaf ca. 14:00h wordt het steeds bewolkter.
bron:
https://www.weerplaza.nl/...therlands&element=ttcloud
Hopelijk niet zo grijs als vandaag.
Maar vanaf ca. 14:00h wordt het steeds bewolkter.
bron:
https://www.weerplaza.nl/...therlands&element=ttcloud
Hopelijk niet zo grijs als vandaag.
Voor close-ups, waar het grootste deel van de 'vangst' uit zal bestaan, is die grote grijze softbox gunstiger dan zonlicht.
Nou, één grote grijze massa kan dan wel een giant-softbox emuleren.
Maar wat sprankelend zonlicht, wat schaduw/licht werking, contrast en strijklicht is toch ook wel plezant.
Maar wat sprankelend zonlicht, wat schaduw/licht werking, contrast en strijklicht is toch ook wel plezant.

Dat bereik je met een zaklampje, flitser, of iets anders kleins. Dat is makkelijker dan op een zonnige dag een zachte belichting krijgen.ehtweak schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 07:45:
Nou, één grote grijze massa kan dan wel een giant-softbox emuleren.
Ik zie het al, ik ga voornamelijk gear fotos maken voor het Sinterklaas lijstje 

- Zaklamp
- Rookmachine
- Verdovende middelen voor kikkers

[Voor 39% gewijzigd door Steef op 30-10-2022 16:02]
Sony A6600 | 16 - 55G F2.8 | 70 - 350G
Iedereen heel veel plezier. Helaas te laat het topic gezien om nog mee te kunnen gaan.
Posten jullie een selectie van de foto's hier?
Posten jullie een selectie van de foto's hier?
If I agreed with you, we'd both be wrong.
't Was leuk & gezellig.
En prima weersomstandigheden; zelfs aan de warme kant.
Uiteraard hebben de die-hards nog een extra rondje gemaakt langs de vergeten spoorbaan, het pontje en het natuurlijk aangelegde beekje.
Zoals de insiders inmiddels wel zullen begrijpen, het fototopic van dit uitje zal de naam 'ofzo club uitje foto's' dienen te dragen.
Oh ja, en een complete groepsfoto is er volgens mij niet gemaakt, toch?

En prima weersomstandigheden; zelfs aan de warme kant.

Uiteraard hebben de die-hards nog een extra rondje gemaakt langs de vergeten spoorbaan, het pontje en het natuurlijk aangelegde beekje.

Zoals de insiders inmiddels wel zullen begrijpen, het fototopic van dit uitje zal de naam 'ofzo club uitje foto's' dienen te dragen.

Oh ja, en een complete groepsfoto is er volgens mij niet gemaakt, toch?
[Voor 37% gewijzigd door ehtweak op 30-10-2022 17:21]