Heroes Dutch Comic Con Topic |
In 2020 werd helaas de 10e editie van het Heroes Dutch Comic Con verplaatst vanwege coronavirus, maar het is weer zover! Want in November is er dit jaar weer een Dutch Comic Con in de Jaarbeurs Utrecht en staat alles weer volledig in teken van films, series, cosplay, comics, games en entertainment tijdens de grootste Comic Con van Nederland waar 40.000 bezoekers hun hart op kunnen halen met alles wat er te beleven is. De vorige editie: Ik ga dit jaar voor het eerst naar comic con met een maat van me omdat het ons beiden intressant lijkt en we beide games/comics leuk vinden. We zijn hier nog nooit geweest, geen idee waarom eerlijk gezegd. Maar dit jaar kwam mijn vriendin dit event tegen en toen leek het ons een leuk idee om er samen heen te gaan. We hebben naast de foto's op website echt geen flauw idee wat ons te wachten staat of wat we mogen verwachten, maar het ziet er aan de hand van de foto's heel intressant uit. Ik hoop dat het een gezellige comic con word waar ik niet teveel geld ga uitgeven aan mooie beeldjes of andere dingen die daar te koop zouden kunnen zijn. Ik weet niet of er andere Tweakers hier heel toevallig ook heengaan, maar mocht dit wel het geval zijn laat het weten in een reactie hieronder. Misschien kunnen we daar afspreken, lijkt me leuk! Het leek mij leuk om dit event extra onder de aandacht te brengen met een topic zodat de mensen die dit hebben gemist alsnog een kans kunnen krijgen om erheen te kunnen gaan. Ik hoop op veel leuke positive reacties in het topic over mensen die erna uitkijken / willen weten wat het is of er gewoon over willen praten. Het maakt niet uit want elke reactie is welkom! Welke bekende mensen komen er: 1. Dan Fogler 2. 3. ![]() |
Design made by: G_Dragon ^ Naar boven ^ |
[ Voor 71% gewijzigd door G_Dragon op 23-08-2022 11:38 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †