Heroes Dutch Comic Con Topic 2022 [Winter Edition]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:40

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

Heroes Dutch Comic Con Topic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vN9HbDnt7UGjnvVmci0BgsKaHd0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CzaI7poRtqOlZ4V0JvTOp5wS.png?f=user_large
Datum: Zaterdag 19 & Zondag 20 November 2022
Programma: Zie hier

In 2020 werd helaas de 10e editie van het Heroes Dutch Comic Con verplaatst vanwege coronavirus, maar het is weer zover! Want in November is er dit jaar weer een Dutch Comic Con in de Jaarbeurs Utrecht en staat alles weer volledig in teken van films, series, cosplay, comics, games en entertainment tijdens de grootste Comic Con van Nederland waar 40.000 bezoekers hun hart op kunnen halen met alles wat er te beleven is.

De vorige editie:

Ik ga dit jaar voor het eerst naar comic con met een maat van me omdat het ons beiden intressant lijkt en we beide games/comics leuk vinden. We zijn hier nog nooit geweest, geen idee waarom eerlijk gezegd. Maar dit jaar kwam mijn vriendin dit event tegen en toen leek het ons een leuk idee om er samen heen te gaan. We hebben naast de foto's op website echt geen flauw idee wat ons te wachten staat of wat we mogen verwachten, maar het ziet er aan de hand van de foto's heel intressant uit. Ik hoop dat het een gezellige comic con word waar ik niet teveel geld ga uitgeven aan mooie beeldjes of andere dingen die daar te koop zouden kunnen zijn.

Ik weet niet of er andere Tweakers hier heel toevallig ook heengaan, maar mocht dit wel het geval zijn laat het weten in een reactie hieronder. Misschien kunnen we daar afspreken, lijkt me leuk!

Het leek mij leuk om dit event extra onder de aandacht te brengen met een topic zodat de mensen die dit hebben gemist alsnog een kans kunnen krijgen om erheen te kunnen gaan.

Ik hoop op veel leuke positive reacties in het topic over mensen die erna uitkijken / willen weten wat het is of er gewoon over willen praten. Het maakt niet uit want elke reactie is welkom!

Welke bekende mensen komen er:

1. Dan Fogler
2.
3.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MgSE6GxJ_2P_rj7uk2sVABp-eKw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kEJwyrr5qFpE6eVRCehBnCdv.png?f=user_large

Design made by: G_Dragon
^ Naar boven ^

[ Voor 71% gewijzigd door G_Dragon op 23-08-2022 11:38 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:55

Ardana

Moderator General Chat

Mens

@G_Dragon zou je er zelf ook nog iets bij willen zetten? Want dit is 1-op-1 overgenomen van de site, en dat is niet de bedoeling, zowel niet omdat het reclame is, als iets met copy-right.

Verbied conversiepraktijken tegen LHBTQIA+-mensen, teken de petitie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ardana schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 20:14:
[mbr]@G_Dragon zou je er zelf ook nog iets bij willen zetten? Want dit is 1-op-1 overgenomen van de site, en dat is niet de bedoeling, zowel niet omdat het reclame is, als iets met copy-right.[/]
Daar ga ik daar de aankomende dagen even mee aan de gang als je dat goed vind :)? Moet dan wel even goed gaan nadenken wat ik erbij zou gaan zetten want liep daar vandaag op vast haha!

@Ardana dit lijkt me nu al een stuk beter? :) Hoop ik tenminste, want er is verder nog niet veel informatie bekend.

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 12-08-2022 22:49 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik ben er bij ! *O* oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-05 19:39
Ik ben er nog nooit geweest, ondanks dat ik wel onder de doelgroep val. Ik zal het programma eens kijken als er daadwerkelijk dingen bekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door G_Dragon op 23-08-2022 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
nvm

[ Voor 98% gewijzigd door G_Dragon op 23-08-2022 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Gezien de beperkte update van de TS met eigen inbreng, en voorzet voor discussie / gesprekken, plus de plaatjes die niet meer dan reclame zijn, gaat dit topic op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

In overleg met @G_Dragon opnieuw geopend, graag posts aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-05 13:23
Kaartje gescoord voor mezelf en mijn zoontje, onze eerste keer, ben benieuwd!

Als er iemand nog een kids <13 kaartje over heeft dan hoor ik het graag

Louzy#2475

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Mijn dochter stond te stuiteren toen ze hiervan hoorde, dus wij gaan er ook naartoe. Ik heb echt geen idee wat ik er van moet verwachten, geloof dat ik niet helemaal de doelgroep ben maar ach, het zal vast wel een leuk dagje worden.

Wie heeft er hier overigens de 100 euro pp neergelegd om in dezelfde kamer te mogen zijn als Dan Fogler? :X

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Vandaag zijn mijn kaartjes binnengekomen! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-05 19:39
G_Dragon schreef op maandag 14 november 2022 @ 08:12:
Fysieke kaartjes? Ik wist niet dat die nog bestonden.

Ik twijfelde er nog over om te gaan, maar het lijkt er op dat de keuze voor me is gemaakt. Het evenement is uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
G_Dragon schreef op maandag 14 november 2022 @ 08:12:
Over de mail :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 10:46

Willybubba

Nut up or shut up.

Yep, ik zal beide dagen aanwezig zijn. Ik hou van de sfeer daar.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Tot morgen voor wie aanwezig zijn! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:21
We staan te wachten om op de foto te gaan met Stephen Amell. Nu al zenuwachtig. _O-

Edit: dat was 2 tellen en weer weg. :D logisch ook. Maar duur waren die kaartjes wel.

Eigenlijk de reden om de kaartjes te halen. Daarna lekker rond lopen en respect hebben voor de cosplayers.
Wat merchandise kopen ook.

[ Voor 16% gewijzigd door Arunia op 20-11-2022 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Kan op slot, want het evenement is geweest en er was ook weinig animo :D @Ardana

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

G_Dragon schreef op maandag 12 december 2022 @ 13:54:
Kan op slot, want het evenement is geweest en er was ook weinig animo :D @Ardana
Wij gooien niet zomaar topics dicht, als er niet meer in gereageerd wordt, zakt het vanzelf weg in de krochten van Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:03
Ik kom al een tijdje niets leuks meer tegen op stripbeurzen. Ik zoek dus nog echt comics en dan vooral Batman jaren 70 en eerder. Het is veel meer merchandising, speelgoed en cosplay nu.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ardana schreef op maandag 12 december 2022 @ 18:42:
[...]

Wij gooien niet zomaar topics dicht, als er niet meer in gereageerd wordt, zakt het vanzelf weg in de krochten van Tweakers.
Oke, ging mij er meer om dat deze editie nu is geweest. Bedankt voor de duidelijkheid d:)b

Pagina: 1