Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P8_3Qyi2EVEUOCCBEQ2dKGhlTQc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jG8tN2nH4ERcCx6MtoBrojl3.jpg?f=fotoalbum_large

Ben er ook nog eens voor gaan zitten, met een 1:35.182 als resultaat. Er zit zeker meer in zoals te zien bij de ideale tijd onderin, maar ik vind dit circuit te frustrerend en te saai om te blijven rijden. Ik ben er dan ook wel klaar mee, ik ga mijn tijd niet meer verbeteren. Binnenkort nieuwe kansen op een ander circuit zullen we maar zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Is er al bekend wat het volgende circuit wordt? Of is er al ergens een lijst met alle komende circuits voor dit kampioenschap te vinden?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
miicker schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:16:
Is er al bekend wat het volgende circuit wordt? Of is er al ergens een lijst met alle komende circuits voor dit kampioenschap te vinden?
Ik heb geen lijst gemaakt met volgorde ofzo, maar kan wel een lijst delen met alle circuits die nog moeten komen:

Imola
Portimao
Shanghai
Baku
Paul Ricard
Silverstone
Austin
Mexico
Jeddah
Singapore

Welk circuit we als volgende willen doen zouden we eventueel met een poll kunnen beslissen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Andries155
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:48
Nee joh, lekker surprise houden ;)

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09:48
Inderdaad anders kunnen mensen zich er al compleet op instellen. Zitten nog aardig wat leuke circuits in de pijplijn zie ik! :)

• Klevertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-04 16:37
Yes, nog mijn eigen tijd met een paar tienden verbeterd.

1:36:341

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DYLYz5PGj5e9MaEbqusWc_e4NGY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NIjBhXWFOlBfAEEGbSNFajwn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MTH-34
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06-06 11:33
tsjarlie schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 20:22:
......

Misschien enige tips over instellingen?
Naar welke instellingen ben je opzoek?

Qua assists gaat het er om waar jij je het meest comfortabel bij voelt. Al is rijden met alleen ABS aan het snelst (dus zelfs sneller dan rijden zonder ABS). Zie

Of bedoel je de video instellingen? Ook hier geldt weer, doe het op de manier waar jij je het meest comfortabel bij voelt. Al wordt ook hierover van alles en nog wat gevonden. Jarno Opmeer, E-sport wereldkampioen vindt er het volgende van

Of bedoel je de afstelling van de auto, deze is gelukkig makkelijk. Je kunt een afstelling kopiëren van iedereen uit de tijden lijst. Dus ook de afstelling van de snelste tijd.

Gebruik in ieder geval Equal Car performance, dat is de groene golf, deze selecteer je in het menu waar je de auto selecteert voor de time trial. Dit om er voor te zorgen dat ongeacht welke auto je selecteert, het altijd de prestatie heeft van de snelste auto in het spel (Dit jaar de Red Bull). Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kyWzyzHCSBO8cudVQJbXurfWtqg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CjHNTJYG5wguqziyvA2IB2Ys.jpg?f=user_large

En als laatste kan ik je aanraden om de ghost van de snelste tijd te gebruiken. Dit zodat je de lijnen kunt zien die gereden worden om de snelste tijd te rijden.

Ps. Het is een spel. Het moet je plezier brengen. Dus race zoals je het zelf het ook leukste vindt. Voor de een is dat zo realistisch mogelijk, dus vanuit de auto zonder assists. Voor de ander is het zo competitief mogelijk, T-cam met ABS...

Hopelijk heb je er wat aan.... d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Tussenstand Abu Dhabi - bijgewerkt tot en met 25-02-2022 - 21:15

1. MTH-34 - 1:35.037
2. kiiv3H - 1:35.182
3. Aartstyle - 1:35.312
4. miicker - 1:36.039
5. Huskes - 1:36.341
6. jlmr91 - 1:36.485
7. ZuidJ - 1:36.560
8. Andries155 - 1:36.717
9. Nevela - 1:36.777
10. AtlAntA - 1:37.498
11. Lynx - 1:37.695
12. SlideR NL - 1:39.297
13. tsjarlie - 1:39.617
14. Edwinlzv - 1:40.049

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c4AGUdK9u_QrVQjNadFV_vavAmA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0sAdjyvmcZrZxQMym7jqzbVF.jpg?f=fotoalbum_large

Het knaagde ergens toch dat ik zoveel moeite had om op dit circuit een strakke ronde te rijden, het voelde altijd heel onwennig en glibberig aan. Ik ben er dus toch nog maar eens voor gaan zitten en heb wat verschillende afstellingen geprobeerd. Niet zonder resultaat: een 1:34.712.

[ Voor 3% gewijzigd door kiiv3H op 26-02-2022 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjarlie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 18:42
MTH-34 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:40:
[...]

Naar welke instellingen ben je opzoek?

Qua assists gaat het er om waar jij je het meest comfortabel bij voelt. Al is rijden met alleen ABS aan het snelst (dus zelfs sneller dan rijden zonder ABS). Zie
[YouTube: Is ABS faster than no ABS?! F1 2021]

Of bedoel je de video instellingen? Ook hier geldt weer, doe het op de manier waar jij je het meest comfortabel bij voelt. Al wordt ook hierover van alles en nog wat gevonden. Jarno Opmeer, E-sport wereldkampioen vindt er het volgende van
[YouTube: F1 2021 Settings By F1 Esports World Champion]

Of bedoel je de afstelling van de auto, deze is gelukkig makkelijk. Je kunt een afstelling kopiëren van iedereen uit de tijden lijst. Dus ook de afstelling van de snelste tijd.

Gebruik in ieder geval Equal Car performance, dat is de groene golf, deze selecteer je in het menu waar je de auto selecteert voor de time trial. Dit om er voor te zorgen dat ongeacht welke auto je selecteert, het altijd de prestatie heeft van de snelste auto in het spel (Dit jaar de Red Bull). [Afbeelding]

En als laatste kan ik je aanraden om de ghost van de snelste tijd te gebruiken. Dit zodat je de lijnen kunt zien die gereden worden om de snelste tijd te rijden.

Ps. Het is een spel. Het moet je plezier brengen. Dus race zoals je het zelf het ook leukste vindt. Voor de een is dat zo realistisch mogelijk, dus vanuit de auto zonder assists. Voor de ander is het zo competitief mogelijk, T-cam met ABS...

Hopelijk heb je er wat aan.... d:)b
Hier heb ik inderdaad wat aan, waarvoor dank.

Ik bedoelde eigenlijk de instellingen van de wagen, je kunt die inderdaad kopiëren uit de tijdenlijst, maar op PC moet je lang scrollen om bij iemand uit de lijst uit te komen (of zie ik hier iets over het hoofd?)
Ik zie soms ook weinig effect van zaken die ik aanpas aan de instellingen van de wagen. Behalve als ik veel aanpas, maar dan zie ik het bos niet meer door te bomen.

Maar als ik dan een goed rondje rijd, en ik zie dat jullie nog 4 seconden sneller gaan ;(

Misschien ligt het aan de ouderdom (53), als ik vroeger online racete zat ik dichter tegen de top.
Of aan het te weinig oefenen.

De gekregen tips zijn in elk geval nuttig, dat van de ABS wist ik niet.
Ik weet ook dat je met manueel schakelen (meestal) sneller bent, vroeger deed ik dat, maar dat heb ik in de loop der jaren blijkbaar afgeleerd. Ik zal er in elk geval terug eens moeten mee beginnen.

Bedankt in elk geval voor de respons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinlzv
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 06-06 20:13
Ligt aan de ouderdom _O- _O- Ik (56) denk ook bij mezelf dat is een heel goed rondje, totdat je de andere tijden ziet. Maakt niet uit, het plezier is het belangrijkste hoewel een beetje competitief mee doen ook wel leuk is natuurlijk.

Ik heb in het verleden meer het soort arcade spelletjes gedaan, als je dan aan een sim begint is het wel een erg grote stap, zeker tegen de "jonkies" die hoofdzakelijk met een sim bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nederlandhc
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-06 18:37
MTH-34 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:40:
[...]

Opzich wel een goede alleen probeer ik zelf te filteren gezien je bij een paar banen wel echt een idee hebt dat de eerste (paar) cheaters zijn.

Als je dan ziet dan nr 1/2/3 ineens 5 sec sneller zijn als de nummer 4 bijv, pak ik de ghost van nummer 4/5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
tsjarlie schreef op zondag 27 februari 2022 @ 09:59:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk de instellingen van de wagen, je kunt die inderdaad kopiëren uit de tijdenlijst, maar op PC moet je lang scrollen om bij iemand uit de lijst uit te komen (of zie ik hier iets over het hoofd?)
Ik zie soms ook weinig effect van zaken die ik aanpas aan de instellingen van de wagen. Behalve als ik veel aanpas, maar dan zie ik het bos niet meer door te bomen.
Zelf gebruik ik eigenlijk altijd de afstellingen van degenen die bovenaan staan in de klassementen. (tip: er is een knop voor "go to top" zodat je meteen bij nummer 1 bent) Als je in m'n screenshots van tijden terugkijkt wie ik als Rival gebruik, dat zijn mensen die professioneel F1 Esports rijden. Hun afstellingen werken vaak gewoon goed, al is het soms wel een beetje uitproberen wiens afstelling jou ligt op het circuit, dat verschilt nogal.
De afstelling is, naast het rijden zonder tractiecontrole en handmatig schakelen, in mijn ogen cruciaal om jezelf te verbeteren en harder te gaan. Ook moet je je niet teveel aantrekken van de 3D racelijn die je aan kunt zetten, de rempunten daarvan zijn niet altijd accuraat en de lijn die aangeraden wordt is ook niet altijd de snelste.

Het YouTube kanaal van Marcel Kiefer (professioneel F1 Esports rijder voor Red Bull) is aan te raden om wat video's van te kijken als je je verder wil verdiepen. Hij heeft de nodige video's waarin hij uitlegt waarom sommige zaken, zoals bijvoorbeeld tractiecontrole, je langzamer maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nevela
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 05-02 22:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/so8hJ9RafFRSXEqjL1-MAf689Dk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JSK9qRIllOoRaTNTAAtudmQx.jpg?f=fotoalbum_large

Tijdverbetering naar 1.36.040. Waarschijnlijk dankzij de ABS tip, want ik ben heel de week nog niet onder mijn eigen tijd geweest en vanochtend ineens flink wat tienden eraf gereden. En zo te zien zit er nog een beetje in het vat.

Aanvulling: Eén duizendste langzamer dan miicker :)

[ Voor 4% gewijzigd door Nevela op 27-02-2022 11:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Nevela schreef op zondag 27 februari 2022 @ 11:28:
[Afbeelding]

Tijdverbetering naar 1.36.040. Waarschijnlijk dankzij de ABS tip, want ik ben heel de week nog niet onder mijn eigen tijd geweest en vanochtend ineens flink wat tienden eraf gereden. En zo te zien zit er nog een beetje in het vat.

Aanvulling: Eén duizendste langzamer dan miicker :)
Klopt bijna, was het niet voor:
miicker schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 23:16:
Heb mijn tijd nog verbeterd naar een 1:36.030 |:( Had een stuk beter kunnen zijn, maar verklootte het in de laatste twee bochten, geen screenshot want maar 0.009 verbetering :P
Dus zou er nog wel een printscreen van kunnen maken, dan heb ik iets meer speling haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
Iets weten te verbeteren naar 1:36:290Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_khEYN6nEFQnYD8A-dTc4tYBuYI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YxRUFYQ5v15SZf728dsUlViq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andries155
Hier ook nog een kleine verbetering: 14 hondertste eraf.
1:36.522, sneller lukt me niet zonder over de lijntjes te kleuren :p
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5i94R5Kw1_Z0-4JTUEx4UGXPk9c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wQl7fu7ln9bCG2BmCbfS22aw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tsjarlie
Dankzij de tips toch iets verbeterd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l_Cu-gMDsYHwqGrujUp7NTNE4Hg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1sIop014biYtZ95xQDf0PfkH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Tussenstand Abu Dhabi - bijgewerkt tot en met 02-03-2022 - 22:00

1. kiiv3H - 1:34.712
2. MTH-34 - 1:35.037
3. Aartstyle - 1:35.312
4. miicker - 1:36.039
5. Nevela - 1:36.040
6. FastForwardNL - 1:36.144
7. ZuidJ - 1:36.290
8. Huskes - 1:36.341
9. jlmr91 - 1:36.485
10. Andries155 - 1:36.522
11. AtlAntA - 1:37.169
12. Lynx - 1:37.695
13. tsjarlie - 1:38.722
14. SlideR NL - 1:39.297
15. Edwinlzv - 1:40.049

Nog iets meer dan twee dagen te gaan, wie weet z'n tijd nog te verbeteren?

Edit: heb net even een paar rondjes gereden op verschillende circuits, heb een leuk circuit gevonden voor de volgende ronde :)

[ Voor 14% gewijzigd door kiiv3H op 02-03-2022 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S2pwdxWq_wpRQkYS2ek6YgybiLA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UJrZ13a0qnGN7nILyLkVSNUH.png?f=fotoalbum_large

1:37.169.

Wel een verbetering van mijn tijd maar helaas niet van positie.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 15:55
Ik heb hem nog niet in durven sturen, kwam nog niet onder de 1:40.xxx

vanavond laatste poging doen..

RichardVos.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZuidJ
Fox-Racing schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 12:06:
Ik heb hem nog niet in durven sturen, kwam nog niet onder de 1:40.xxx

vanavond laatste poging doen..
Zou in principe nog voldoende verbetering mogelijk moeten zijn. Rijd je met een stuurtje of met controller?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-05 14:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Le7w7MtYOZq-Z0eDLhtqY3-4z-g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rlvK52cFIwM13QCjQJjMECvQ.jpg?f=fotoalbum_large
Op de valreep een 1:36.144.
Helaas weinig tijd gehad om te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
ZuidJ schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 18:56:
[...]

Zou in principe nog voldoende verbetering mogelijk moeten zijn. Rijd je met een stuurtje of met controller?
Stuurtje ;)

RichardVos.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZuidJ
Staan je stuurinstellingen wel juist? Kan echt een hoop schelen als deze op 1080 graden staat ingesteld bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
ZuidJ schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 13:34:
[...]

Staan je stuurinstellingen wel juist? Kan echt een hoop schelen als deze op 1080 graden staat ingesteld bijvoorbeeld.
Dat ga ik eens controleren ;)

Rij ook met standaard setup, ook eens mee expirimenteren.

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nederlandhc
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-06 18:37
ZuidJ schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 13:34:
[...]

Hoe bedoel je dit?
Mijn stuur (T300) kan ook tot 1080 maar staat volgens mij op 900. Daarnaast heb ik in het spel de saturation zo aangepast dat 90 graden op mijn stuur ook 90 graden ingame is.
Lijkt mij toch dat het dan niet uit maakt? Als het aantal graden irl hetzelfde zijn als ingame?

Juist als die van elkaar afwijken lijkt me het vervelender :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andries155
Fox-Racing schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 13:37:
[...]

Dat ga ik eens controleren ;)

Rij ook met standaard setup, ook eens mee expirimenteren.
Probeer in time trial ook eens de setups over te nemen van anderen, alleen dat kan al voldoende zijn om een paar seconde te vinden ;)
Voor mijzelf werken de setups van Luke Smith of Thomas Rohnaar (beide e-sport/prof.sim racers) erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Nederlandhc schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 14:04:
[...]

Hoe bedoel je dit?
Mijn stuur (T300) kan ook tot 1080 maar staat volgens mij op 900. Daarnaast heb ik in het spel de saturation zo aangepast dat 90 graden op mijn stuur ook 90 graden ingame is.
Lijkt mij toch dat het dan niet uit maakt? Als het aantal graden irl hetzelfde zijn als ingame?

Ik heb ook een T300, maar wel met Open Wheel Add-on stuurtje. Ik heb het op 360 graden staan in de Thrustmaster software, dus de beweging van het stuur is 1 op 1 hetzelfde met het stuur dat je op je beeld ziet ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
Nederlandhc schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 14:04:
[...]

Hoe bedoel je dit?

Het ligt er natuurlijk aan wat je base is. Ik heb hem zelf op auto staan(Fanatec csl v1.1). In het spel heb ik echter ingesteld dat mijn wiel niet meer dan 360 graden kan draaien. Vervolgens heb ik dit ook nog verder aangepast door de stuur saturation op 6 te zetten, zoals jij aangeeft. Had misschien beter kunnen zeggen dat hij moet zorgen dat zijn stuur synchroon stuurt ten opzichte van het beeldscherm ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U1CLdUG617HPDs695AtWUjCBDLU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fuw7cnKLjecbRwB6uphz2CHX.jpg?f=fotoalbum_large

1:40.145 ik kom gewoon niet onder de 1:40 grens
Maar iig een tijd voor de competitie :)

Heb wat met diverse instellingen gespeeld, maar nog niet het gewenste resultaat.
Andries155 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 14:23:
[...]

Probeer in time trial ook eens de setups over te nemen van anderen, alleen dat kan al voldoende zijn om een paar seconde te vinden ;)
Voor mijzelf werken de setups van Luke Smith of Thomas Rohnaar (beide e-sport/prof.sim racers) erg goed.
Hoe vind je hun setups? kun je zoeken in die lijst?

[ Voor 27% gewijzigd door Fox-Racing op 03-03-2022 19:37 ]

RichardVos.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniPedrosa26
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 05-06 12:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cVB7vOrd6hnOXtJsDPRT6AuK5D8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aFrGwwh3lg5zpnWClsnoW3rv.jpg?f=fotoalbum_large

1.35.257

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andries155
Fox-Racing schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 19:36:
[Afbeelding]

1:40.145 ik kom gewoon niet onder de 1:40 grens
Maar iig een tijd voor de competitie :)

Heb wat met diverse instellingen gespeeld, maar nog niet het gewenste resultaat.

[...]

Hoe vind je hun setups? kun je zoeken in die lijst?
Als je in de tijdlijst staat, met F1 als je toetsenbord hebt. Dan ga je naar boven in de lijst.
Als je dan met de pijltjes omlaag / omhoog doet kan je scrollen.
Helaas geen zoekfunctie (mss volgt die nog in 2022 versie?....)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andries155
Lekker dan, gaat me top 10 notering :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
Andries155 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 07:28:
[...]

Als je in de tijdlijst staat, met F1 als je toetsenbord hebt. Dan ga je naar boven in de lijst.
Als je dan met de pijltjes omlaag / omhoog doet kan je scrollen.
Helaas geen zoekfunctie (mss volgt die nog in 2022 versie?....)
Dan had ik het toch goed dat ik dat niet vinden kon.

Ben trouwens Console racer op Series X
Wel in een Race Rig ;)

RichardVos.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FastForwardNL
Fox-Racing schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:55:
[...]

Dan had ik het toch goed dat ik dat niet vinden kon.

Ben trouwens Console racer op Series X
Wel in een Race Rig ;)
Ik rij in een soortgelijke opstelling met een Thrustmaster TX Leather stuur.
Wellicht ook goed om te controleren of je gaspedaal nog wel goed is (tot de 100% gaat). Ik heb een keer een kapotte potentiometer gehad waardoor de input erg varieerde. Daardoor ging ik niet echt volgas op een recht stuk.

Dit zijn mijn settings:
Steering Linearity 10
Steering Saturation 8
Brake Saturation 10
Strength 100
On Track Effects 45
Rumblestrip Effects 100
Off Track Effects 45
Wheel Damper 55
Understeer Enhance Off
Maximum Wheel Rotation 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
FastForwardNL schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 14:33:
[...]

Ik rij in een soortgelijke opstelling met een Thrustmaster TX Leather stuur.
Wellicht ook goed om te controleren of je gaspedaal nog wel goed is (tot de 100% gaat). Ik heb een keer een kapotte potentiometer gehad waardoor de input erg varieerde. Daardoor ging ik niet echt volgas op een recht stuk.

Dit zijn mijn settings:
Steering Linearity 10
Steering Saturation 8
Brake Saturation 10
Strength 100
On Track Effects 45
Rumblestrip Effects 100
Off Track Effects 45
Wheel Damper 55
Understeer Enhance Off
Maximum Wheel Rotation 360
Thnx voor de settings :)

Ik rij ook met een Thrustmaster base met Openwheel stuur en Thrustmaster T-LCM pedalen

RichardVos.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Er zijn nog een paar uurtjes te gaan om een snelle tijd neer te zetten op het circuit van Abu Dhabi, maar dat weerhoudt ons er niet van om vast vooruit te kijken naar het volgende circuit. Trek je cowboylaarzen maar aan, want het volgende circuit is Austin!

Tussenstand Abu Dhabi - bijgewerkt tot en met 04-03-2022 - 15:00

3. DaniPedrosa26 - 1:35.257
4. Aartstyle - 1:35.312
5. miicker - 1:36.039
6. Nevela - 1:36.040
7. FastForwardNL - 1:36.144
8. ZuidJ - 1:36.290
9. Huskes - 1:36.341
10. jlmr91 - 1:36.485
11. Andries155 - 1:36.522
12. AtlAntA - 1:37.169
13. Lynx - 1:37.695
14. tsjarlie - 1:38.722
15. SlideR NL - 1:39.297
16. Edwinlzv - 1:40.049
17. Fox-Racing - 1:40.145

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JobKlimop
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-06 09:32
Weinig rondjes kunnen rijden deze keer, maar ik heb toch nog wel een nette tijd eruit weten te persen. Abu Dhabi is verre van mijn favoriete circuit, dus ben blij dat we doorgaan naar the COTA. Dat blijft toch wel een favorietje van me.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B1RNHgmJuqT5CE4sYKIcvcONX6Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/c6p7YKNAUnIBhqqQoRNfIAbJ.png?f=fotoalbum_large

Uiteindelijk uitgekomen op een 1:35.583

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Uitslag TimeTrial Yas Marina Circuit, Abu Dhabi

3. DaniPedrosa26 - 1:35.257
4. Aartstyle - 1:35.312
5. JobKlimop - 1:35.583
6. miicker - 1:36.039
7. Nevela - 1:36.040
8. FastForwardNL - 1:36.144
9. ZuidJ - 1:36.290
10. Huskes - 1:36.341
11. jlmr91 - 1:36.485
12. Andries155 - 1:36.522
13. AtlAntA - 1:37.169
14. Lynx - 1:37.695
15. tsjarlie - 1:38.722
16. SlideR NL - 1:39.297
17. Edwinlzv - 1:40.049
18. Fox-Racing - 1:40.145

Dat geeft de volgende tussenstand in het kampioenschap:
Plek Rijdersnaam Punten
01. kiiv3H 50
02. MTH-34 36
03. DaniPedrosa26 30
04. JobKlimop 22
05. miicker 18
06. Aartstyle 12
07. FastForwardNL 10
08. Huskes 9
09. Nevela 7
10. ZuidJ 4
11. jlmr91 4

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Voor de liefhebber heb ik wederom de onboard van mijn snelste ronde:

[Streamable: AbuDhabi 1.34.712]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
Zeker niet mijn favoriete circuit, eerste tijd 1:34:605Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GWCnzb3i9BBlGti6_pWmTj4xUYo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/v1VQf2wfJDyLa4FfXDI1kqRn.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andries155
Ik ga vooruit, vorige baan 13e , nu 12e :P

Ook niet mijn favoriet Austin, maar daarom mss juist goed.
Tevreden al: 1:33.404 :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xxjqrKSxoTKm-_pjJLM4Nce57uU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MDR5yVCpAI24CiWhBw5d7NY4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Andries155 op 05-03-2022 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jB6nXL_DQ2iGeNIb9DlAIFCD28c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mz88MkJJNa7LzsSD2h5xbbWx.jpg?f=fotoalbum_large

Uitdagend circuit wel met de snelle bochten die erin zitten. Er zit nog wel een verbetering in, maar voor nu tevreden met mijn 1:31.698.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
Verbetering naar 1:33:670 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/79plgVYHAT8NavBmrfI9U2sFats=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vFql5VonjzGhZYkay5pjz318.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XpIS1b9kP8njl4SjDuTAXeTR8hc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rRKmwnTXAgyem0XcI4rai2th.jpg?f=fotoalbum_large

Vrij nieuw circuit voor mij, maar ben niet ontevreden na de eerste rondjes 1m36.190 tot zover.

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastForwardNL
Eigenlijk nog nooit echt op deze baan gereden. Voorlopig 1:34.080. Valt nog wel wat te winnen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UKaoClFypoGj6gMgQn1klSLlKXM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ppVFio3oRFbBBWpLBKUkjdy1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevela
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WotucQz8tQJhD-UMeJsKQdrhdS4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x420OydSHB7g6rbTJvLMiBde.jpg?f=fotoalbum_large

Ben er vanavond voor gaan zitten (eindelijk). Ik ben niet ontevreden met een 1.33.322.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fox-Racing
Gister hard op weg naar verbetering.. maar die laatste bocht... Track limits :(

Ik heb gegild.. “No Mickey No”...This is so not fair ;(

Wat dat betreft realistische game hoor ;)

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klevertje
Even voor gaan zitten en een 1:33:036 uit kunnen halen. Verwacht zelf nog wel een verbetering te kunnen neerzetten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OSDbCzeOk__J9Y5wpZ8F9GJVpxg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w2NYdFU7VtRU23Rt3bTqyad4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
Wederom verbetering neergezet: 1:33:068Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y6sTKKC4lh-RYYC8-bJTVEsqGs8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tkfNXoUoTidAxJUhVJS64TuB.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door ZuidJ op 13-03-2022 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andries155
Yes toch weer verbeterd, 2 tiende eraf: 1:33.174 *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mYrxuw7TJ1Q4hKvnCDzCsHRsE_Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oWPCuaPEJ47YbR8f0i0OKMGZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klevertje
Toch mijn tijd nog kunnen verbeteren met een goede 0.200.

1:32.860
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uyZkC3FuYeQKifG-97mJjWCNJQQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p2WZMV84aQUAZJLGhO1xoEEs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Tussenstand Austin - bijgewerkt tot en met 14-03-2022 - 15:00

1. kiiv3H - 1:31.698
2. Huskes - 1:32.860
3. ZuidJ - 1:33.068
4. Andries155 - 1:33.174
5. Nevela - 1:33.322
6. FastForwardNL - 1:34.080
7. Fox-Racing - 1:36.190

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andries155
Yes, ik ben in de top 3, voor nu dan. :P
Net een 1:32.902
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VmP7SzSkIXZPD8gdp7pmQ-QFxL8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ukSDUQApBYCRx8ok0fKZtS3R.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastForwardNL
Kleine verbetering. Door de hoogteverschillen een erg lastige baan vanuit de Cockpit view.

1:33.915
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tdTDoNn3dImf6BT0GOa0p-vxTWc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sZFU32S5NxqZ5HCC5YMsbsnd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
USA is echt de track waar ik de grootste hekel aan heb. Die eerste bochtencombinatie is echt klote. Ik race met racelijn aan, volgens die racelijn zou dat volledig vol gas moeten kunnen, echt no way dat dat lukt, in ieder geval niet met controller :P

Voor nu moet ik het met deze crap tijd doen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iPpR7SXi7feDAA4x8ZPpHFoQ0CQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/52zZIvpUqrvKetL48t3oUY7M.jpg?f=fotoalbum_large
1:33.792

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
miicker schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:43:
USA is echt de track waar ik de grootste hekel aan heb. Die eerste bochtencombinatie is echt klote. Ik race met racelijn aan, volgens die racelijn zou dat volledig vol gas moeten kunnen, echt no way dat dat lukt, in ieder geval niet met controller :P
Schrale troost is dat er niet veel mensen mee hebben gedaan deze twee weken, dus een plek in de top 10 is op dit moment vrijwel gegarandeerd :P

Tussenstand Austin - bijgewerkt tot en met 18-03-2022 - 16:00

3. Andries155 - 1:32.902
4. ZuidJ - 1:33.068
6. miicker - 1:33.792
7. FastForwardNL - 1:33.915
8. Fox-Racing - 1:36.190

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaFishy
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 28-04 22:33
Vanavond even tijd maken om toch nog een rondje neer te zetten, ik ruik een top 10 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaFishy
Allereerste 3 rondes op het circuit, vette baan. Ga er proberen nog wat af te rijden later op de avond.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_ORZVGkuHII8yRJaTztuEPa3Yck=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qMmKiriLRQapPDOgtTRWI1Cc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Geen verbetering in de ranking, maar nog een paar rondjes gereden, nu een 1:33,465
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4a7s8Vl_4XcruOyFJnx189AVnB4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YFkbsmi5oeHGgcJviLbldWBA.jpg?f=fotoalbum_large

Een hoge 1.32 is denk ik wel te doen, heb nog veel verbetering op veel plekken, maar de baan geeft me weinig zin om het eruit te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaFishy
Ik wilde de afbeelding uploaden met een 1.36.7 tot ik op het scorebord de tijd zag van @Fox-Racing . Snel weer de garage in gedoken en er een lekker rondje uitgeperst. Sorry Fox :PAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VdnnhrM9S0CtgNz951cq9ek4YV8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oVvZ7qEmv2eenbGjQH4ZEPal.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Uitslag TimeTrial Circuit of the Americas, Austin

6. miicker - 1:33.465
8. ThaFishy - 1:35.590
9. Fox-Racing - 1:36.190

Plek Rijdersnaam Punten
1. kiiv3H 75
2. MTH-34 36
3. DaniPedrosa26 30
4. Huskes 27
5. miicker 26
6. JobKlimop 22
7. Nevela 17
8. ZuidJ 16
9. FastForwardNL 16
10. Andries155 15
11. Aartstyle 12
12. jlmr91 4
13. ThaFishy 4
14. Fox-Racing 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Het volgende circuit waar we op rijden tot en met 1 april 23:59 is Portimão!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andries155
Yes top 3 score *O*

Portimao vind ik leuk, maar trickie bij de heuvels af. Je staat heel snel de andere kant op dan...
Veel gereden bij de SBK game :P
Nu oppassen dat ik niet de SBK rijlijn neem, werkt niet altijd met een F1 auto...

Kiiv3h: top weer dat bijhouden en bedenken van baantjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjarlie
kiiv3H schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 10:05:
Uitslag TimeTrial Circuit of the Americas, Austin

6. miicker - 1:33.465
8. ThaFishy - 1:35.590
9. Fox-Racing - 1:36.190

[...]
Oeps, dacht dat het tot vanavond was.
Ik had vorige week al een redelijk tijd, maar screenshot was toen mislukt.

Volgende keer beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjarlie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l93IIrHRJWV4uPdcyj33D68Y8AM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/g9I1G8UNZcOVKiOH5D79bOg5.png?f=fotoalbum_large

Deze keer zal ik maken dat ik erbij sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
1:17:792Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dJqhxeDC7ohfgPEhZTKtA7Fk0kQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HizhcmbZQokNLKivMjtSk7kQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andries155
ook maar een eerste: 1:18.00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uEMkY8hTc5fiiV8HI6clDRhxt4I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H5qS426CBRA1GApXGuYunaox.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevela
Vanochtend 10 rondjes gedaan met een 1.17.405 als resultaat. Leuk om deze baan goed te leren kennen. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XV1WP3qBEXwj9TdTs_xnwBXl_vY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OSHsW3GyNTNnrxkKcrwF9A0G.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AE1GVnWg3EN-NQTgB3974XSNYtU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YBI0c23jf0WL1ND8bhIhJ2iE.jpg?f=fotoalbum_large

Een 1:16.679 van mijn kant, moet zeggen dat het wel een lastig circuit is met de hoogteverschillen en hoe de auto daarop reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik vind het wel een leuk circuit, alleen nog niet echt een goede tijd weten neer te zetten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oOHl_8qPwjfaKzI0THtdmS2HXZI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RSP6POzKfLm5P09klYeVug40.jpg?f=fotoalbum_large
1.18:595

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Tussenstand Portimão - bijgewerkt tot en met 24-03-2022 - 12:00

1. kiiv3H - 1:16.679
2. Nevela - 1:17.405
3. ZuidJ - 1:17.792
4. Andries155 - 1:18.000
5. miicker - 1:18.585
6. tsjarlie - 1:18.826

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobKlimop
Mijn bijdrage voor nu, een 1:17.592.
Helaas vorige race niet mee kunnen dingen, maar dat mag de pret niet drukken!

@kiiv3H Jij loopt echt veels te hard uit! Ik moet toch maar een beetje bij gaan trappen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E9LXsGblhRt_HkS-GpC8w-93WCk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QQYwscm0dmuZiebGaUaXemRf.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ben er nog even voor gaan zitten, mooie verbetering:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LR5NXFsdT-dsDGidLy_bs4NYqx0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qQF5dfaIRxJWvjbTQOFdoXul.jpg?f=fotoalbum_large
1:17.956

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xERWkmLqxEgHcYczcELAUl7lLm4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3QcGs1wVbsGf2F9g0xUxmYKz.png?f=fotoalbum_large

1:18.962

Met mijn MyTeam auto reed ik in de lage 1.16. Misschien later dit weekend nog wat oefenen.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GCbMcS6tyT3cDDIgjkcjqW5Go0E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qb18Zxw2PZwGZr8XezGuTAv2.jpg?f=fotoalbum_large
Nog een verbetering:
1.17:745

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z7CI988Igz3jgSx9cTqKU6mojjs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NZBtUDiYAwi6AM2OG5xo7KR3.jpg?f=fotoalbum_large

FastFox25 - 1m18.715

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Tussenstand Portimão - bijgewerkt tot en met 30-03-2022 - 09:00

1. kiiv3H - 1:16.679
3. JobKlimop - 1:17.592
4. miicker - 1:17.745
6. ZuidJ - 1:17.792
7. Andries155 - 1:18.000
8. FastFox24 - 1:18.715
9. tsjarlie - 1:18.826
10. AtlAntA - 1:18.962

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andries155
Mij lukt onder de 1:18 niet. |:( Er zit verbetering maar ik kom tussen bocht 2 en 3 vaak net buiten de lijntjes, bocht 4 neem ik elke keer merk ik toch te langzaam om niet te wijd uit te komen en bocht acht sta ik vaak achterste voren 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobKlimop
Als ik een ronde begin met de ghost van de snelste tijd merk ik dat deze zo'n ontzettende overspeed heeft t.o.v. mij. Pakken jullie een andere lijn voor de start van de ronde, of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevela
JobKlimop schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:36:
Als ik een ronde begin met de ghost van de snelste tijd merk ik dat deze zo'n ontzettende overspeed heeft t.o.v. mij. Pakken jullie een andere lijn voor de start van de ronde, of zie ik iets over het hoofd?
Nee, niet echt. Ik heb het vaker dat de ghost dingen kan die ik niet voor elkaar krijg.

Zo maximaal mogelijk links rijden (op de curbstone) en dan zo weinig en soepel mogelijk proberen te sturen naar rechts. Dat is hoe ik het probeer. Je kunt overigens een stuk later remmen dan de racelijn aangeeft (voor het geval je die aan hebt staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjarlie
Na veel oefenen met manueel schakelen is het me gelukt om er nog iets af te doen<
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BqN6g9O8ZwEVE2TnlTTpeVsLtkw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PMXYg13kGB8vOsBLdUcVEwsJ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
JobKlimop schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:36:
Nee niet perse een andere manier, maar voor het afsluiten van je ronde maakt het wel een verschil hoe je rijdt. Als je een snelle ronde hebt sluit je 'm anders af dan wanneer je een ronde begint of doorgaat voor een nieuwe ronde.

Heb even snel een laatste bocht gereden, die blijkbaar ook nog aardig beter was dan wat ik in m'n snelste ronde tot nu toe heb gedaan. Met die snelheid verlies ik in ieder geval niet echt tot aan de eerste bocht, pas na bocht 1 is de ghost sneller.
[Streamable: F1 2021_2022.03.31-17.16.mp4-]

De bocht zelf is vooral vechten met de auto wanneer je vol gas kunt geven. Op het einde van het filmpje zie je de twee lijnen, de 3D racelijn voor een 'normale' ronde die je kunt gebruiken als je en ronde begint. De dunne stippellijn is de lijn die je wil pakken als je een snelle ronde af wil sluiten, dat scheelt best wel behoorlijk naar de finish. Het is immers gewoon de kortste route.

[ Voor 4% gewijzigd door kiiv3H op 31-03-2022 17:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fox-Racing
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YGsyWnnWkAZuiez_PfkDFXGPTvk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8pjlCHj16WBfGPcLLhX0jCmg.jpg?f=fotoalbum_large

Toch nog op de valreep kunnen verbeteren...

FastFox25 - 1m18.333

RichardVos.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Andries155
Kivv en Nevella, bedankt voor de tips, bijna 4 tiende eraf. ;)
Me very happy *O*
1:17.647
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1JH16PSfe2MujhoSSixCLn6UaAQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XSHRRD5wLogkzWWD0UwUzpBg.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door Andries155 op 01-04-2022 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
@kiiv3H dit is wel handig om te zien. Ik kijk vaak filmpjes op youtube waarbij ze een snelle ronde neerzetten, maar eigenlijk mis ik altijd de racelijn, ik ben juist erg benieuwd wat ze doen t.a.v. de racelijn.

Zo nog even een paar pogingen doen m'n tijd te verbeteren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Gelukt! Ik kon @Andries155 niet zomaar me een plek naar achter laten zetten natuurlijk :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fF2xBUz2OxMonHtYsWlo8tYkxio=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ChGUG2gp5q7TlcUQ5jYOl7UC.jpg?f=fotoalbum_large
1:17.571

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Heb m'n tijd zelf ook nog verbeterd, precies 2 tiende. Een 1:16.479 dus. Er zit nog twee tiende in denk ik, hier en daar wat foutjes gemaakt maar na 23 ronden begin ik wat focus te verliezen en wordt het lastig om nog echt een foutloze ronde te rijden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aQr8BhS43lSDe3OfT_YgoQhWs8I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QYtNmIx6IS6LPpcoFHvQ9nAt.jpg?f=fotoalbum_large

Heb er ook meteen een filmpje van, helaas zonder racelijn e.d. deze keer:
[Streamable: Portimão 1:16.479]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Je hebt overigens nog tot vanavond 23:59 de tijd om je te verbeteren op dit circuit, vanaf middernacht tot en met 15 april 23:59 mogen we los op Silverstone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Even snel een ronde neergezet, nog niet echt een setup kunnen vinden die voor mij werkt, bij vrijwel elke setup glibber ik de eerste bocht al uit :P voor nu lijkt de default instelling voor mij nog even het beste te werken. Geen top tijd volgens mij, maar voor een eerste tijd prima.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B4W-ChBAwwSx0M66l7tlUqYzcEM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7o35x0QNpR9j81P2OcMRoJQA.jpg?f=fotoalbum_large
1:28:635

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andries155
Portimao nog kunnen verbeteren naar een 1:17.604, maar F1 crashde dus geen screen shot 8)7
maakt ook niet uit voor de stand, meer voor mezelf ;)

Op naar Engeland!
Altijd ruzie met de S's (bocht 10 t/m 13) :P
Mooi moment om daar beter te worden.
Kijken of ik dit circuit wel boven Miicker kan blijven :9
Mijn opener: 1:28.322.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7RHi5kMR25-QvqKpvE9Zx28TKQI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j5t4YS1hgcvIuqL4IVcwHHkc.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 48% gewijzigd door Andries155 op 02-04-2022 12:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Uitslag TimeTrial Portimão
1. kiiv3H - 1:16.479
3. miicker - 1:17.571
4. JobKlimop - 1:17.592
5. Andries155 - 1:17.647
6. ZuidJ - 1:17.792
7. Fox-Racing - 1:18.333
8. tsjarlie - 1:18.589
9. AtlAntA - 1:18.962

Plek Rijdersnaam Punten
1. kiiv3H 100
2. miicker 41
3. MTH-34 36
4. Nevela 35
5. JobKlimop 34
6. DaniPedrosa26 30
7. Huskes 27
8. Andries155 25
9. ZuidJ 24
10. FastForwardNL 16
11. Aartstyle 12
12. Fox-Racing 8
13. jlmr91 4
14. ThaFishy 4
15. tsjarlie 4
16. AtlAntA 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4OXSSAsb56vnCCWD1m4WKCL_eEU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zTLcljcE1cjNiDPHjF3i39sw.jpg?f=fotoalbum_large

Tot nu toe een 1:27.171. Nog wat werk aan de winkel maar het is wel een leuk circuit om te rijden vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
Zelfde verhaal als bij de vorige baan; goede eerste tijd waardoor verbetering lastig zal worden 1:27:734Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JNzvrHyJvR2vc91Up02idD8OT8o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oFPpRF06R4NzBLkp8DI7neOG.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevela
Leuk, weer een nieuwe uitdaging. Eerste rondjes vanochtend gemaakt en een 1.28.385 neer kunnen zetten. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lnx9_V_GDtOovpblfHlGKg2-bbY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vS1Hvzk8GKaSGEcwYXmtBMwn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
Toch een kleine verbetering neer weten te zetten: 1:27:670

Blijft één van mijn favoriete tracks om te rijden :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KyOn9mvFRfPCCTm8JgKJW1P_aJE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sZHQCaqpJ6S4DMjbxGNM0K8H.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door ZuidJ op 04-04-2022 10:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Tussenstand Silverstone - bijgewerkt tot en met 04-04-2022 - 15:30

1. kiiv3H - 1:27.171
2. ZuidJ - 1:27.670
3. Andries155 - 1:28.322
4. Nevela - 1:28.385
5. miicker - 1:28.635

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZuidJ
Lijk er voor de verandering goed bij te staan :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Mooie verbetering gereden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OnRfuTzVew06du5rno6EtmryHcQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zTzDasddwDA3bzvynz68o7Iq.jpg?f=fotoalbum_large

1:28.048. Helaas net niet onder de 1:28, dat was eigenlijk mijn doel :P

Pagina: 1 2 3 4 Laatste