Goedmakertje dus.
hahaha lewis
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Oh wauw, Hamilton
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Krijg bijna de indruk dat ons ministerie van VWS dit georganiseerd heeftZahariac schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:43:
[...]
Jij gaat er dus vanuit dat er voorbereiding is geweest. Ik niet.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nooooooooo not Lewis...
Waarom niet Norris...
Waarom niet Norris...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Lol, Lewis
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Omg ik dacht dat Todt hem mee naar huis ging nemen
'Can't be with us'
Uhu. Uuhuuu
Uhu. Uuhuuu
Ah logisch. Lewis. Sportief een voorbeeld voor de sport natuurlijk
There he is...
There he is...
Is Frank Williams nog voorbij gekomen?
nee, die is doodCousinBoneless schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:45:
Hamilton personality of the year...
This is manipulated man!
This is manipulated man!
Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
ik hoorde een boo.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
jaCousinBoneless schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:45:
Ik had Vettel veel logischer verwacht.Novadecasa schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:45:
Ah logisch. Lewis. Sportief een voorbeeld voor de sport natuurlijk
There he is...
Flickr PSN ID= cheironnl
Aan het begin.CousinBoneless schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:45:
Benieuwd wie de beker van WDC bij de F1 krijgt

…Als zelfs al een filmpje teveel gevraagd is… of zou dit ook manipulated zijn
Bij de 'in memoriam'.CousinBoneless schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:45:
Yup, er was een In Memoriam stukje.CousinBoneless schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:45:
En dat met jouw nickname

Ja die is in het lijstje met overlijden mensen genoemd.CousinBoneless schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:45:
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:40
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Echt een prijs die dus nergens over gaat, scheelt wel tijd zo de volgende dan maar.
No micky no!!!Destruction schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:45:
Hamilton personality of the year...
This is manipulated man!
Lewis had wel weer een mode statement kunnen maken op dit podium
Cogitationis poenam nemo patitur
Dit gaat echt van links.... naar rechts... geen touw aan vast te knopen wat er nu weer voor award komt
Lewis straks nog een keer voor moordaanslag of the year
Bijna
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ze rossen er net zo snel doorheen als met de safetycar afgelopen zondag.tweakduke schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:46:
Echt een prijs die dus nergens over gaat, scheelt wel tijd zo de volgende dan maar.
Daar gaat de stream...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Misschien had 'ie net als Alonso ook een filmpje ingestuurd maar kon dat filmpje helaas niet getoond worden.Bullet NL schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:46:
Lewis had wel weer een mode statement kunnen maken op dit podium
Draait prima hoor?G_Dragon schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:47:
Daar gaat de stream...
Ik vond Lando Norris beter als persoonlijkheid. Dat hij openlijk over depressie praat in die moeilijke omgeving heeft een lans gebroken.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Maar wát een personality heh.biobak schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:46:
een treffende spreuk
Die rally gasten kunnen we sturen zeg..... en vliegen
Slaat hier vast op youtube
Boardradio of the year award goes to Toto
Ik dacht dat we bij de F1 aangekomen waren…
Lijkt wel een FIA stewards beslissing...ohh wachtHumma Kavula schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:46:
Dit gaat echt van links.... naar rechts... geen touw aan vast te knopen wat er nu weer voor award komt
Lapped personalities of the year may now overtake.
NopeG_Dragon schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:47:
Daar gaat de stream...
ik dacht dat ik 2 uur te laat was...en nog steeds niks gebeurd.
Volgend jaar ene V. Rossi FIA wordl champion rally !
[ Voor 4% gewijzigd door Yihaaa op 16-12-2021 22:48 ]
Max zit in de zaal dus?AvK schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:45:
ik hoorde een boo.
Lando durft ook echt iedereen een burn te geven. Max, Lewis etc. Altijd beschaafd maar niet bang.Chevy454 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:47:
Ik vond Lando Norris beter als persoonlijkheid. Dat hij openlijk over depressie praat in die moeilijke omgeving heeft een lans gebroken.
een treffende spreuk
Alt+F4 lost het ook op. Is meteen dat gala probleem opgelost.
Alles kan stuk.
Altijd al geroepen dat ik niet iedereen ben. Draait namelijk nog steeds prima....
stream doet het prima op youtube hier
Volgens mij is dat ook legit een leuke gast. Bij Hamilton heb ik áltijd het idee dat hij fake is. En dat terwijl echt wel goede dingen doet en domweg een enorm goede coureur is.Chevy454 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:47:
Iemand moet toch ook hebben kunnen bedenken dat je als FIA nooit en te nimmer een auto moet laten zien die je moet duwen
Zit ook nog een groot verschil in safety in hé tussen F1 en die Rally beelden wat ik zie.
F1 helemaal geborgt qua maatregelen en bij Rally staan de mensen gewoon bijna naast het track waar een auto met 100+ km/u komt langsscheuren
F1 helemaal geborgt qua maatregelen en bij Rally staan de mensen gewoon bijna naast het track waar een auto met 100+ km/u komt langsscheuren
Ja zodra het niet goed gaan kun je herstarten. Hoorde dat Hamilton daar volgend jaar debuteert.Bardu schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:48:
[...]
Is dat ook een raceklasse? Steeds opnieuw starten?
Radio message of the year (Abu Dhabi) “manipulated”biobak schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:46:
Survivor of the year (Monza) Crash met Max
Road safety award (Saoedi Arabië / Abu Dhabi) “thats dangerous driving”
Latest breaker of the season (Azerbaijan) 1e bocht herstart
Verder heb ik er even geen…
[ Voor 9% gewijzigd door TIGER1125 op 16-12-2021 22:52 ]
Deze persoon doelde denk ik eerder op de afgelopen dagen F5en voor de Merc/Toto/Hamilton sagadjmelvee schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:48:
[...]
Altijd al geroepen dat ik niet iedereen ben. Draait namelijk nog steeds prima....
Waarom lopen ze ook steeds weg van dat podium en komen ze na 1 minuut weer teruglopen, kunnen ze gewoon niet even kunnen blijven staan?!
Nee die zit te wachten in een goede auto.
Stoere kerel.
Ah, makes sense.Zahariac schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:49:
[...]
Deze persoon doelde denk ik eerder op de afgelopen dagen F5en voor de Merc/Toto/Hamilton saga

Ze oefenen vast, voor de MER straks. Die donderen ze zo de concertbak in na de WCC trophyRukapul schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:48:
Iemand moet toch ook hebben kunnen bedenken dat je als FIA nooit en te nimmer een auto moet laten zien die je moet duwen
Ik vermoed dat het scherm achter ze dan gebruikt wordt voor de filmpjes in de zaal, en dan wil je niet 2 mensen ervoor hebben staan. Maar wij zien dat niet en dus is het raarEwivis schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:49:
Waarom lopen ze ook steeds weg van dat podium en komen ze na 1 minuut weer teruglopen, kunnen ze gewoon niet even kunnen blijven staan?!
Anders staan ze in beeld voor het grote scherm.Ewivis schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:49:
Ik vermoed dat ik zo moeiteloos in slaap zal vallen als ik dit nog even aan laat staan.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Er zijn dus wel 8-voudige wereldkampioenen in de motorsport.....
Lowietje toch..... je was niet de eerste geweest
Lowietje toch..... je was niet de eerste geweest
Cogitationis poenam nemo patitur
Klinkt wel logisch ja vooruitTrouble schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:50:
[...]
Ik vermoed dat het scherm achter ze dan gebruikt wordt voor de filmpjes in de zaal, en dan wil je niet 2 mensen ervoor hebben staan. Maar wij zien dat niet en dus is het raar
Hem is jong geleerd dat hij zichzelf altijd gracieus en #humble moet presenteren omdat hij vanwege zijn achtergrond op elke misstap afgerekend wordt. Meen dat hij deze strekking zelf een keer verteld heeft in een interview.Trouble schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:48:
[...]
Volgens mij is dat ook legit een leuke gast. Bij Hamilton heb ik áltijd het idee dat hij fake is. En dat terwijl echt wel goede dingen doet en domweg een enorm goede coureur is.
Hmm... Spa 2021?Arjantje72 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:50:
Een F1 race duurt korter en is spannender
Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack
Gevaarlijke troffee... kun je zo iemand de ogen mee uitsteken
Ik hoor een engine
[ Voor 4% gewijzigd door ArcticWolf op 16-12-2021 22:51 ]
Als Max om 11 uur nog niet is geweest zet ik het af..
Mjah en dan heb je ons klootjesvolk dat lekker direct en lomp is, dus dat matcht heel prettigRecrush schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:51:
[...]
Hem is jong geleerd dat hij zichzelf altijd gracieus en #humble moet presenteren omdat hij vanwege zijn achtergrond op elke misstap afgerekend wordt. Meen dat hij deze strekking zelf een keer verteld heeft in een interview.
Maar goed dat Toto Wolff niet is op komen dagen danSilent Thunder schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:51:
Gevaarlijke troffee... kun je zo iemand de ogen mee uitsteken
Dit topic is gesloten.
Let op:
Te volgen op: YouTube: LIVE: 2021 FIA Prize-Giving Ceremony
Te volgen op: YouTube: LIVE: 2021 FIA Prize-Giving Ceremony