Toon posts:

Battlefield 2042 Review

Pagina: 1
Acties:

• Anoniem: 1367312
  • Registratie: april 2020
  • Niet online
Zouden jullie de Battlefield 2042 Review kunnen intrekken.

Ik heb nog zelden een review gezien waar mensen hier het zo oneens mee zijn.

Ook andere media zijn hier verwoestend over, alleen jullie niet.

Er zijn nu al een hoop reacties dat jullie betaald worden voor deze positieve review.

Het zou wat mij betreft verstandig zijn dat jullie opnieuw een review doen (door een ander) op een gekochte versie.

• Niet online
Mischien is dit wel het moment om te zeggen dat je niet meer review builds als uitgangspunt gaat nemen.

Gewoon meedoen met een gekochte versie op dag 1. Lijkt me dan toch een veel betere oplossing dan een paar dagen eerder zijn maar dan een versie krijgen die veel beter is dan wat de echte gebruikers krijgen.

Mischien omdat ze weten dat de reviewers op het hoge segment hardware gamen met de laatste versie videokaarten en je dus alleen die zaken hoeft goed te testen voor de review versie.

Ze zullen ook wel speciale servers hebben die veel zwaarder zijn uitgevoerd voor de reviews en met dedicated mensen die alles in de gaten houden. Je weet wie de reviewers zijn en dus dan kan je dus gewoon optimaliseren voor die paar servers die je in de lucht hebt voor REVIEWERS.

Heb je die orginele versie gekregen of gekocht? heb je ook op een andere IP / hardware gespeeld nadat je zelf een versie hebt gekocht? Zodat je niet op geoptimaliseerde servers terecht kwam?

Lijkt me ook niet meer dan normaal dat een review NIET ALLEEN met de high end hardware gespeeld wordt. Je bent anders een review aan het schrijven voor max 10% van je lezers.

[Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 1367312 op 22-11-2021 10:33]

• Niet online
Tweakjur schreef op maandag 22 november 2021 @ 09:27:
Dat het vertrouwen in onze eerlijkheid hierin zo laag ligt, doet mij pijn, en doet me in alle eerlijkheid twijfelen of ik dit werk wel wil blijven doen. Sorry als dat al te dramatisch klinkt, maar ik ben ook maar gewoon een mens en dit komt bij mij best hard binnen.
Ik begrijp de suggestie. Het is niet de eerste keer dat dat geopperd wordt. De harde realiteit is echter dat als een review een week later verschijnt, nog maar de helft van de mensen langskomt om het te lezen. De actualiteit ebt weg en daarmee de belangstelling ook. Bovendien werkt dat plannings technisch niet, want in de week na de release staan er voor ons al weer andere dingen klaar. Eerder spelen = beter. En ja, dan gaat het dus (zoals nu) wel eens mis. Maar in de meeste gevallen is wat wij spelen wel degelijk representatief.
Even maar even een gedachten gang, ik ben een aantal reviews langs gegaan die je geschreven hebt. Die ik heb gelezen waren nogal "jubelachtig" te noemen.

Ik las ook in een paar behoorlijk harde kritiek over dat games nog helemaal niet release waardig zijn en dus niet zo gereviewd hadden kunnen worden.

Zou je niet wat gaan doen met die kritiek? het zijn namelijk steeds andere mensen. Niet alles hoeft fantastische te zijn en blijkbaar is gamen op het zeer zware hardware met review versies niet in lijn wat de meeste gamers ervaren. Je schrijft toch voor die gamers en niet omdat je graag schrijft?

Maar goed ik lees het al, het is niet op zoek naar reflectie maar vooral slachtofferschap opzoeken en aangeven dat zo de lol wel eraf raakt voor de redactie.

Als je review niet overeenkomt met de werkelijkheid dan kan het nog zo op tijd zijn, maar vooral een manier om geld en tijd te verspillen.

[Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 1367312 op 22-11-2021 10:43]

• Niet online
*knip* je bent nu aan het drammen. Reageer inhoudelijk, of reageer gewoon niet.

[Voor 91% gewijzigd door RoD op 22-11-2021 10:54]

• Niet online
MuddyMagical schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:00:
Het lijkt me beter om een nieuwsbericht te maken over de technische problemen die er spelen bij BF2042 en dat toe te voegen aan de review. Het verandert namelijk niets aan de review en het achteraf aanpassen van een review is raar.

Probleem lijkt me ook dat steeds meer games online / multiplayer zijn waardoor load of balans issues bijna niet te spotten zijn tot het grote publiek los gaat. Die 100 game reviewers op een paar servers voor de launch gaan die echt niet vinden.
Lijkt me een heel goede oplossing.

• Niet online
Slavy schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:07:
[...]

In het begin had gewoon dit artikel wat er een paar dagen voor gepost was gekoppeld aan moeten zijn bij de inleiding: *let op, dit is de ervaring vanuit Tweakers, echter zijn dit de ervaringen van andere nieuws: Battlefield 2042 krijgt vooralsnog overwegend zeer negatieve gebruike... *.

Had dit hele topic ook niet nodig geweest.

Overigens kan Tweakers ook hier nog op inspelen:

https://kotaku.com/battle...reviewed-games-1848099213
Of een pre release review, en een post release review.

De post review is alleen een "was het leuk?" en niet op basis van stabiliteit of performance. Die kun je blijkbaar niet meer vooraf doen, want het lijkt nogal vertekend op wat de rest van de wereld ervaart.
Je kan prima de performance van jou pc aangeven maar benadruk dan dat je niet zeker weet of die zelfde ervaring mensen ook in de release versie op hun eigen pc zullen krijgen.

Een Post release kun je ingaan hoe de wereld de game ontvangt. of er stabiliteit problemen zijn, verwachte patches enz.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee