Hoe herstel ik de relatie met mijn ex-partner

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 30.818 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iamerwin
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23:38
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Hello. Is it me you're looking for?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
In een gelijkwaardige relatie is dat gebruikelijk ja. En ook dat je op een gegeven moment ergens anders gaat wonen dan waar je ex woont als een relatie uitgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HB_1991
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 18-11-2021
Frieda schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:15:
[...]

In een gelijkwaardige relatie is dat gebruikelijk ja. En ook dat je op een gegeven moment ergens anders gaat wonen dan waar je ex woont als een relatie uitgaat.
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazos
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Brazos op 25-11-2021 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HB_1991
Brazos schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:40:
[...]

Je bent de liefdesverdriet fase al even voorbij, maar wilt het toch nog een keer met haar proberen. Kun je aan jezelf uitleggen waarom je het met haar wilt proberen, en niet met iemand anders?
Members only:

[ Voor 9% gewijzigd door HB_1991 op 14-11-2021 19:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• htca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06 13:33
tja.... het is jouw gevoel, daar doen wij niets aan af. Als jij voelt "ik wil dit uitzoeken", dan moet je het doen. Ongeacht wat ik alle Gotters hier zeggen. Want volgens mij is dat het vooral "uitzoeken" of je gevoel nog steeds hetzelfde is en of zij hetzelfde voelt en of jullie daar beiden een vervolg aan wil geven.

Dus, ff concreet, wat heb je nodig om tot dat uitzoeken te komen? Persoonlijk zou ik "laagdrempelig contact zoeken", niet meteen de diepte in. Als in "Hoi, hoe gaat het, wil je het net als ik weer proberen?" als je je verplaatst kun je je misschien indenken wat zij over een dergelijke opening zou vinden. "hej hoe is het" lijkt me als opening meer dan genoeg (bij wijze van spreken). Vergeet niet dat jij misschien al 3 weken aan het denken bent over een opening en weet wat je allemaal wilt vragen. Misschien is zij er niet mee bezig en kan eea als overval voelen. Voor jezelf weet je het, maar zij heeft misschien ook wel wat tijd nodig. Het helpt in ieder geval niet om dat te pushen ;).

Je voelt vanzelf in de loop van de tijd wel aan of ze een beweging in je richting wil maken of niet. Je hebt een gemeenschappelijk verleden, gaandeweg merk je vanzelf of ze er hetzelfde tegenaankijkt als jij. Was het mooi/fijn/leuk of maakt ze er sarcastische grappen over bijvoorbeeld.

Verder zou ik je aanraden, zuinig op jezelf te zijn.....en vergeet niet dat hoop uitgestelde teleurstelling kan zijn (lees laat niet je hele hebben en houden hiervan afhangen)
Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HB_1991
htca schreef op zondag 14 november 2021 @ 22:43:
[...]

tja.... het is jouw gevoel, daar doen wij niets aan af. Als jij voelt "ik wil dit uitzoeken", dan moet je het doen. Ongeacht wat ik alle Gotters hier zeggen. Want volgens mij is dat het vooral "uitzoeken" of je gevoel nog steeds hetzelfde is en of zij hetzelfde voelt en of jullie daar beiden een vervolg aan wil geven.

Dus, ff concreet, wat heb je nodig om tot dat uitzoeken te komen? Persoonlijk zou ik "laagdrempelig contact zoeken", niet meteen de diepte in. Als in "Hoi, hoe gaat het, wil je het net als ik weer proberen?" als je je verplaatst kun je je misschien indenken wat zij over een dergelijke opening zou vinden. "hej hoe is het" lijkt me als opening meer dan genoeg (bij wijze van spreken). Vergeet niet dat jij misschien al 3 weken aan het denken bent over een opening en weet wat je allemaal wilt vragen. Misschien is zij er niet mee bezig en kan eea als overval voelen. Voor jezelf weet je het, maar zij heeft misschien ook wel wat tijd nodig. Het helpt in ieder geval niet om dat te pushen ;).

Je voelt vanzelf in de loop van de tijd wel aan of ze een beweging in je richting wil maken of niet. Je hebt een gemeenschappelijk verleden, gaandeweg merk je vanzelf of ze er hetzelfde tegenaankijkt als jij. Was het mooi/fijn/leuk of maakt ze er sarcastische grappen over bijvoorbeeld.

Verder zou ik je aanraden, zuinig op jezelf te zijn.....en vergeet niet dat hoop uitgestelde teleurstelling kan zijn (lees laat niet je hele hebben en houden hiervan afhangen)
Succes!
toon volledige bericht
Bedankt voor je reactie! Ik was inderdaad ook in de veronderstelling dat het beter zou zijn om gewoon rustig te beginnen, in plaats van een grote speech waarom ik haar terug wil. Dat zou alleen maar druk op haar leggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:01
President schreef op zondag 14 november 2021 @ 15:22:
[...]

Het is al bijzonder dat ze je vorige relatie geheim heeft gehouden, ik vraag mij af in hoeverre zij dat eigenlijk als relatie zag? Want ze woont dus gedurende eulkie 2 jaar durende relatie gewoon nog samen met haar ex? En daarbij hoop je maar dat ze geen seks hebben gehad? Weet je wel zeker dat ze niet gewoon met hem samen is en dat jij gewoon 'voor erbij' bent? Want anders zou ik toch echt na een jaar gezegd hebben 'kom bij mij wonen'?

Maar jij wilt haar terug, je weet niet eens of ze jou terug wilt. Als ze jou echt leuk vindt en verder wil met jou dan mag je wel verwachten dat ze het aan iedereen verteld?
Ik sluit me hierbij aan, alles aan dit zaakje stinkt wat mij betreft.

Woont ze nog steeds bij haar ex? Dat is echt alles behalve een normale en gezonde situatie. En dat jij daar nooit "kon" langskomen laat al helemaal alle alarmbellen afgaan.

Het valt me ook op dat je meer reageert op mensen die zeggen dat je er voor moet gaan. Kan er naast zitten.

Heb het hele topic gelezen en werkelijk alles wijst erop dat ze totaal andere interesses in dit geheel heeft dan jij. Heb niet het idee dat zoiets ooit zal veranderen en dat er voor jou nog iets te winnen valt.

[ Voor 4% gewijzigd door Justevo op 16-11-2021 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HB_1991
Justevo schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:11:
[...]

Woont ze nog steeds bij haar ex? Dat is echt alles behalve een normale en gezonde situatie. En dat jij daar nooit "kon" langskomen laat al helemaal alle alarmbellen afgaan.

Het valt me ook op dat je meer reageert op mensen die zeggen dat je er voor moet gaan. Kan er naast zitten.

Heb het hele topic gelezen en werkelijk alles wijst erop dat ze totaal andere interesses in dit geheel heeft dan jij. Heb niet het idee dat zoiets ooit zal veranderen en dat er voor jou nog iets te winnen valt.
Members only:

Het klopt ook dat ik wat meer reageer op de mensen die mij tips geven om hoe ik het aan moet pakken, want ik ga het denk ik wel eerst proberen. Ik realiseer me ook echt wel dat mensen zoals jij die reageren en er geen heil in zien waarschijnlijk wel gelijk hebben, maar ik wil het gewoon geprobeerd hebben. Ik wil het gevoel hebben dat ik er alles aan heb gedaan voordat ik verder ga met mijn leven.

[ Voor 18% gewijzigd door HB_1991 op 16-11-2021 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Met alles wat gezegd is kan ik het volgende nog zeggen:
let it go. Waarom moet je het gevoel hebben "alles eraan gedaan te hebben", waarom "moet je het geprobeerd hebben"?

Het verder gaan met je leven is een keuze. Ook de zelfgestelde randvoorwaarde dat dat alleen maar kan als je het hebt geprobeerd om met je ex aan te pappen.

Het is niet leuk als jij nog gevoelens voor je ex hebt, en het is zeker niet leuk om bereidheid en acceptatie te moeten kweken zodat je verder kunt met je leven, maar dat is wel wat je mijns inziens moet gaan doen.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HB_1991
Deathchant schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:33:
Met alles wat gezegd is kan ik het volgende nog zeggen:
let it go. Waarom moet je het gevoel hebben "alles eraan gedaan te hebben", waarom "moet je het geprobeerd hebben"?

Het verder gaan met je leven is een keuze. Ook de zelfgestelde randvoorwaarde dat dat alleen maar kan als je het hebt geprobeerd om met je ex aan te pappen.

Het is niet leuk als jij nog gevoelens voor je ex hebt, en het is zeker niet leuk om bereidheid en acceptatie te moeten kweken zodat je verder kunt met je leven, maar dat is wel wat je mijns inziens moet gaan doen.
Ik snap echt wat je zegt. maar mijn gevoel is gewoon nog zo sterk voor haar, ik wil gewoon kijken wat er gebeurd. Het klinkt waarschijnlijk heel vreemd, maar ik hou gewoon enorm veel van haar. Dat heb ik over de jaren dat ik haar ken eigenlijk altijd al gedaan. Ik zou het zo enorm zonde vinden om iemand te verliezen in mijn leven die zoveel voor me heeft betekend en met wie ik ook voordat ik een relatie met haar had gewoon een goede band/klik had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:01
HB_1991 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:15:
[...]

***members only***

Het klopt ook dat ik wat meer reageer op de mensen die mij tips geven om hoe ik het aan moet pakken, want ik ga het denk ik wel eerst proberen. Ik realiseer me ook echt wel dat mensen zoals jij die reageren en er geen heil in zien waarschijnlijk wel gelijk hebben, maar ik wil het gewoon geprobeerd hebben. Ik wil het gevoel hebben dat ik er alles aan heb gedaan voordat ik verder ga met mijn leven.
Ik bracht het misschien wat kort door de bocht, dat was niet mijn intentie.

Maar ik zie de situatie gewoon erg zwart wit. Ik heb een soortgelijk iets gehad dat de ander gewoon niet hetzelfde idee had van "de relatie" als dat ik had en dat dat loslaten ook even lastig was. Maar na een paar maanden kwam ik iemand anders tegen en was het veruit de beste beslissing die ik toen heb gemaakt. Als je er niet als gelijke in gaat is het wat mij betreft gedoemd te mislukken.

Anyway, ik hoop dat je vindt waar je naar op zoek bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Eigenlijk lijkt het me niet zo moeilijk (hoewel ik weet dat het wel moeilijk is. :))
Wachten heeft geen zin. Dat vergroot de kans dat je verder uit elkaar groeit.

Maar wat je hier allemaal uiteenzet, dat moet zij weten. Dan kan zij een keuze maken en weet jij waar je aan toe bent.

Dus maak contact.
Leg eens uit hoe jij nu terugkijkt op bepaalde momenten in de relatie
Leg uit wat je het liefst zou willen zonder direct te willen claimen, maar beginnen met: contact terug "en we zien het dan wel"
En vertel wat je anders gaat doen.

Dan heeft ze gewoon de keuze en kan ze komen met de volgende opties:
1. Ja, ik wil het ook weer proberen
2. Voorzichtig misschien wat contact, maar moet er over nadenken
3. Nee, dat boek is gesloten

En dan weet je waar je aan toe bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-05 13:19

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Justevo schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:50:
[...]

Maar ik zie de situatie gewoon erg zwart wit. Ik heb een soortgelijk iets gehad dat de ander gewoon niet hetzelfde idee had van "de relatie" als dat ik had en dat dat loslaten ook even lastig was. Maar na een paar maanden kwam ik iemand anders tegen en was het veruit de beste beslissing die ik toen heb gemaakt. Als je er niet als gelijke in gaat is het wat mij betreft gedoemd te mislukken.

Na het verder lezen van het topic ben ik het hier wel een beetje mee eens. hoewel ik bij mijn standpunt blijf dat het lastig voor ons is om te oordelen gezien wij de situatie niet hebben meegemaakt
Hann1BaL schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:04:
Eigenlijk lijkt het me niet zo moeilijk (hoewel ik weet dat het wel moeilijk is. :))

Maar wat je hier allemaal uiteenzet, dat moet zij weten. Dan kan zij een keuze maken en weet jij waar je aan toe bent.

Dus maak contact.
Leg uit wat je het liefst zou willen zonder direct te willen claimen, maar beginnen met: contact terug "en we zien het dan wel"

toon volledige bericht
Dat klinkt op zich wel als een goed idee, gezien hij het kennelijk echt wil proberen. maar hoe verwoord je dat zonder claimerig over te komen. Ik heb het gevoel dat hij niet bijster goed is in het verwoorden als ik dit topic zo lees. Het lijkt een beetje alsof we het voor hem moeten uitspellen.

[ Voor 51% gewijzigd door Drunken_Bear op 17-11-2021 10:26 ]

Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:50

Metalfreak

Hoije woh!

Hann1BaL schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:04:

Dus maak contact.

toon volledige bericht
Antwoord 2 is hetzelfde als antwoord 3, maar dan voorzichtiger verwoord.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Metalfreak schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:26:
[...]

Antwoord 2 is hetzelfde als antwoord 3, maar dan voorzichtiger verwoord.
Nee, niet mee eens.
Antwoord 2 is lastig, want dan moet je gedoseerd aan de gang gaan en wat dat is, is vaak verschillend bij beide partijen.

Antwoord 3 is gewoon: Het wordt m niet.

Natuurlijk zou ze niet eerlijk kunnen zijn en 2 zeggen, maar 3 bedoelen. Alleen kun je niet concluderen dat de antwoorden hetzelfde zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:12
Drunken_Bear schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:22:
Dat klinkt op zich wel als een goed idee, gezien hij het kennelijk echt wil proberen. maar hoe verwoord je dat zonder claimerig over te komen. Ik heb het gevoel dat hij niet bijster goed is in het verwoorden als ik dit topic zo lees. Het lijkt een beetje alsof we het voor hem moeten uitspellen.
Ik denk dat het sowieso verstandig is om een eerste contact in geschreven vorm te doen, maar: niet te veel, niet te lang, niet te groot. Niet proberen hele boeken te schrijven, maar de deur openzetten voor meer contact. En dan bij voorkeur een eventueel volgend contact 'live' doen, want: bij geschreven communicatie mis je lichaamstaal, nuance van stemgeluid en directe interactie - allerlei redenen waarom geschreven communicatie overgaat in miscommunicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Drunken_Bear schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:22:
[...]

Na het verder lezen van het topic ben ik het hier wel een beetje mee eens. hoewel ik bij mijn standpunt blijf dat het lastig voor ons is om te oordelen gezien wij de situatie niet hebben meegemaakt

[...]

Maar hij moet het op zijn eigen manier verwoorden, want als het anders wordt gepresenteerd dan dat hij zelf is, is het gedoemd te mislukken. Ze moet de TS leuk vinden om wie hij is en hoe hij het zegt, dus dat zal hij zelf moeten doen.

Wat de TS kan doen is dat even opschrijven (niet het verhaal, maar wel punten) omdat je dicht kan klappen als je eindelijk de moed verzameld hebt om contact op te nemen. Als de TS echt graag wil, neemt hij de tijd om even wat dingen op te schrijven en kan hij dat zelf. Niemand kan het beter, want het moet persoonlijk zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Justevo schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:11:
[...]

Woont ze nog steeds bij haar ex? Dat is echt alles behalve een normale en gezonde situatie.
Welkom in de huisvestingssituatie van de jaren '20. Verre van ideaal, maar voor volksstammen de realiteit: hij in gedeeld appartement, zij bij ex, geen van beide genoeg (vaste) inkomen om iets zelfstandigs te kunnen regelen. Als er een ding op zich niet verdacht is, is dit het wel. En dat je in zo'n situatie van exen die noodgedwongen bij elkaar wonen de afspraak hebt dat je evt andere relatiezaken en sex elders uitspookt is ook allerminst raar.

Hamvraag: wist ex-vriend van relatie op moment dat het speelde? Als TS daar over de vloer kwam op moment dat hij relatie had met z'n nu ex, wist de ex-vriend bij wie zij woonde/woont dat hij haar partner was? Zo ja geen probleem, zo nee alarmbellen inderdaad.

Overigens, deze huisvestingsperikelen helpen zeker ook niet met relaties. Geen makkelijke suggestie, maar zelfstandige woonruimte regelen zou wel eens kansen op slagen kunnen verbeteren.

[ Voor 8% gewijzigd door dion_b op 17-11-2021 10:53 ]

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HB_1991
dion_b schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:48:
[...]

Welkom in de huisvestingssituatie van de jaren '20. Verre van ideaal, maar voor volksstammen de realiteit: hij in gedeeld appartement, zij bij ex, geen van beide genoeg (vaste) inkomen om iets zelfstandigs te kunnen regelen. Als er een ding op zich niet verdacht is, is dit het wel. En dat je in zo'n situatie van exen die noodgedwongen bij elkaar wonen de afspraak hebt dat je evt andere relatiezaken en sex elders uitspookt is ook allerminst raar.

Hamvraag: wist ex-vriend van relatie op moment dat het speelde? Als TS daar over de vloer kwam op moment dat hij relatie had met z'n nu ex, wist de ex-vriend bij wie zij woonde/woont dat hij haar partner was? Zo ja geen probleem, zo nee alarmbellen inderdaad.

Overigens, deze huisvestingsperikelen helpen zeker ook niet met relaties. Geen makkelijke suggestie, maar zelfstandige woonruimte regelen zou wel eens kansen op slagen kunnen verbeteren.
Zou jouw advies dan zijn om voor nu door te gaan met mijn leven en te wachten tot zij een eigen plek gevonden heeft? Of bind ik hier te snel een conclusie aan?

Wat betreft of haar ex het van ons wist: ja dat wist hij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HB_1991
Justevo schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:50:
[...]

Bedankt. De kans is natuurlijk groot dat je gelijk hebt, maar ik wil het gewoon een poging wagen omdat ik nog altijd veel van haar hou. Mocht het niet werken, dan is dit uiteraard wat ik moet doen. Niet dat ik veel keus heb dan, maar toch hehe.
Hann1BaL schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:31:
[...]

Maar hij moet het op zijn eigen manier verwoorden, want als het anders wordt gepresenteerd dan dat hij zelf is, is het gedoemd te mislukken. Ze moet de TS leuk vinden om wie hij is en hoe hij het zegt, dus dat zal hij zelf moeten doen.

Wat de TS kan doen is dat even opschrijven (niet het verhaal, maar wel punten) omdat je dicht kan klappen als je eindelijk de moed verzameld hebt om contact op te nemen. Als de TS echt graag wil, neemt hij de tijd om even wat dingen op te schrijven en kan hij dat zelf. Niemand kan het beter, want het moet persoonlijk zijn.
Dat zijn nuttige tips! Thanks!

[ Voor 44% gewijzigd door HB_1991 op 17-11-2021 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

HB_1991 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:56:
[...]

Zou jouw advies dan zijn om voor nu door te gaan met mijn leven en te wachten tot zij een eigen plek gevonden heeft? Of bind ik hier te snel een conclusie aan?
Juist omgekeerd: werk zelf aan zelfstandige woonruimte. Mooi als zij dat ook doet, maar daar kun jij geen invloed op uitoefenen. Dat kun je wel op je eigen situatie - al wil ik nadrukkelijk de uitdagingen op dat vlak niet bagetalliseren.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HB_1991
dion_b schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:14:
[...]

Juist omgekeerd: werk zelf aan zelfstandige woonruimte. Mooi als zij dat ook doet, maar daar kun jij geen invloed op uitoefene. Dat kun je wel op je eigen situatie - al wil ik nadrukkelijk de uitdagingen op dat vlak niet bagetalliseren.
Ja, dat is inderdaad vrij lastig. Vrije sector is lastig, sociale huur krijg ik af en toe wel een woning via. Loting en heel soms omdat ik hoog genoeg op de lijst, maar helaas waren dat geen woningen die veel beter waren dan waar ik nu zit. Huren in de privésector is tegenwoordig ook vrij prijzig. Ondanks dat ik niet slecht verdien, is het allemaal net niet genoeg. Maar ik zal je tip zeker meenemen. Bedankt!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-06 14:18
Maare hoe zit het nou? Hele topic doorgelezen met adviezen en antwoorden van jou.
In de tussen tijd had je haar al eens kunnen bellen of appen ipv al die goed bedoelde adviezen tot je te nemen. Maar je bent nog geen stap verder sinds je dit topic hebt geopend. Progressie willen we lezen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-06 17:27

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Ik had haar allang eens gebeld

Wat alki zegt. Je blijft er omheen draaien. Bel haar dan heb je antwoord. " hoi, zin in koffie/thee" gewoon laagdrempelig. Is het bestemd dan komt het wel

[ Voor 73% gewijzigd door kromme op 17-11-2021 11:26 ]

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HB_1991
alki schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:21:
Maare hoe zit het nou? Hele topic doorgelezen met adviezen en antwoorden van jou.
In de tussen tijd had je haar al eens kunnen bellen of appen ipv al die goed bedoelde adviezen tot je te nemen. Maar je bent nog geen stap verder sinds je dit topic hebt geopend. Progressie willen we lezen :P
Ik voel me nu een beetje die jongen die op een duikplank staat en niet durft te springen terwijl de groep achter hem zegt "spring dan, bange poepert!" :P

Ik moet nog even de moed verzamelen en me mentaal voorbereiden op een teleurstelling mocht die komen. Maar ik zal de update hier plaatsen zodra ik die heb voor jullie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-05 15:43
HB_1991 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:28:
[...]

Ik voel me nu een beetje die jongen die op een duikplank staat en niet durft te springen terwijl de groep achter hem zegt "spring dan, bange poepert!" :P

Ik moet nog even de moed verzamelen en me mentaal voorbereiden op een teleurstelling mocht die komen. Maar ik zal de update hier plaatsen zodra ik die heb voor jullie
"Beter spijt hebben van iets wat je hebt gedaan, dan spijt krijgen dat je het niet gedaan hebt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-06 14:18
HB_1991 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:28:
[...]

Je weet toch dat je uiteindelijk geduwd word. Dus post haar nummer even dan komt het goed :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:52
HB_1991 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 12:07:
[...]

Haha ben het helemaal eens met deze verandering. Ik kan van jou nog een hoop leren denk ik :Y
Ik ben ook wel benieuwd naar een telefoonnummer :+

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HB_1991
CurlyMo schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:55:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd naar een telefoonnummer :+
Hahahaha het zou heel fijn zijn als jullie haar zouden kunnen overhalen, maar nee, sorry, ik doe het toch echt zelf :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:06
Mijn tip zou zijn om hier minder te lullen en meer daadwerkelijk te doen :).

Haar mening is niet afhankelijk van hoe jij het precies brengt. Wachten is niet handig, dus gewoon een berichtje sturen of ze zin heeft wat samen te gaan doen.

Mocht het allemaal uitlopen op drama, meld dat vooral hier...im a sucker for leedvermaak :p

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurlyMo
HB_1991 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:58:
[...]

Hahahaha het zou heel fijn zijn als jullie haar zouden kunnen overhalen, maar nee, sorry, ik doe het toch echt zelf :P
Wie had het over overhalen? Misschien vinden de tweakers hier haar ook wel een hele leuke dame ;)

[ Voor 4% gewijzigd door CurlyMo op 17-11-2021 12:07 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:46
Wat betreft vrouwen, op het moment dat ze je vertellen dat de relatie het niet meer wordt, dan zijn zij al een aantal stappen verder dan jij dat bent.

Ik verwacht zelf niet dat het nog iets wordt.

Bij ons is mijn vrouw ook mijn alles, maar hebben we ook absoluut onze eigen dingen. Daarnaast als er iets met haar aan de hand is, wat ik ook aan het doen ben, dan ga ik naar haar toe. Gamen is mijn grootste hobby, maar dat laat ik hoe dan ook vallen ongeacht of het een heel belangrijke match is of niet.

Aan de andere kant, als mijn vrouw een scheiding zou willen, zou ik ze ook terug willen. Dus die kant begrijp ik maar al te goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Laat haar eerst vertrekken bij die ex waar ze nu nog woont, laat haar op haar eigen benen staan. Help haar daarbij (wees er voor haar dus!) en praat dan, wanneer de wind wat is gaan liggen, met haar dat je het opnieuw wilt proberen, dat je geleerd hebt van wat zij aangaf en dat je verder bent gaan kijken om dat te veranderen. Zegt ze dat ze daar geen trek heeft, dan weet je genoeg.

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 17-11-2021 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

CurlyMo schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:05:
[...]

Wie had het over overhalen? Misschien vinden de tweakers hier haar ook wel een hele leuke dame ;)
Nee sorry, dit verleid hem ook niet om haar nummer te geven :P Maarrr.... hoe ziet ze er uit TS? :+
CH4OS schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:21:
Laat haar eerst vertrekken bij die ex waar ze nu nog woont, laat haar op haar eigen benen staan. Help haar daarbij (wees er voor haar dus!) en praat dan, wanneer de wind wat is gaan liggen, met haar dat je het opnieuw wilt proberen, dat je geleerd hebt van wat zij aangaf en dat je verder bent gaan kijken om dat te veranderen. Zegt ze dat ze daar geen trek heeft, dan weet je genoeg.
Is dit niet iets dat hij pas kan doen als hij het contact weer gefixt heeft?

[ Voor 211% gewijzigd door Drunken_Bear op 17-11-2021 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HB_1991
Arunia schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:16:
Wat betreft vrouwen, op het moment dat ze je vertellen dat de relatie het niet meer wordt, dan zijn zij al een aantal stappen verder dan jij dat bent.

Ik verwacht zelf niet dat het nog iets wordt.

Bij ons is mijn vrouw ook mijn alles, maar hebben we ook absoluut onze eigen dingen. Daarnaast als er iets met haar aan de hand is, wat ik ook aan het doen ben, dan ga ik naar haar toe. Gamen is mijn grootste hobby, maar dat laat ik hoe dan ook vallen ongeacht of het een heel belangrijke match is of niet.

Aan de andere kant, als mijn vrouw een scheiding zou willen, zou ik ze ook terug willen. Dus die kant begrijp ik maar al te goed.
Ja, hier hebben vrij veel mensen dezelfde mening als jij... We gaan het zien!
Ik had zeker op bepaalde momenten er meer voor haar moeten zijn. Daar moet ik gewoon aan werken
CurlyMo schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:05:
[...]

Ik had haar inderdaad bij sommige zaken beter moeten bijstaan. Ik denk dat ik in relaties na een tijdje de aanwezigheid van een vriendin als een soort "vanzelfsprekend" ga zien ofzo. Pas als ze me dan verlaten merk ik pas echt hoe belangrijk zo'n persoon dan voor je is.

Blijf van haar af :p

[ Voor 22% gewijzigd door HB_1991 op 17-11-2021 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurlyMo
HB_1991 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:33:
[...]
Ik had haar inderdaad bij sommige zaken beter moeten bijstaan. Ik denk dat ik in relaties na een tijdje de aanwezigheid van een vriendin als een soort "vanzelfsprekend" ga zien ofzo. Pas als ze me dan verlaten merk ik pas echt hoe belangrijk zo'n persoon dan voor je is.
Toch is dat wel een beetje het mooiste punt dat je in een relatie kan bereiken. Dat je weet dat je partner er onvoorwaardelijk voor je is en voor je klaar staat (en andersom natuurlijk). Dat je in een modus komt dat je daar niet meer elke dag bij stil hoeft te staan. Dat is alleen wel een groeipad dat je samen door moet maken. Als jij op dat punt bent beland, maar zij niet, dan gaat er inderdaad iets mis. Dan heeft zij blijkbaar toch meer die bevestiging nodig die jij dan niet meer geeft.

Daarbij is het ook belangrijk dat je in een relatie leert ruzie te maken. Het is wetenschappelijk vastgesteld dat relaties waarbinnen zo nu en dan een stevig botst langer bij elkaar blijven. Omdat de botsing als een ijkpunt fungeert. Nu moet het natuurlijk niet zo zijn dat je dagelijks met elkaar moet ijken, maar door zo nu en dan even flink botsen helpt elkaar beter te leren begrijpen en beter rekening te houden met elkaar.
[...] research has found that couples who argue together, stay together.

Couples who argue effectively are 10 times more likely to have a happy relationship than those who sweep difficult issues under the carpet, according to a survey of almost 1,000 adults.

“[...] the biggest mistake that couples make is avoidance,” he said. “We feel something but say nothing. At least until we can’t stand it anymore. So we wait until we are certain to discuss it poorly before we bring it up."

[...]
“We tend to only weigh the immediate and obvious risks without considering the longer term costs to intimacy, trust and connection.”
https://www.theguardian.c...y-together-research-finds

En zo zijn er genoeg berichten en onderzoeken te vinden die hetzelfde stellen.

Dus het vertrouwen dat die ander er is, maar dat het zo nu en dan ook mag botsen is wat een relatie sterk maakt. Vanuit die onvoorwaardelijkheid hoeft er ook niet continue bevestiging gegeven te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Drunken_Bear schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:27:
Is dit niet iets dat hij pas kan doen als hij het contact weer gefixt heeft?
Geen idee, dat kan ik niet beoordelen, dat kan ik ook niet beoordelen aan de hand van een topic. Ergens kan het wellicht ook daarbij helpen? :)

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 17-11-2021 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HB_1991
CH4OS schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:57:
[...]
Geen idee, dat kan ik niet beoordelen, dat kan ik ook niet beoordelen aan de hand van een topic. Ergens kan het wellicht ook daarbij helpen? :)
Ja dat denk ik wel hoor. Ik ga, mocht dit weer iets worden (Zelfs gewoon alleen contact zou fijn zijn!) dan kan ik haar zeker ondersteunen, dus bedankt!
CurlyMo schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:55:
[...]

Toch is dat wel een beetje het mooiste punt dat je in een relatie kan bereiken. Dat je weet dat je partner er onvoorwaardelijk voor je is en voor je klaar staat (en andersom natuurlijk). Dat je in een modus komt dat je daar niet meer elke dag bij stil hoeft te staan. Dat is alleen wel een groeipad dat je samen door moet maken. Als jij op dat punt bent beland, maar zij niet, dan gaat er inderdaad iets mis. Dan heeft zij blijkbaar toch meer die bevestiging nodig die jij dan niet meer geeft.

Daarbij is het ook belangrijk dat je in een relatie leert ruzie te maken. Het is wetenschappelijk vastgesteld dat relaties waarbinnen zo nu en dan een stevig botst langer bij elkaar blijven. Omdat de botsing als een ijkpunt fungeert. Nu moet het natuurlijk niet zo zijn dat je dagelijks met elkaar moet ijken, maar door zo nu en dan even flink botsen helpt elkaar beter te leren begrijpen en beter rekening te houden met elkaar.

[...]

https://www.theguardian.c...y-together-research-finds

En zo zijn er genoeg berichten en onderzoeken te vinden die hetzelfde stellen.

Dus het vertrouwen dat die ander er is, maar dat het zo nu en dan ook mag botsen is wat een relatie sterk maakt. Vanuit die onvoorwaardelijkheid hoeft er ook niet continue bevestiging gegeven te worden.
toon volledige bericht
We hadden wel eens dingen maar als er iets was dan kwam ze naar me toe en dan hadden we het er face 2 face over. dat was fijn en echt een verademing in vergelijking met andere relaties.

Ik bedoelde meer met "voor lief nemen" dat ik daardoor ook minder moeite ging doen of zo. Op zich snap ik dat je niet altijd de verliefde puber blijft die je bent als je elkaar net leert kennen, maar zodra er bij mij gewenning is aan een nieuwe partner in mijn leven, dan heb ik het idee dat ik minder "moeite" voor die persoon doe. Daar moet ik denk ik ook eens naar gaan kijken

[ Voor 71% gewijzigd door HB_1991 op 17-11-2021 13:07 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Anoniem: 91634

Ik denkt dat je energie beter kunt besteden aan een nieuwe relatie. Aan een dood paard kan je niet trekken. Als zij niet wilt dan wilt ze niet en zal je altijd aan het korste eind trekken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• menonv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-06 16:27

menonv

Beunhazerij?

Arunia schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:16:
Dat dus.
Hele topic ook doorgelezen en inderdaad gaan er behoorlijk wat rode vlaggen af. Niet per se dat iets met "haar" te maken zou hebben, maar gewoon, de hele leefsituatie, beetje langs elkaar af leven en verwachten van elkaar dat dat... "gevoel" er van elkaar is dat je "elkaar begrijpt op elkaars lichaamshouding / en gesprekken op whatsapp..."

Even heel simpel @HB_1991
Het is nu klaar. Je moet even vanaf het begin kijken nu, wat je nu hebt, en waar je heen wilt.
Om het maar effe heel plat te gaan zeggen, moet er heel wat gebeuren, en heel wat tijd overheen gaan voordat je weer lekker naast / bovenop elkaar kunt liggen zonder dat dat is om spanningen te niet te doen.
Denk daar even over na. Het kan allemaal wel leuk zijn... maar dat wilt niet zeggen "nu zit het goed."
En er zit een heel groot verschil tussen verliefd, liefde en houden van.

Plijsters plakken op een (ex-relatie) is extreem moeilijk, en je zou wat.... de meeste van de GoT'ers die je hier spreekt.... een van de speciale gevallen zijn als je dat nog recht weet te krijgen. Als de bovenkamer niet helemaal op 100% is, dan hang niet zelf de psycholoog uit en laat diegene de tijd hebben om het op een rijtje te krijgen.

Nog eens met gestrekt been erin, want ze heeft natuurlijk wel een "rode kaart" gespeeld, en die ga ik nu omdraaien. Die krijg je voor je kiezen zodra je weer in het relatiebootje stapt. Komt ie he...

Het is onzeker hoe jij je moet gaan opstellen om aan de verwachtigingen te gaan voldoen van haar. Hoe je moet reageren op whatsapp, hoe je dingen moet lezen en interpreteren en aanvoelen hoe de situatie op dat moment is. Heb je daar zin in? Heb je zin in die onzekerheid? Je moet maar continue op je hoede zijn, tijdens je spelletje / hobby omdat er een moment gaat zijn waarop jij moet gaan weten - aanvoelen wat mevrouw nodig heeft? Gaat ze weer een pauze inlassen wanneer het even niet helemaal lekker loopt? Of weet je dat niet? Voel je je (onder)buik al een beetje draaien?

Afstand nemen dus!!!!! Bewaak je eigen peace of mind en laat dat niet je leven overnemen. Concentreer op je eigen werk, vrienden en laat haar, Eventueel, naar jou toekomen, zet de deur open, en thats it. Af en toe vragen hoe het gaat, vertel hoe je dag gaat, klaar. Als vrouwen ergens van houden dan is het "place of comfort" en niet iemand die continue om de nek hangt.
Hou de eer aan jezelf en laat je niet zo bespelen.

Misschien wil je dat nu zelf niet zo horen, en denk je ach ik ga het toch proberen. Nou fijn, kan zijn he. En sommigen hebben ook zoiets van ja ik ga niet het eenvoudige pad nemen.
Maar denk erbij na dat twee mensen voor elkaar kiezen. Je kunt niet voor de ander die keus bepalen.

i7-14700K @ 5.6G | MSI-Z690 | 64G | GigaByte RTX4080 SUPER | Storage / 14TB SHR2

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 06:04

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Anoniem: 91634 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:10:
Ik denkt dat je energie beter kunt besteden aan een nieuwe relatie. Aan een dood paard kan je niet trekken. Als zij niet wilt dan wilt ze niet en zal je altijd aan het korste eind trekken.
@HB_1991
Als je aan een dood paard trekt, krijg je een hele zere rug. Kost veel kracht en energie.
Allemaal verspilde moeite. Wees een vent en laat het achter je. Ze is het niet waard als ik alles zo doorlees.
Richt je op positieve zaken en sta open voor een leuke spontane meid die wel open staat voor jou.
Nu doe je jezelf alleen maar veel pijn.

Zie het als een stop-loss project !

[ Voor 3% gewijzigd door 964C2 op 17-11-2021 16:56 ]

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:48
weet niet of dit al geroepen is maar het probleem lijkt hem elke keer te liggen in van : jij drinkt, denkt niet helder na en dan gebeurt er wat. Kappen met drinken, word je gezond van, en beter voor je partner :)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HB_1991
stftweaker schreef op woensdag 17 november 2021 @ 21:11:
weet niet of dit al geroepen is maar het probleem lijkt hem elke keer te liggen in van : jij drinkt, denkt niet helder na en dan gebeurt er wat. Kappen met drinken, word je gezond van, en beter voor je partner :)
Hehe... ik hoop dat het zo makkelijk is. Het is niet dat ik moet drinken. doe ik doordeweeks echt nooit, alleen met vrienden eigenlijk, dus dan zou frisdrank ook prima gaan, maar daar zullen we het over moeten hebben :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zij komt op mij over als iemand die specifieke aandacht wil, dit niet duidelijk maakt, maar achteraf wel verontwaardigd is dat je niet hebt gereageerd op de manier die zij had willen zien. Mocht dit het geval zijn dan kan ik je uit mijn eigen ervaring vertellen dat dit heel vermoeiend is en je blijft je afvragen of je het goed kunt doen. Kost heel veel energie en frustratie.

Hoewel makkelijk gezegd, ik zou haar loslaten en er op vertrouwen dat ik een leuke relaxte vrouw tegenkom waarbij het eenvoudiger te communiceren is. Uiteraard ook afhankelijk van je eigen karakter en communicatiestijl. Er zijn miljarden vrouwen op de wereld. Daar zit er vast een tussen die je leuk vindt en waarmee het relaxt leven is. Het leven is te kort voor drama.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-06 09:50
tl;dr:
Geniet van de mooie momenten die jullie samen hadden, maar laat het los, verbeter jezelf (een relatie is namelijk een groei moment, niet heel veel blijven bij de eerste liefde) en zoek een partner waar je écht jezelf kan zijn. En dat is mogelijk heb ik ervaren :)
/tl;dr

Korte situatie; ik leerde een meisje kennen, werden verliefd en dacht dat ik de ware had gevonden.
Na 4 jaar zijn we uit elkaar gegaan. Ik was er kapot van en wilde haar kostte wat kost terug.

Iedereen in mijn omgeving gaf aan opgelucht te zijn dat we uit elkaar waren. Iedereen heeft mij zien veranderen (niet ten goede) en ik merkte dat ik niet goed in mijn vel zat. Ze was niet gemeen, maar zij eiste dat ik minder uitgesproken werd.

Fast forward 3/4 maanden later; we waren weer bij elkaar. Ik zielsgelukkig. Zij ook. Maar na een jaar was het toch weer klaar. We konden niet onze verschillen oplossen.

Ik werd weer doodongelukkig, want ik mistte mijn maatje en heeft mij 2,5 jaar gekost om weer mijzelf te worden. En toen ik realiseerde dat ik weer mijzelf was, zag ik pas hoeveel ik had opgegeven om naar haar beeld te leven.

Rekening houden met elkaar is goed, maar verander niet als persoon. Terugkijkend op de "tweede sessie" met elkaar, had ik het beter niet kunnen doen.
Meestal ga je uit elkaar om een reden en als je dan weer met elkaar iets begint, zal je nooit de volledige verbondenheid hebben als de eerste keer.

• HB_1991
CuBras schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:21:
tl;dr:
Geniet van de mooie momenten die jullie samen hadden, maar laat het los, verbeter jezelf (een relatie is namelijk een groei moment, niet heel veel blijven bij de eerste liefde) en zoek een partner waar je écht jezelf kan zijn. En dat is mogelijk heb ik ervaren :)
/tl;dr

Korte situatie; ik leerde een meisje kennen, werden verliefd en dacht dat ik de ware had gevonden.
Na 4 jaar zijn we uit elkaar gegaan. Ik was er kapot van en wilde haar kostte wat kost terug.

Iedereen in mijn omgeving gaf aan opgelucht te zijn dat we uit elkaar waren. Iedereen heeft mij zien veranderen (niet ten goede) en ik merkte dat ik niet goed in mijn vel zat. Ze was niet gemeen, maar zij eiste dat ik minder uitgesproken werd.

Fast forward 3/4 maanden later; we waren weer bij elkaar. Ik zielsgelukkig. Zij ook. Maar na een jaar was het toch weer klaar. We konden niet onze verschillen oplossen.

Ik werd weer doodongelukkig, want ik mistte mijn maatje en heeft mij 2,5 jaar gekost om weer mijzelf te worden. En toen ik realiseerde dat ik weer mijzelf was, zag ik pas hoeveel ik had opgegeven om naar haar beeld te leven.

Rekening houden met elkaar is goed, maar verander niet als persoon. Terugkijkend op de "tweede sessie" met elkaar, had ik het beter niet kunnen doen.
Meestal ga je uit elkaar om een reden en als je dan weer met elkaar iets begint, zal je nooit de volledige verbondenheid hebben als de eerste keer.
toon volledige bericht
Bedankt voor je reactie. Ik snap ook echt jullie strekking. Ik ben ook enorm koppig en eigenwijs dat ik jullie advies allemaal in de wind sla en toch wil uitzoeken waar dit gaat eindigen. Ik weet dat het hoogstwaarschijnlijk enorm stom is wat ik doe, en toch wil ik het proberen.

Op welke manier zijn jij en je ex toen weer bij elkaar gekomen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
HB_1991 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:58:
[...]

Bedankt voor je reactie. Ik snap ook echt jullie strekking. Ik ben ook enorm koppig en eigenwijs dat ik jullie advies allemaal in de wind sla en toch wil uitzoeken waar dit gaat eindigen. Ik weet dat het hoogstwaarschijnlijk enorm stom is wat ik doe, en toch wil ik het proberen.

Dus je weet dat het niet handig is, weinig tot geen kans van slagen heeft en veel energie en frustratie kost en toch wil je het proberen? Hou je van BDSM of zo :?

• HB_1991
Roenie schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:32:
[...]
Dus je weet dat het niet handig is, weinig tot geen kans van slagen heeft en veel energie en frustratie kost en toch wil je het proberen? Hou je van BDSM of zo :?
Ik kan wel in herhaling blijven vallen.... maarja...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:48
Als het nog wat wordt, geloof ik niet dat er veel van ons worden uitgenodigd voor het feestje. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Z-Dragon op 18-11-2021 17:55 ]

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
HB_1991 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:58:
[...]

In eerste instantie via de friends with benefits tour ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menonv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-06 16:27

menonv

Beunhazerij?

@HB_1991 En?
Geef eens een update? :)

i7-14700K @ 5.6G | MSI-Z690 | 64G | GigaByte RTX4080 SUPER | Storage / 14TB SHR2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Ik ken de beste meneer persoonlijk, maar hij kan hier niet meer inloggen. Heb even gevraagd of ik een statusupdate mocht geven. Hij heeft volgende week donderdagavond een afspraak staan. Ze komt bij hem langs voor een kop koffie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Members only:

[ Voor 4% gewijzigd door Drunken_Bear op 24-12-2021 09:04 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• CuBras
Voor mijn gevoel krijgt het steeds meer een GTST-gehalte.

De ex waar ze mee samenwoonde, maar niet vertelde over haar relatie, dan intrekken bij de "chille" collega die haar vervolgens controleert, telefoon gebruik aan banden legt en zo te horen opsluit, dan nog niet te spreken over de uitspraken over de TS ...

Waar vind ze deze gasten?
Als ik het zo hoor kan ik de TS bijna niks kwalijk nemen in de situaties waardoor de ruzie is ontstaan. Die vrouw wordt compleet gek gemaakt en waarschijnlijk gemanipuleerd door alle slechte praat over TS.

In de start post wordt gesproken over "een vriend" en een valpartij. Was dit diezelfde vriend die ook die "chille" collega blijkt te zijn?
Zou bijna denken dat die collega achter die vrouw aanzit en haar voor zichzelf wil hebben.

Ik zou het wel weten en hier verder geen tijd meer insteken.

Maar goed. Alu hoedje af, tijd voor Kerst. :)

[ Voor 23% gewijzigd door CuBras op 24-12-2021 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rofdof
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 29-08-2023
die collega is dus ook op een ziekelijke manier verliefd op haar.
Prioriteit is dat ze daar weg gaat. Heeft ze geen vrouwelijke collega's of homosexuele collega's vrienden waar ze kan logeren. Of desnoods gaan samenwonen met TS.

Btw geef TS dit eens voor kerst....:

https://www.bol.com/nl/nl...0000124589018/#modal_open

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geldersscheepje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:46
Duim voor jullie dat het in 2022 goed gaat komen. Er is al genoeg ellende in de wereld.

Hou ons op de hoogte!

Zonneboiler 180 l, 3800 Wp, Ecolution WP en lots of LED's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Rofdof schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 12:07:
[...]

die collega is dus ook op een ziekelijke manier verliefd op haar.
Prioriteit is dat ze daar weg gaat. Heeft ze geen vrouwelijke collega's of homosexuele collega's vrienden waar ze kan logeren. Of desnoods gaan samenwonen met TS.

Btw geef TS dit eens voor kerst....:

https://www.bol.com/nl/nl...0000124589018/#modal_open
Hahah dat vind ik wel een goede. Jammer dat kerst nu al is 😋

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

CuBras schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 11:38:
Voor mijn gevoel krijgt het steeds meer een GTST-gehalte.

De ex waar ze mee samenwoonde, maar niet vertelde over haar relatie, dan intrekken bij de "chille" collega die haar vervolgens controleert, telefoon gebruik aan banden legt en zo te horen opsluit, dan nog niet te spreken over de uitspraken over de TS ...

Waar vind ze deze gasten?
Als ik het zo hoor kan ik de TS bijna niks kwalijk nemen in de situaties waardoor de ruzie is ontstaan. Die vrouw wordt compleet gek gemaakt en waarschijnlijk gemanipuleerd door alle slechte praat over TS.

In de start post wordt gesproken over "een vriend" en een valpartij. Was dit diezelfde vriend die ook die "chille" collega blijkt te zijn?
Zou bijna denken dat die collega achter die vrouw aanzit en haar voor zichzelf wil hebben.

Ik zou het wel weten en hier verder geen tijd meer insteken.

Maar goed. Alu hoedje af, tijd voor Kerst. :)
toon volledige bericht
Members only:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-06 10:58
Een ding is duidelijk, deze meid heeft nogal moeite keuzes te maken mbt mensen.

Wat een verhaal zeg, tijdens het lezen heb ik meerdere malen met mij hoofd geschud.

TS, ik ben bang dat je nog steeds niet je les geleerd hebt, maar dit verhaal wordt er een over een aantal jaar waarvan je zegt “ ik had meteen dat hoofdstuk moeten sluiten” hier valt niets te halen behalve alleen maar verdriet, continue verdriet, waar jij de schuldige bent terwijl dat niet zo is. Het spijt mij zeer, deze meid heeft jaren te gaan voordat ze een gezonde relatie kan aangaan. Ze woont nog steeds bij haar ex, haar familie brandt haar af, ik weet niet een Seat te beginnen, het is allemaal gezegd.

Maar gast, sluit het af, wees een zombie voor een half jaar en dan is alles weer rooskleurig. Deze tijd krijg je nooit keer terug en dit is het echt niet waard, een en al drama dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02:27

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Gezien het niet de bedoeling is, kan dit topic wel op slot.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.