Vraag

• Milofow
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13-04 22:34
Ik zoek een?
Een subwoofer voor bij mijn Focal Chora 806 en center

Wat is je budget?
€1.000

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
50% muziek gebruiken 40% tv/film en 10% gamen

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kom zelf uit op een REL t serie of SVS, ik heb een REL al eens gehoord maar dat is de enige dus weinig vergelijkingsmateriaal.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik lees veel dat REL met zijn frequentie bereik beter aansluit voor het luisteren van muziek en bepaalde functies heeft zodat hij beter kan meespelen met de front speakers in een stereo weergave, omdat ik voornamelijk muziek luister ermee spreekt dit mij wel aan al moet ik ook eerlijk toegeven dat ik het leuk vind dat tijdens een film kijken de subwoofer me zo'n beetje om ver gaat blazen. Een SVS gaat daarin veel lager en heeft meestal in dezelfde prijscategorie een grotere cone en meer vermogen, wat me dan weer meer aantrekt voor de immersive experience. Kan iemand me hierin vertellen dat het misschien beter is om een Rel te pakken en dat die immersive experience er nog wel is of dat ik beter een SVS kan pakken die prima met de muziek mee speelt. De vraag is ook of ik dit ga horen, dit is namelijk mijn eerste echte set en heb de afgelopen 15 jaar geluisterd op een oude bose 123 stereo set?

Bedankt alvast voor alle tips :)

Alle reacties

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee