Om mijn gasgestookte cv installatie comfortabeler en efficienter te maken, heb ik voor een T22 radiator een Climatebooster van 220 cm lengte besteld. In mijn huiskamer hangen ook twee T21 radiators met een lengte van 50 cm. en die hebben een middenaansluiting. Ik kan hier dus geen normale Climatebooster aan hangen en een speciale Climatebooster met uitsparing in het midden zou 211,95 euro per radiator kosten en dat vind ik relatief erg duur vergeleken met die van 220 cm.
Concurrent Speedcomfort levert losse units met 3 fans, maar die zijn te lang om aan weerszijden van de middenaansluiting te plaatsen. Wat ik dus nodig heb zijn vier relatief kleine fanunits, waarmee ik die twee 50 cm T21 radiators kan bedienen. Ik heb ze nog niet gevonden.
Concurrent Speedcomfort levert losse units met 3 fans, maar die zijn te lang om aan weerszijden van de middenaansluiting te plaatsen. Wat ik dus nodig heb zijn vier relatief kleine fanunits, waarmee ik die twee 50 cm T21 radiators kan bedienen. Ik heb ze nog niet gevonden.