Toon posts:

Vergoeding kosten werkzaamheden aan gezamenlijk riool

Pagina: 1
Acties:

• Basekid
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 15:19
Het lijkt me lastig om al gemaakte kosten te verhalen bij iemand die niet de kans heeft gehad zijn mening daarover te geven. Ik zou even aankloppen en vragen of ze hetzelfde probleem hebben (want het is blijkbaar in het gedeelde stuk van het riool) en aangeven dat je al vooronderzoek hebt laten doen en of ze de rest dan willen delen.

Ik zou het zelf iig niet fijn vinden als er iemand aanklopt en vraagt of ik even 500 euro kan lappen voor iets waar ik geen inspraak in heb gehad.
Dit was niet relevant voor de vraag.

[Voor 98% gewijzigd door evilution op 07-10-2021 10:15]

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online
Die niet urgente afspraak kun je beter even afzeggen.

Direct noodzakelijke kosten kun je typisch verhalen (maar die zijn relatief laag hier), gepland onderhoud niet.

Het is nu zaak om overleg te starten. Daarbij is het zaak te bepalen met wie: belanghebbenden van een stuk rioolafvoer kan iedereen die vanaf dat punt is aangesloten, of iedereen die is aangesloten op het gehele private stuk vanaf het gemeentelijke riool. Geen idee wat hier de regel is.

Het is natuurlijk wel veel makkelijker om die urinesteen met gedeelde kosten weg te laten halen als eraar met 1 partij afgestemd hoeft te worden.
Dit was niet relevant voor de vraag.

[Voor 93% gewijzigd door evilution op 07-10-2021 10:17]

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee