Toon posts:

[iOS15] Toetsenbord verschijnt niet bij wijzigen naam map

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Mc Donald
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 13-11-2021
Vandaag mijn Iphone 13 Pro aan het installeren, waarbij ik diverse apps in een map wil plaatsen
En die map ook een naam geven, dat laatste gaat niet toetsenbord komt niet te voorschijn.

Weet niet of ik iets moet instellen, maar ik kan het niet vinden, iemand een idee :)

[Voor 4% gewijzigd door Mc Donald op 25-09-2021 16:15]

Alle reacties

• Mc Donald
luukske schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 16:55:
Eerst de map openen. Bovenaan zie je dan de mapnaam, die je kunt wijzigen.

Of lang drukken op het mapicoon, er komt dan een keuzemenu met de optie om de naam te wijzigen.
Zover was ik al, maar dan moet er wel een toetsenbord te voorschijn komen anders valt er weinig in te vullen _/-\o_

• Mc Donald
luukske schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:08:
Ah, oei. Ik heb het geprobeerd met IOS15 en een iPhone SE 2020, daarmee werkt het wel.
Voor de zekerheid: je doet eerst een longpress op de naam van de folder en als er dan een kruisje verschijnt achter de foldernaam, dan moet je nog eens drukken op de foldernaam. Pas dan verschijnt het toetsenbord.

Bij de optie met longpress op de map en dan “wijzig naam” kiezen, verschijnt het toetsenbord wel onmiddellijk.
Werkt niet opmijn iphone 13 Pro en op mijn Ipad werkt het wel en ook op mijn Iphone 6 plus zie foto geen toetsenbord. Heb het op gelost door in notitie de naam te kopiëren en plakken dat gaat wel.

• Mc Donald
DutchKel schreef op zondag 26 september 2021 @ 08:01:
Heb je niet toevallig een Bluetooth toetsenbord erop aangesloten of iets anders wat invoer geeft aan je iPhone?

In iOS wordt het toetsenbord verborgen op het moment dat er een extern toetsenbord is aangesloten.

En anders wachten tot versie 15.0.1 of 15.1 als het echt een bug is.
De Iphone 13 Pro Heb ik standalone zonder toevoeging van iets anders.
Blijkbaar nog niemand hier met een 13 Pro voor bevestiging van deze voorval, we wachten het af :)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee