Toon posts:

Inbouwkast passend maken voor schuifdeuren

Pagina: 1
Acties:

• Xander
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 22:49
Kun je de schuifdeuren niet iets korter maken?

Meedenken gaat denk ik makkelijker met foto's. ;)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Driek
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 21:41
de onderste rail iets infrezen?

Tijd van werken, tijd van rusten

• RickN
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 22-10 17:11
Je hebt al meer tijd aan dit topic besteed dan beetje stofzuigen zou kosten na het infrezen van die rail...

Vrouwtje er langs met de zuigmond (van de stofzuiger) tijdens het freezen en het meeste komt de kamer niet eens in.

He who knows only his own side of the case knows little of that.

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• PeacekeeperNL
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Just keeping the peace!

Topicstarter
bonzz.netninja schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:07:
Ander rail systeem zonder onderrails en alleen een boven (hang) rails. Heb ik hier ook, werkt prima.
Thanks. Get vervelende is dat ik dan compleet nieuwe deuren moet bestellen, en dat heeft dan weer niet de voorkeur.

Maar ik ben er inmiddels uit, er zal geen andere mogelijkheid zijn dan infrezen (of beitelen, of schaven), dus zodra de kamer binnenkort leeg is ga ik de 2 benodigde millimeters aan de onderzijde eruit frezen, zodat ze rails iets verzonken komt te liggen.

Check mijn review van de Nest Hub Max of de Bose Sleepbuds II.

• bonzz.netninja
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 21:46

bonzz.netninja

Niente baffi

PeacekeeperNL schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:11:
[...]

Thanks. Get vervelende is dat ik dan compleet nieuwe deuren moet bestellen, en dat heeft dan weer niet de voorkeur.

Maar ik ben er inmiddels uit, er zal geen andere mogelijkheid zijn dan infrezen (of beitelen, of schaven), dus zodra de kamer binnenkort leeg is ga ik de 2 benodigde millimeters aan de onderzijde eruit frezen, zodat ze rails iets verzonken komt te liggen.
Ah ja :) Succes. Komt goed.

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Tussen neus en lippen door nieuwsbrief

• Ugchel
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

PeacekeeperNL schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:11:
[...]

Maar... als ik het dus goed begrijp loopt niet de deur zelf vast, maar zitten de wieltjes te strak in de rail? Het is niet mogelijk om de wieltjes (2 centimeter opgeschoven) iets lager/hoger te bevestigen (al naar gelang waar je de ingreep doet)?

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee