Toon posts:

Verlichting in Garagebox zonder stroom

Pagina: 1
Acties:
  • 617 views

• syntesia
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 21-10 00:55
Een bouwlamp op accu ?

• KNed
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 18-10 22:39
Overal te vinden toch?
Een van de eerste zoekresultaten:
https://www.kabelshop.nl/...1171550-i14535-t7611.html

• BazzH
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 08:16

BazzH

Kei-goed...

(jarig!)
Misschien kijken naar een 12 volt systeem met zonnepanelen, zoals ook toegepast in bijvoorbeeld campers?

Think smart........ Act stupid........

• KNed
Je noemde een garagebox dus dan heb je geen gezellige schemerlampjes nodig lijkt me :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
LED-strip met USB-aansluiting en een powerbank: https://nl.aliexpress.com/item/4000099135987.html

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Falcon
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 21-10 18:55

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Als ik zoek op "ledlamp op batterijen" in google krijg ik een flinke lijst. :?

"You never come second by putting other people first"

• BazzH

BazzH

Kei-goed...

(jarig!)
Kampeerlamp bij de Decathlon. Bouwlampje op accu met USB aansluiting (en dan een powerbank zoals hierboven al geopperd).

• Kurma
  • Registratie: augustus 2020
  • Laatst online: 07:44
joppe113 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:46:
box word gehuurd dus zonnepanelen niet toegestaan.

[...]
Misschien moet je even opschrijven wat je zelf al hebt gevonden, wat daar niet aan werkt, en waar je dus naar op zoek bent. Ik persoonlijk heb even geen zin in raadspelletjes..

• KNed
Meeste bouwlampen hebben verschillende standen, die verblinden dan niet echt hoor. Ik neem tenminste aan dat je in een garagebox ook juist genoeg licht wil hebben voor klussen oid...

• BazzH

BazzH

Kei-goed...

(jarig!)
KNed schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:49:
Meeste bouwlampen hebben verschillende standen, die verblinden dan niet echt hoor. Ik neem tenminste aan dat je in een garagebox ook juist genoeg licht wil hebben voor klussen oid...
Klussen in een ruimte zonder 230V is ronduit.... onhandig. :) Dit klinkt meer als "storage only" eigenlijk.

• phYzar
  • Laatst online: 00:08
Alles lekker op 230, en dan zo'n jongen eraan. Thuis opladen, en in je box genieten van het gebruik van 230 apparaten:

https://www.solarpowersup...table-power-station-xp300

• ItMeAedri
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21-10 19:12
Bij mij in de opbergruimte is ook geen elektra beschikbaar. Daar gebruik ik iets als dit.

Voldoende om je fiets / kist te pakken, maar niet om in te klussen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'

• Nielson
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:46
Nadeel van die kleine felle LED bouwlampen is dat je vaak óf in in je eigen schaduw staat óf er per ongeluk inkijkt, allebei verrekte irritant. Dan is het misschien handiger een aantal 12V LED balkjes aan het plafond te monteren op bv een oude auto/alarm accu en die eens in de zoveel tijd thuis op te laden:

https://www.solaraqua.nl/...htingsbalkje-led-12v-4-8w

• BazzH

BazzH

Kei-goed...

(jarig!)
https://www.decathlon.nl/...n/_/R-p-324939?mc=8584585

Deze bijvoorbeeld. Op te laden via MIcro USB, dus ook hier kun weer die powerbank toepassen.
Een bouwlampje als normale verlichting werkt alleen indirect eigenlijk. Dus dan een wit plafond of een witte muur en daarop schijnen. Maar die dingen "zuipen" stroom. Zo'n kampeerlamp gaat veel langer mee. Maarja, daar wil je dus niet bij klussen, want te weinig licht.

[Voor 42% gewijzigd door BazzH op 31-08-2021 16:02]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee