Toon posts:

Opdrachtnemer raakt huissleutel kwijt, wat nu?

Pagina: 1
Acties:

• PHPResource
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 13:10
Beste Tweakers,

Wij hebben recent zaken gedaan met een bedrijf aangaande het schilderen van de woning. Dit is naar tevredenheid afgerond (afgezien dat er een verkeerde RAL-kleur is gebruikt, uiteindelijk afgedaan met een tegemoetkoming). Nu is er een nieuw probleem ontstaan, te weten ze zijn de huissleutel kwijtgeraakt die wij in goed vertrouwen hebben afgegeven (wellicht naïef, maar het betrof een leegstaand huis ttv afgifte).

Nu heb ik ze de kans gegeven om de sleutel te vinden en derhalve de factuur nog niet voldaan. Echter blijkt nu dat de sleutel definitief weg is. Excuses zijn gemaakt maar of ik wel de factuur zou willen voldoen.

Ik ben uiteraard voornemens het werk te belonen, echter zou ik liever de kosten van het moeten vervangen van de cilinders op ze verhalen. Heb ik hier recht op? Of dien ik andere wegen te bewandelen.

M.v.g,
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee