Vraag

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18:43
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v4twtpfd_3HfS2Lv8cjcyQRzdn0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CYszVUWXprRc9ySjgwzz2Ezx.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn huidige JBL oordopjes met een soort van haakjes. Die zitten altijd goed in mijn oor. Of ik nou wandel of fiets ze floepen er niet uit. Helaas zijn ze na 5-7 jaar ook wel op. En dan vooral de draad die is op meerdere plekken gescheurd.

Wie kan mij helpen met een winkel en een goed alternatief? Budget is tot 80 euro... Ik wil lekker geluid en wat bas horen. Verder ook dat je het in je oor kan vast klikken.

Dus wat ik zoek:
- bedraad
- in je oor klikken
- goed geluid (uiteraard)
- prijs: 40 tot 80 euro

wat ik zelf al heb geprobeerd
Zelf niet lang geleden Sennheiser oordopjes gekocht. Zonder inhaakje maar met meerdere groottes. Nou die floepten of steeds uit mijn oor of ze irriteerden. Zaten nooit lekker. Als bonus viel na een tijdje het geluid van het linker oordopje weg. Gelukkig snel het geld terug gekregen (44 euro)... Geen Sennheiser voor mij meer.

Ik wil het bedraad hebben want het wordt aangesloten op een ouderwetse mini mp3 speler.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Beste antwoord (via MetalSonic op 27-08-2021 14:53)

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Zijn deze niet meer nieuw te verkrijgen ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• rens-br
  • Laatst online: 23:39

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft aankoopadvies, schopje van WAO naar ATT.

• MetalSonic
Hackus schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:53:
Zijn deze niet meer nieuw te verkrijgen ?
helaas niet, al gekeken op bol.com, mediamarkt, coolblue en de jbl website.

Nieuwe "trend" is draadloos via bluetooth enzo :/

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:55

g0tanks

Moderator CSA
Op AliExpress worden er nog zat bedrade oordopjes verkocht. Misschien daar even kijken? Zelf kwam ik met de zoektermen 'wired in ear' bijvoorbeeld al snel op iets soortgelijks: https://nl.aliexpress.com/item/4000816588396.html

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• MetalSonic
bedankt voor het meekijken, paar eurotjes voor iets van alieexpress hoeft niet. Ik kijk zelf ook verder. Heb het gevoel dat weinig mensen nog gebruik maken van oordopjes bedraad. Zit nu ook op amazon maar lastig..

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:55

g0tanks

Moderator CSA
MetalSonic schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:21:
paar eurotjes voor iets van alieexpress hoeft niet.
Je kan het zo duur maken als je wil en ook op AliExpress zijn er echt wel kwalitatief goede oordopjes te vinden.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• MetalSonic
Duizendmaal dank, en de JBL hierin is volgens mij wat ik zelf nu al heb dus die besteld. Nice O+

Heb in totaal toch wel 1 tot 2 uur gezocht, maar blijkbaar verkeerde zoektermen gebruikt ofzo. Ik zocht op bedraad + oorclipje ofzo... Paar keer zag ik wel oordopjes bedraad en dan was het 180 euro oid, laat maar das weer wat teveel van het goede :)

[ Voor 6% gewijzigd door MetalSonic op 27-08-2021 14:57 ]

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

MetalSonic schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:27:
[...]

helaas niet, al gekeken op bol.com, mediamarkt, coolblue en de jbl website.

Nieuwe "trend" is draadloos via bluetooth enzo :/
Pricewatch is best handig soms :P

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TbQI8HKXdrNBfAaLK1U2yOPAP_M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S4ijmjno08gumYZ376o9yzqm.jpg?f=fotoalbum_large

Communicatie....... is het zo moeilijk? Ik ontving net mijn pakketje, ik dacht nou daar zijn ze mijn nieuwe JBL oordopjes. Bij het zien van de oordopjes vond ik ze er wel erg "luxe" uit zien. Even verder gekeken. Ja hoor blue tooth oordopjes. Ik kies bewust oordopjes met een audio jack en ik krijg bluetooth? wat bezielt zo'n bedrijf waarom bellen ze niet even of ik ook iets aan blue tooth heb? kan ik een duur pakketje weer retourneren. Jammer dit......

• MetalSonic
sport wireless react ziet er echt uit als top kwaliteit, maar ik heb er niks aan :( gelukkig snel een retour procedure kunnen starten en het is mooi weer dus dan pak ik nog maar wat beweging. Ga ik daarna wel kijken in het lijstje van @VantageR voor een alternatief :)

• MetalSonic
Pakketje weer terug op de bus. Net afgegeven bij een POST NL punt.

Je kan redeneren dat bij het zien van de buitenkant van het doosje ik al kon weten hoe laat het was maar ik was zo enthousiast dat ik mijn nieuwe oordopjes had en ik vertrouwde erop dat het wel zou kloppen. Gelukkig niet zoals ik vroeger vaak deed uit ongeduld/ enthousiasme de verpakking open gescheurd.

• MetalSonic
Bose MIE2i (Wit, Zwart) besteld, was op voorraad, ook reviews gecheckt etc, ziet er allemaal positief uit. Ben benieuwd

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5GyI7y7avkRBG6vgKKKFDLhTJsU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TTnFo3bz0iDSmur3yM6xqizc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tc2OGq9euPIpnrNHeoBdc9o_zo8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lp2pjJPSR6DnmvjqTFQBpxqX.jpg?f=fotoalbum_large

Zojuist ontvangen :)

Eerste indruk komt overeen met wat ik zag in de video recensies. Kabeltje ziet er een beetje goedkoop uit. Verder ziet alles er ook behoorlijk kwetsbaar uit dit is geen setje dat je in de zak met je sleutel kan bewaren. het opberghoesje gebruiken lijkt een must.

Kort geluid getest, werkte, ben blij dat ik nog oordopjes met jack heb kunnen vinden. Word not vintage/ zeldzaam! (voor zover dat niet al zo is).

Draagcomfort getest met wat erbij zat (medium) lijkt goed, ook hier, plastic clipjes ogen en voelen zeer kwetsbaar. Maar eens kijken hoe lang ik hier plezier van heb :)
Pagina: 1