Toon posts:

Welke vloer voor mijn nieuwbouwhuis (huur)

Pagina: 1
Acties:

• AcidBanger
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 15-10 08:02
PVC vloer, ik zou nooit meer anders willen. Top vloer, slijtvast,niet achterlijk koud, mocht er vloerverwarming liggen het werkt perfect.

YouTube: Verschil tussen plak PVC en click PVC vloeren - FloerTube #7

Als je het zelf ook gaat leggen, het is super simpel.

• SuzukiGSX-R
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 15-10 23:04
Ik zou persoonlijk een mooie pvc vloer nemen voor de benedenverdieping. Dit voelt en oogt niet zo goedkoop als laminaat (denk aan het lopen met hakken op laminaat).

Verder voor de andere etages zou ik zeker laminaat pakken. Voor een lage prijs relatief krasvast zoals je zelf al noemt van het huismerk gamma. Ik zou persoonlijk niet zoveel waarde hechten aan de AC normen. In mijn perspectief zegt dit echt niet alles over de kwaliteit. Wellicht kan je deze vloer dan verkopen aan de nieuwe huurders over die 4 jaar.

Mooi is belangrijk maar ik zou in mijn achterhoofd houden dat het huur blijft.. Spendeer liever je geld tzt in je koophuis.

• Wilke
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 22:37
Ik zou lekker Ikea laminaat kopen, als je het geld (er voor over) hebt een van de duurdere varianten, wat dan alsnog niet duur is vergeleken bij veel andere winkels.

Ik weet niet welke reviews je leest maar in mijn ervaring is het gewoon prima spul.

PV

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee