Toon posts:

[F1 2021] Race 13 GP van Nederland Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 26 27
Acties:
  • 149.232 views

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
miicker schreef op maandag 6 september 2021 @ 14:56:
Ik heb een heerlijk race weekend gehad en een gave race gezien! Hier een greep uit de foto's die ik heb gemaakt :)
Gave fotoś! En volgens mij ook wel de mooiste plek om te zitten, al hoop ik volgend jaar dat ze ook GA kaarten verkopen, lekker in de duinen zitten, vanaf een paar verschillende plekken alles bekijken.

• Togi
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 18:19
En hopen dat die 2022 auto er idd voor gaat zorgen dat men makkelijker achter elkaar kan blijven rijden en zo nog meer inhaal acties. Want dat is toch wel het enige wat (zoals voorspelt was) ik gemist heb (en eigenlijk al jaren mis ook op andere circuits).

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

sjaool schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:33:
[...]
Je zou bijna gaan denken dat ze iedereen in de Arena geplaatst hebben. Ik heb nog maar weinig foto's gezien vanaf de tribunes op start/finish...
Vriend van mijn oudste dochter heeft deze gedeeld, had een VIP uitnodiging gekregen.

Steady as she goes...

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
[...]

Je zou bijna gaan denken dat ze iedereen in de Arena geplaatst hebben. Ik heb nog maar weinig foto's gezien vanaf de tribunes op start/finish...
Pit grandstand

En vanaf de andere kant gezien :)

• asing
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 19:35
rammes schreef op maandag 6 september 2021 @ 19:15:
[...]

Iemand nog een nieuwe link voor teds race notebook? Deze zit in de foetsiebak
Sky Sports F1 druk besig geweest om hun materiaal van YouTube te DMCA-en. ;)

Deze is wel nieuw :

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• nadroJ
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 30-11 21:49
Nog even nagenieten met de boys van Ziggo (Formule 1 Café) die IMO een prima job hebben gedaan afgelopen weekend :)

Canon, Apple & Samsung spul

• Bastie-88
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 30-11 09:31
nadroJ schreef op maandag 6 september 2021 @ 22:39:
Nog even nagenieten met de boys van Ziggo (Formule 1 Café) die IMO een prima job hebben gedaan afgelopen weekend :)
Tom Coronel heeft in ieder geval een goed feestje gevierd _/-\o_ _O-

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• arene
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 28-11 20:15
[...]

Ja, ik zat ook bijna op dezelfde.plek. Heb ook nog een filmpje gemaakt van de laatste 2 ronden. Wat een fantastische belevenis en nu een herinnering was dit zeg. Hoop voor de mensen die uitgeloot waren dat het volgend jaar weer zo wordt.
YouTube: Amazing final laps DutchGP Zandvoort 2021 from Arena Grandstand 1.

• alesandro_46
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19:12
Hierbij nog een samenvatting van de race, met een lekkere beat eronder :+

En voor de liefhebber nog een uurtje Tiësto:

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 19:24
Help!!!! schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:36:
Wat ik overigens erg gaaf gedaan vond bij de finish was de witte rook/vuurwerk dat 'meeliep' met de winnaar.

Supermooie beelden.
Alleen zo jammer voor de fans op de tribune die de auto daardoor niet meer konden zien :+

Overigens was dat ook niet echt nieuw. Zijn wel meer races waar vuurwerk wordt afgestoken meteen als de winnaar over de finish komt. In ieder geval Singapore en Abu Dhabi gebeurt dat.

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 19:18

sjaool

Every life should have 9 cats

RobertMe schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:17:
[...]

Alleen zo jammer voor de fans op de tribune die de auto daardoor niet meer konden zien :+
De sfeer en het erbij aanwezig zijn maakt dat meer dan goed lijkt mij. ;)

"When you grow up your heart dies"

• Edd
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 16:20
Help!!!! schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:36:
Wat ik overigens erg gaaf gedaan vond bij de finish was de witte rook/vuurwerk dat 'meeliep' met de winnaar.

Supermooie beelden.
In Abu Dhabi maar op herhaling dan? ;)

-

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 16:45

MeNTaL_TO

The future is not set

[...]

En iedereen vroeg zich natuurlijk af wie de winnaar was van deze close finish (no one ever said) :+

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• kaos001
  • Laatst online: 12:17
[...]

Was die 71 keer daarvoor niet genoeg dan? :P

Soundcloud

• DataGhost
  • Registratie: augustus 2003
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

Frieda schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 16:03:
[...]

Ja zeker mooi om te zien, maar vuurwerk in de duinen op een warme zonnige dag met windvlagen kreeg ik toch wel even de kriebels van. Gelukkig ging het goed en leverde het geen duinbrandje op! :)
Er was wel een duinbrandje tijdens de race maar die was snel weer geblust door het publiek.
https://www.dumpert.nl/item/100008979_b83ff664

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

Ja zeker mooi om te zien, maar vuurwerk in de duinen op een warme zonnige dag met windvlagen kreeg ik toch wel even de kriebels van. Gelukkig ging het goed en leverde het geen duinbrandje op! :)
Goed punt, daar had ik nog niet bij stil gestaan!

PC Specs
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | ASUS RTX 3080 TUF OC | Crucial M500 240GB SATA | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM850x |

• RocketKoen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 29-11 19:32
[...]

Er reed een Duitse brandweerman in een groene auto rondjes om dat in de gaten te houden.

TheS4ndm4n#1919

• PalingDrone
  • Registratie: september 2017
  • Niet online

PalingDrone

Spookburger

NoahAmber schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 13:40:
[...]

Zeker. Op locatie is het toch mooier een programma om de race te maken. Zouden ze eigenlijk altijd en overal moeten doen. Helaas is dat te duur voor Ziggo

Als ik trouwens de huldiging en het volkslied nog eens in de herhaling zie, kan ik mij toch niet aan de indruk ontrekken dat VER ook wel onder de indruk was. Normaliter kijkt hij vooruit, lacht, zwaait nog even naar deze en gene tijdens het volkslied. Maar deze keer niet. Zelfs zijn hoofd op het eind naar beneden....Denk toch best wel ge-emotioneerd
Goed kans dat Max in gedachten bij z'n pa was, zich gewoon een beetje zorgen maakte en baalde dat Jos er niet bij kon zijn.

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Interessante analyse van Scott Mansell (Driver61) over de Hugenholtzbocht (#3) van Zandvoort. :)

[Voor 47% gewijzigd door CH4OS op 08-09-2021 09:21]

• Chiron
  • Registratie: januari 2001
  • Nu online
Met het oog op het kampioenschap kan je beter op safe spelen, zeker als je achter staat.. je wil geen 25 punten weggooien om er eentje extra te halen, en de kans dat je de mist in gaat is groot..

Ik vond het knap van Hamilton dat ie 'even' de fastest lap haalde op het allerlaatste moment, dat moet je ook maar net even uit je mouw schudden.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• CousinBoneless
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 13:59
Help!!!! schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 13:30:
[...]

Het ging mij specifiek om het effect dat die witte rook/vuurwerk met de winnaar parallel met de baan "meeliep". Kan me niet herinneren dat ik dat zo eerder gezien heb bij andere GPs.
Singapore. Daar hebben/hadden ze dat ook. Maar inderdaad, erg tof effect.

• PatrickC
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18:52
AGee schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:01:
Aangezien ze tijdens de kwalificatie 1:09 reden en de fastest lap een 1:11 is (met ook nieuwe rode bandjes en een lichte auto, vergelijkbaar met kwalificatie-omstandigheden) , heeft Hamilton zeker niet op de limiet gereden. Dat zijn tijden die ze fluitend tijdens de vrije trainingen rijden...
Ik denk toch dat het heel dichtbij de limiet was. De 1:09 wordt gereden met nieuwe soft banden en van die banden is al snel het beste af. Lewis kreeg gebruikte softs onder zijn auto. Verder heb je in Q3 maar maximum 10 auto’s op de baan terwijl er aan het einde van de race veel meer auto’s rondreden, allemaal op ‘race pace’. Dus je heb met veel meer (langzaam) verkeer op de baan te maken. Dus.. Lewis heeft wel degelijk bijna op de limiet moeten rijden voor een 1:11. :)

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

PatrickC schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:18:
[...]
Ik denk toch dat het heel dichtbij de limiet was. De 1:09 wordt gereden met nieuwe soft banden en van die banden is al snel het beste af. Lewis kreeg gebruikte softs onder zijn auto. Verder heb je in Q3 maar maximum 10 auto’s op de baan terwijl er aan het einde van de race veel meer auto’s rondreden, allemaal op ‘race pace’. Dus je heb met veel meer (langzaam) verkeer op de baan te maken. Dus.. Lewis heeft wel degelijk bijna op de limiet moeten rijden voor een 1:11. :)
Precies. En niet te vergeten dat de 1.11 volledig zonder DRS was, iets wat ze tijdens Q wel beschikbaar hebben. Die heeft dus nog aardig gas gegeven die laatste ronde.

Steady as she goes...

• asing
Een paar dagen na Zandvoort is er ineens overal buzz dat men meer kombochten wil. Er staan nu minstens 2 Tilke banen op de nominatie voor een kleine verbouwing.

https://www.formula1.com/...P1JyE2Om4LVtCmDTIlPN.html

Niet dat ze ook daar 19 graden banking willen maar er mag wel wat aangepast worden.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• asing
MikeyMan schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:00:
[...]

Ja iknow. Geef alleen aan dat er gekeken wordt om negatieve verkanting op te lossen en te vervangen door positieve verkanting. Of het dan gelijk doorgepakt wordt zei hij er niet bij ;)
“And Abu Dhabi, the last third, or half, of the circuit, has all been modified for this year, and that will have some gently banked corners – although nothing quite as severe as Turn 3 [at Zandvoort]!
Het kan van alles betekenen. De regels stellen dat er niet meer dan 10 graden banking mag zijn, op aanraden van Charlie Whiting heeft Zandvoor max 19 graden. Wat mij betreft doen ze maar een paar graden. Dan blijft Zandvoort die ene baan met die kombochten en daar ben ik als Nederlander best trots op!

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16:44

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Help!!!! schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 13:30:
[...]

Het ging mij specifiek om het effect dat die witte rook/vuurwerk met de winnaar parallel met de baan "meeliep". Kan me niet herinneren dat ik dat zo eerder gezien heb bij andere GPs.
Singapore, Abu Dhabi heb ik dat ook al eerder gezien iig :)

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• asing
YakuzA schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:11:
[...]

Negative camber geeft juist meer variatie omdat een coureur daar sneller een foutje kan maken en wijd gaan.

Zou niet zo in kunnen schatten of dat positief of negatief is :+
Als coureur heb je een schurfthekel aan negative camber. ;)

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

YakuzA schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:10:
[...]

Singapore, Abu Dhabi heb ik dat ook al eerder gezien iig :)
Blijkbaar heb ik niet goed opgelet bij de finishes.... :o

Misschien ligt het ook aan de hoek waarmee het gefilmd werd waardoor ik het hier zo cool vond.

[Voor 16% gewijzigd door Help!!!! op 08-09-2021 13:39]

PC Specs
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | ASUS RTX 3080 TUF OC | Crucial M500 240GB SATA | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM850x |

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 18:45

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Niemand deze nog gelinkt?

YouTube: Analysing Max Verstappen's Home Victory | Jolyon Palmer's F1 TV Anal...

Jolyons analysis van de GP in Zandvoort. Inclusief volledige Telemetry van de Q laps van Verstappen en Hamilton.

Volledige versie op F1TV/Formula1.com

[Voor 5% gewijzigd door MikeyMan op 08-09-2021 13:45]

• Elzavo
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 18:09
Is er nog plek voor een paar veren? :)
Pagina: 1 ... 25 26 27

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee